Erg veel mist op ouderjaarsavond.

Wij waren bij vrienden in Haaksbergen en kregen een telefoontje dat de A35 afgesloten was ivm 2 ongelukken.

We moesten naar Almelo rijden en zijn binnendoor gegaan maar mennnn wat was dat eng!

Ik zag amper wat en reden ook nog langs een kanaal :o was blij dat we thuis waren!

ook hier (friesland) heeeeeeeel erg mistig

ik was blij dat ik gister toch nog een paar vuurpijlen had gehaald

en we hadden van dat schertsvuurwerk

zelfs het vuurwerk van de buren was niet te zien…

:shock: Jeetje Mina, wat erg! Je kunt het je haast niet voorstellen, zoiets… hier was het dus totaal niet mistig (Maastricht). Overigens hebben we dit wel een x meegemaakt, ook op Nieuwjaarsdag, toen was ik nog een tiener… reden we de A2 op om naar het verjaarsdagfeest van mijn oom te gaan, kilometertje of 15. Reden gewoon een muur van mist binnen! :shock: Doodeng! Wel doorgereden overigens, puur op de lichten van de voorgangers, en heel langzaam. Maar doodeng! Als ik het nu zou meemaken: ik reed echt niet door!

hier in friesland ook heeeel erge mist… wij hadden gelukkig al afgesproken dat we bij mn ouders zouden blijven slapen!!

HIer gister ook geen had voor de ogen te zien…hier in de straat (incl mijn man :wall: ) kopen elk jaar voor megaveel geld vuurwerk…alles staat er nog en gaat straks om 1900 uur de lucht in…is altijd een hele show…voor de rest lijkt het nu wel oud en nieuw …iedereeen is al het vuurwerk aan het opmaken… :roll:

Hier in Dronten was het ook belachelijk mistig…



Toen ik op de stoep stond, kon ik mijn eigen huiskamerlichten niet meer zien!!! (3 stoeptegels van het raam ongeveer)



Onze vrienden moesten nog naar Amstelveen, maar na de auto uitgeparkeerd te hebben, hebben ze m maar weer teruggezet en zijn bij ons gebleven…



Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt…



Zelfs lopend raakte mensen hier de weg kwijt!!!

Nou, de mist kwam bij ons écht als een verrassing! We vierden oud en Nieuw bij mijn ouders in Nijmegen. Nijmegen ligt vrij hoog. We hebben écht kunnen genieten van prachtig vuurwerk. Toen we rond 1:15 richting huis vertrokken (7 km, normaal 10 min) kwam de mist echt als een muur op ons af vlak voor de Waalbrug. Eerst dachten we nog in rook terecht te zijn gekomen maar al snel hadden we door dat dit echt heeeeeeele dichte mist was. Een meter, hooguit, konden we kijken! We hebben een poosje stilgestaan voor de brug op de vluchtstrook, ik durfde er niet over. Toen er een rits auto’s kwam ben ik aangesloten en zijn we met mist en alarmlichten aan naar huis gegaan, achter de andere auto aan. Godzijdank is het een zeer bekende weg voor ons, maar dit sloeg echt alles! Helaas moesten we de laatste kliometers zonder voorganger rijden, het was écht rijden op de gok. Als we van tevoren geweten hadden dat het zo zou misten waren we écht wel blijven slapen. Maar omdat er de eerste 1 1/2 kilometer echt NIETS aan de hand was zijn we gewoon gegaan. Afijn, we hebben er bijna 3 kwartier over gedaan om thuis te komen!

Oja, we reden net in het donker terug van familievisite in Zutphen en idd leek het wel of het nu oud en nieuw was. We hebben onderweg zoooooooveel vuurwerk gezien!

Hier was het ook potdicht heel apart en eng om zoiets mee te maken. Werd ook weinig vuurwerk afgestoken mensen steken het nu af merk ik vooral het siervuurwerk.

Hier ook dikke mist. ik moest op huis aan ivm met omstandigheden.

daar waar ik normaal een kleine 10 minuten over doe, deed ik nu een uur over. Het eerste stuk heeft mijn partner voorop gelopen, daarna moest ik alleen. gelukkig ben ik geen angsthaas en durf veel, maar dit was niet grappig.

voor een aantal jaren geleden ook zoiets meegmaakt;

we reden met een taxi naar huis, door dikke mist en een hoge snelheid een ongeluk gehad.

dus leuk was anders afgelopen nacht, zat al meerdere malen in de berm, maar we hebben het overleefd :lol: