Erg overdreven

Zit net naar hart van nederland te kijken en zie dat Jan en Jolanthe uit mekaar zijn, maar wat wordt daar een ophef over gemaakt zeg, een hele special over hoe ze mekaar hebben leren kennen etc etc

Dus ik zap verder, zap ik na 15min terug gaat het nog steeds daarover

Ik vind t allemaal maar erg overdreven zeg…lekker belangrijk nieuws om daar zolang aandacht aan te schenken. :hand:

nou dat dacht ik dus ook! Pfffff toestand!

Dat vind ik sowieso vaak zo bij SBS6. Je wordt doodgegooid met BN-ers waar je soms nog nooit van gehoord hebt en elk detail wordt uit den treure besproken. Ik vind het jammer voor Jan & Jolanthe, maar ook niet meer dan dat…

Het enige wat ik dacht toen ik hoorde dat ze uit elkaar waren:

Joepie !! Ik maak dus nog steeds kans :dance: :dance: :dance:

:wall: :wall:

loll

wel jammer hoor, vond het wel een leuk stel samen

ik wist niet eens dat ze uit elkaar waren…

en ach het boeit me ook niet eigenlijk haha

Om te kotsen, ik vond ze echt overdreven. :roll: Kijk dat je het meest van je ma/vriend houd snap ik, maar dit ging echt tot BRAAAAK aan toe. Kreeg soms kippenvel van al dat overdreven gedoe van hun.

oh dacht dat het niet waar was… maar toch…

jammer, vond het een erg leuk stel samen.

Nou dat het bij hart van Nederland of RTL Boulevard is okee. Maar het is dus ook al een hele dag op de radio bij het NOS-nieuws :o

Dat vind ik helemaal belachelijk.

Moet je nagaan op veronica zeiden ze zelfs dat Rafael van der vaart Jolanthe heeft zwanger gemaakt :roll: :shock: :o

dat meen je niet :shock: en ze zouden trouwen en hij heeft een tattoo van haar :?

Nou ik dacht ook, gun die mensen hun rust eens. Ik kan sowieso helemaal kriebelig worden van de verafgoding (zeg je dat zo?) voor BN’ers en buitenlandse B’ers… Jeetje, het zijn gewoon mensen hoor… Ik hoef van mijn buurman ook niet alles te weten :hand:

Hmm, snijder toch?

althans als deze link waarheid is :wink:

@bianca&? wrote:

dat meen je niet :shock: en ze zouden trouwen en hij heeft een tattoo van haar :?

Nou, daar ben je mooi klaar mee. :roll:

Nou dat filmpje in die link… ik geloof t wel hoor… lekker dom van ze, in een parkeergarage :wall:

Ik vind het echt zooooo zielig voor Jan, hij is/was zo verliefd op haar. Ik zag op SBS dat hij thuis kwam en belaagd werd door de pers en hij zag er zo verdrietig uit. En dan die beelden van Yolanthe met Wesley Snijder… En ze zijn het echt want Wesley Snijder wilde ze laten verbieden dus dat zegt genoeg. Hoe dom kan je zijn als BN-er om je zo in het openbaar te laten gaan terwijl je nog een relatie hebt met iemand anders! Jan verdient beter en gelukkig voor hem komt het nu uit. Yolanthe wordt de nieuwe Xander denk ik…

Jan Dulles van de 3 J’s zei trouwens dat er maar weinig mensen rouwig om zouden zijn, dat zegt dan misschien ook wel iets over de invloed die zij op hem had, maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ze niet uit Volendam komt…

Ik ben er stuk van …

lol

@Tante Soesa wrote:

Ik vind het echt zooooo zielig voor Jan, hij is/was zo verliefd op haar. Ik zag op SBS dat hij thuis kwam en belaagd werd door de pers en hij zag er zo verdrietig uit. En dan die beelden van Yolanthe met Wesley Snijder… En ze zijn het echt want Wesley Snijder wilde ze laten verbieden dus dat zegt genoeg. Hoe dom kan je zijn als BN-er om je zo in het openbaar te laten gaan terwijl je nog een relatie hebt met iemand anders! Jan verdient beter en gelukkig voor hem komt het nu uit. Yolanthe wordt de nieuwe Xander denk ik…

Jan Dulles van de 3 J’s zei trouwens dat er maar weinig mensen rouwig om zouden zijn, dat zegt dan misschien ook wel iets over de invloed die zij op hem had, maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ze niet uit Volendam komt…

maar ze zijn al een poosje uit elkaar alleen hadden ze het nog niet bekend gemaakt dus het is niet dat Jolanthe vreemd is gegaan ofzo. [/i]