Er komt een vrouw bij de dokter..

Pff jeetje wat een film… Vooral die zin dat het hun dochter zegt : Mam ik wil niet dat je doodgaat…

Wat ik niet snap is dat hij lekker met een ander gaat … Dat zou ik dus echt niet kunnen.



Met andere woorden heb hier vreselijk lopen :cry:



En dan zeuren wij over het weer :naughty:

hier ook ook…



wat een tranen film…

ja ind, ik heb de film zelf ook maar wou hem weer zien.



Me moeder heeft hem nog (heeft ook borstk gehad) Sommige dingen herken ik zo van dat ziek zijn.



Maar vind het een erg goede film.

Heb hem vanavond ook gekeken met hoge verwachtingen. Iedereen riep er zo over een paar jaar geleden… maar eerlijk gezegd vond ik de film een beetje tegenvallen :eh: .

Vond er weinig vaart in zitten, camerawerk irriteerde me en eigenlijk is ie best voorspelbaar :shifty: .

Tuurlijk is het een trieste film, is hij een l*l met z’n vreemdgaan, enz.



Had er gewoon veel teveel van verwacht, denk ik :think: …???

ik heb hem in de bios gezien en vond het boek veler malen mooier.

vandaar nu ook niet gekeken

Ik ga hem nu kijken. Ben benieuwd. Het boek niet gelezen. Kwam er niet doorheen.

Heb het maar overgeslagen. Ik speel de hoofdrol in mijn eigen film, helaas… :frowning:

ik heb het boek ook gelezen… en toen bios geweest… vond het boek ook beter… hier miste ik stukjes…



vandaag wel gekeken…



maar dochterje… mama ik wil niet dat je doodgaat… :cry:



jippie… :hug:

Om even mijn status van mierenneuker hoog te houden: Luna zegt “Ik vind het jammer dat je doodgaat” :angel:



Ik vond het boek niet zo, wel goed acteerwerk in de film trouwens. En tsja, dat hij ‘lekker met een ander gaat’… volgens mij werd zowel in het boek als de film duidelijk dat dat wel met flink wat innerlijke strijd en verdriet gepaard ging.



Heb net wel De weduwnaar uit de kast gehaald, omdat ik weet dat dat goed afloopt en ik heb wel even behoefte aan een verhaal met een happy end. :slight_smile:

jippie :hug: :hug: :hug:



hier ook gekeken… en tranen bij het dochter moment. 2de keer dat ik hem zag maar dus toch weer huilen.

Ik hoorde ook veel verhalen over de film en dat als je de film gezien zou hebben dat er begrip zou zijn voor die man.

Nou, ik had aan het eind van de film nog steeds geen begrip.

En dat het een echte huilfilm was.

Het enige stukje waar ik een brok van kreeg was het afscheid van de moeder en het kind,dat was een halve minuut.

Ik vond hem ook wel erg tegenvallen.

Ik vond de film wel indrukwekkender dan het boek, maar welke ik nu eigenlijk beter vond. Tja ik weet niet.

Vond ze allebei wel mooi, maar eht boek was wel een stuk grappiger.

Voor zover dat kan natuurlijk met zo’n onderwerp.



Jippie, vreselijk meid, las wel net dat het naar omstandigheden nu goed met jouw gaat. :hug:



Jeetje meiden, het is toch wel je grootste nachtmerrie hè.

Klote ziekte!!

Ik heb 5 minuten gekeken en toen de dvd van McLeods Daughters maar opgezet.

Het boek heb ik wel gelezen en dat vond ik erg indrukwekkend.

Maar de film is niks voor mij.

Ik had hem al gezien, maar vond het niet de moeite om hem nog een keer te kijken… Ik vond hem niet zo best eigenlijk.

@Jippie wrote:

Heb het maar overgeslagen. Ik speel de hoofdrol in mijn eigen film, helaas… :frowning:




Hier word ik dus wél stil van.

De film heb ik gezien, ik vond het boek indrukwekkender.

Maar de zin van Jippie, meis, dat raakt me echt.

Ik ken je nog van de periode dat het steeds maar niet lukte en nu heb je het over iets waar ik niet eens naar durf te raden :frowning: :frowning:
Heb hem vanavond ook gekeken met hoge verwachtingen. Iedereen riep er zo over een paar jaar geleden..... maar eerlijk gezegd vond ik de film een beetje tegenvallen Ehh .
Vond er weinig vaart in zitten, camerawerk irriteerde me en eigenlijk is ie best voorspelbaar Zenuwachtig .
Tuurlijk is het een trieste film, is hij een l*l met z'n vreemdgaan, enz.

Had er gewoon veel teveel van verwacht, denk ik Denken ...???

haha had je vorige topic over deze film op kok even moeten lezen, dan had je je verwachtingen wel naar beneden bijgeschroefd.



@Karin2 wrote:
@Jippie wrote:
Heb het maar overgeslagen. Ik speel de hoofdrol in mijn eigen film, helaas... :(


Hier word ik dus wél stil van.


idem.


...

Jippie een knuffel

wat verschikkelijk ! enorm veel Sterkte en Kracht toegewenst

@Jippie wrote:

Heb het maar overgeslagen. Ik speel de hoofdrol in mijn eigen film, helaas… :frowning:




Verschrikkelijk. Een dikke :hug:



Daarom vond ik het een tranentrekker. Ik leef me in in iemand anders…

jippie: :hug: :hug:



ik heb de film gister ook gekeken. Vond het een mooie aangrijpende film. En ook al vond ik hem een kl**tz*k dat hij vreemd ging, aan de andere kant was wel heel duidelijk te zien hoe hij worstelde met zijn gevoelens…



hadden jullie ook, bij het stukje dat luna afshceid nam, dat je zelf even bedacht dat jij dat zou moeten doen? dat was eignelijk hetgene wat mijn tranen flink lieten komen. de gedachte dat je zelf afscheid moet nemen van je kindje en da ze szeggen dat ze het jammer vind dat ze doodgaat…



ik vond het een aangrijpend verhaal, echter denk ik dat ik het boek leuker zou vinden als ik dat zou lezen

Jippie: :hug: ik kan me heel goed indenken dat je de film dan niet wil zien.



Ik dacht ind ook bij dat stukje hoe ik het zou vinden als ik van J afscheid moest nemen.



Bij de film had ik gewoon steeds stukjes hoe het was toen me moeder ziek was, die chemo en bestralingen enz. Ik kijk het dus ook miss nog weer vanuit een ander oogpunt :think: