Er in gestonken...........

Ja hoor… ik ben er in getrapt… en niet ik alleen…



Gisteren kregen de kinderen een briefje mee; dat ivm financiele situaties, de kids zelf een potlood en gum mee moesten nemen voortaan… met ingang van vandaag… en aangezien ik niet zo snel ter been ben en mijn ouders toch naar de action gingen gisteren, heb ik ze gevraagd of ze potloden en gummen en etuis mee wilden nemen…



Vanochtend naam erop gedaan, kids uitgelegd… mee gegeven…







En aangezien Henri de kids altijd naar school brengt… belde hij op; het is een 1 april grap…



Kon er niet zo om lachen; dit jaar is de ouderlijke bijdrage ook flink omhoog gegaan ivm de financiën… dus voor mij was het best logisch… volgende week is het vast lolliger(ben een beetje sjaggo…)









Wie is er nu ook al in een 1 april grap gestonken???

Ik vind die 1 april grappen op de basisschool zo flauw. Kan me niet herinneren dat wij dat vroeger hadden.

(We hebben wel eens schoolbordkrijt verwisseld met snoepkrijtjes en een scheetzak onder het kussen van de meester gelegd, we waren klein en vonden dat hilarisch, maar dat zijn kinderen onderling en hun meester/juf)



Maar als de ouders er betrokken bij worden en onnodig kosten eraan gaan maken vind ik het flauw.



Ik zou ook netjes een etui hebben meegegeven, je wilt ook niet dat je kind niets heeft als het wel zo was.



en een :hug: voor je saggi bui :wink:

ja wij dus…kende het helemaal niet, dat basisscholen dat doen.



Ze zijn bij ons op school bezig een zwart-wit film van vroeger te maken met alle kinderen als spelers.

Dus gister kregen we een brief dat vandaag alle kids in zwart wit naar school moesten omdat de fotograaf kwam en alleen vandaag nog kon komen



…voel je m al

heb ooit wel eens bij me dochter op scool wc papuer mee moeten geven vanwege bezuinigingen :lol:

wc-papier was ik niet ingestonken, die heeft iedereen nog wel in huis :wink: , maar inderdaad; kosten gaan maken om je kind wel zijn werkjes kunnen laten doen… ook nog in etui(anders raakt het kwijt of wordt gejat)



Heb ook nog nooit meegemaakt dat de gehele school de ouders erbij betrekken… :think:

Die fotograaf… :mrgreen: die komt bij ons morgen op school :wink: maar voor hetzelfde geld, is het echt zo en is jouw kind de enige die gekleurd gaat…

ik kan me nog herinneren van vroeger dat we een keer een schop mee moesten nemen omdat we met zijn allen de speelplaats zouden gaaan reorganiseren… tuuurlijk op 1 april , maar hey dat hadden wij niet door :wink:

Nou nou, wat een leuke 1 april grap : Een potlood en een gummetje mee :eh:

Mijn dochter kreeg gisteren een mooie brief van school mee, in juni zou er na 6 jaar weer een schooltandarts komen. Maar door omstandigheden hebben ze de afspraak geruild met een school in heiloo die had de afspraak morgen staan.

Of de kinderen dan hun tandeborstel,tandpasta en nog iets mee wilde nemen. (weet niet meer wat het is)

Dus ik meteen zo van, nou dat is een 1 april grap want ik heb ze er nog nooit over gehoord in een nieuwsbrief die we elke week krijgen.

Dus mijn dochter heeft niets meegenomen van morgen en het zal mij benieuwen hoe ze straks thuis komt???

Het is altijd vervelend om mensen te foppen wanneer het geld kost.



Het probleem bij 1-april grappen is dat niet iedereen dezelfde humor heeft. De een kan ergens heeeel erg om moeten lachen en anderen delen die humor niet…

Vaak is de lol vooraf leuker dan de grap zelf. Dan vallen de reacties tegen en is de grap ook een beetje mislukt…



Ik ben er niet zo goed in en kom niet verder dan “Er zit een vlek in jouw broek” :doh: En vaak zie je het al aan mijn gezicht dat er iets niet pluis is :roll: :mrgreen:

Ik zou wel meegaan in de grap, stel dat het inderdaad wel waar is :roll:



Wat ik wel l*llig vind met de grappen op school, dat kinderen onderling best rot kunnen doen en als je als enige niks bij je hebt, loop je ook nog eens de kans om daarmee gepest te worden…

hihi mijn moeder is aan t verbouwen nu gaat de aannemer haar bellen dat de welstandcommissie onverwacht is langsgekomen en ze de vergunning moet regelen. :mrgreen: tot die tijd leggen ze de bouw stil.



Ben benieuwd :mrgreen:



verkneukel verkneukel

ik vind m wel grappig hoor. Wat kost een etui en een pen nou…

En je kan t nooit teveel hebben…

Hier ook op school de wc papier grap, mijn dochter kreeg de brief gisteren mee en is meteen gaan checken of het wc papier op school echt op was, en het was niet zo, dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.

Volgens mijn dochter stonden er vanmorgen wel 40 wc rollen op een tafel, ik gok dat er minstens 39 moeders en vader het spelletje hebben meegespeeld :wink:

ik denk mijn vriend, dat de cao voor klein metaal niet doorgaat :eh:

ik vind hem wel leuk, en idd het komt altijd wel van pas!

Kan me voorstellen als je het krap hebt en die spullen koopt, dat je er in een sjaggie bui echt niet om kunt lachen…

Maar je kunt het altijd wegleggen voor strakjes als ze het wel nodig hebt. :hug:



Wij moesten eens bezemsteelzaad en een ronde hoek meebrengen. Op dat moment waren we ook met Geo-driehoeken bezig enzo, dus het klonk voor ons als kinderen geloofwaardig.

Ik heb uiteraard niks meegekregen thuis, mijn moeder moest erg lachen.



De leraar in kwestie had een bezemsteel geschuurd en dat poeder meegebracht, samen met een hoepel… :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: dat kan ik wel waarderen :mrgreen:

@Amy82 wrote:

ik denk mijn vriend, dat de cao voor klein metaal niet doorgaat :eh:




dat hoop ik toch niet want ze hebben al 8 jaar loonmatiging gehad en manlief wil toch graag eens wat extra geld zien.



denk dat er anders stakingen zullen volgens net als die van de politie

@Amy82 wrote:

ik denk mijn vriend, dat de cao voor klein metaal niet doorgaat :eh:




Nou dat denk ik niet hoor, dat kunnen ze niet maken.