Erg overdreven

snijder is toch getrouwd en heeft twee kleine kindjes? of vergis ik me nu?

@merel33 wrote:

snijder is toch getrouwd en heeft twee kleine kindjes? of vergis ik me nu?

geloof dat die al uit elkaar is… z’n vrouw ik begin van het jaar terug naar Nederland gekomen met hun kindje…

zag pas bij m’n schoonouders een prive waar een nieuwe scharrel werd getoond… en dat hij dus wel al bij z’n vrouw weg is…

maar ik ben niet helemaal thuis in het roddelcircuit :smiley:

@Sooki wrote:

Nou ik dacht ook, gun die mensen hun rust eens. Ik kan sowieso helemaal kriebelig worden van de verafgoding (zeg je dat zo?) voor BN’ers en buitenlandse B’ers… Jeetje, het zijn gewoon mensen hoor… Ik hoef van mijn buurman ook niet alles te weten :hand:

ja dat heb ik ook. ik werk bij een omroep, en als van bekende gezichten een relatie stuk gaat oid, dan komt dat in de knipselkrant die iedereen in zijn mailbox krijgt. Ik vind dat zo vaag. Als mijn relatie uit gaat, hoeft ook niet iedereen dat in haar mailbox te krijgen, waarom van een bner dan wel? Lijkt me ook uiterst vervelend voor hun.

bella, sterkte meid, als je een schouder nodig hebt…

ja vond het ook lichtelijk overdreven…mss een hype: vandaag zag ik dat Adam Curry en Patricia Paay uit elkaar gaan!!! mss vanaaf weer een opvulling van shownieuws want adam curry zou nu een relatie met Micky Hoogendijk hebben… :roll:

nieuwe rage :wink:

@JayDee wrote:

@Tante Soesa wrote:
Ik vind het echt zooooo zielig voor Jan, hij is/was zo verliefd op haar. Ik zag op SBS dat hij thuis kwam en belaagd werd door de pers en hij zag er zo verdrietig uit. En dan die beelden van Yolanthe met Wesley Snijder… En ze zijn het echt want Wesley Snijder wilde ze laten verbieden dus dat zegt genoeg. Hoe dom kan je zijn als BN-er om je zo in het openbaar te laten gaan terwijl je nog een relatie hebt met iemand anders! Jan verdient beter en gelukkig voor hem komt het nu uit. Yolanthe wordt de nieuwe Xander denk ik…

Jan Dulles van de 3 J’s zei trouwens dat er maar weinig mensen rouwig om zouden zijn, dat zegt dan misschien ook wel iets over de invloed die zij op hem had, maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat ze niet uit Volendam komt…

maar ze zijn al een poosje uit elkaar alleen hadden ze het nog niet bekend gemaakt dus het is niet dat Jolanthe vreemd is gegaan ofzo. [/i]

Dat is ze dus wel want gisteren heeft Jan blijkbaar tegen een verslaggever gezegd dat hij het gehoord had al een paar maanden en het weggewuifd had maar dat ze naar aanleiding van de uitzending van Shownieuws van maandag hebben besloten er een punt achter te zetten. Er schijnen dus al een paar maanden geruchten rond te gaan en het ging een paar maanden wat minder, maar voor zover ik het begreep waren ze nog niet uit elkaar. Wesley Snijder heeft overigens ook nog niet zolang geleden bekend gemaakt te gaan scheiden…

:shock: :shock: :eh:

DEN HAAG (ANP) - Premier Jan Peter Balkenende is ,,verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ,,Erg jammer om dit te horen'', zei de premier woensdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.

Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe.

welke journalist haalt het uberhaubt in zijn hoofd om zo'n vraag aan de MP te stellen??? en welke MP haalt het in zijn hoofd daar ook maar 1 woord aan vuil te maken?

:eh: jezus, wat een belangrijke vraag zeg… alsof we over niets anders te kletsen hebben…

Vandaag heeft mijn zoontje bij het strand gespeeld met het kindje van een BNer… zal ik de krant bellen of gelijk JP maar???

:snooty: tjonge, ik ben blij voor ze dat ze in elk geval daar even rustig konden spelen zonder aandacht…

Nou inderdaad, word wel heel erg nu. :think:

Al vind ik wel dat ze dit hadden kunnen verwachten… Ze stonden ook maar al te graag in de spotlights toen het o zo goed ging! Nu het minder gaat, staan ze inderdaad ook in de belangstelling. Dus opzich vind ik het wel logisch, dat de media hier heel erg op hapt.

@fiep klophout wrote:

DEN HAAG (ANP) - Premier Jan Peter Balkenende is ,,verrast'' over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ,,Erg jammer om dit te horen'', zei de premier woensdag op een vraag van een journalist in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.

Balkenende kent het stel en kreeg op zijn verjaardag (7 mei) nog een sms'je van de twee. Via via was er contact tussen de premier en Jan Smit, na diens breuk met Yolanthe.

welke journalist haalt het uberhaubt in zijn hoofd om zo'n vraag aan de MP te stellen??? en welke MP haalt het in zijn hoofd daar ook maar 1 woord aan vuil te maken?

:lol:
Is dit serieus?

Nederland :dance:

dat meen je niet!!! waar gaat dit heen zeg :think:

foi foi foi.

Cathelijne: ik zou sbs6 ff bellen hoor :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

en het niet bepaald komkommertijd in Nederland tjonge tjonge tjonge

@Sooki wrote:

:eh: jeeee, wat een belangrijke vraag zeg… alsof we over niets anders te kletsen hebben…

Vandaag heeft mijn zoontje bij het strand gespeeld met het kindje van een BNer… zal ik de krant bellen of gelijk JP maar???

:snooty: tjonge, ik ben blij voor ze dat ze in elk geval daar even rustig konden spelen zonder aandacht…

wie dan hahahha ben niet nieuwsgierig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :liar: :liar:

@Karin1981 wrote:

@Sooki wrote:
:eh: jeeee, wat een belangrijke vraag zeg… alsof we over niets anders te kletsen hebben…

wie dan hahahha ben niet nieuwsgierig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :liar: :liar:

:naughty:

Natascha…tsjaa… het schijnt dat boulevard je een ton biedt voor interessant beeldmateriaal, dus misschien moest ik volgende keer toch maar stiekem achter het bankje gaan liggen met mijn fototoestel… :mrgreen:

Hmpf nou ben ik ook nieuwsgierig… Flauw hoor dat je dat niet met ons wilt delen :snooty: :wink:

ik ben ook niet nieuwsgierig hoor :liar: