Er in gestonken...........

@Pumba wrote:

@Amy82 wrote:
ik denk mijn vriend, dat de cao voor klein metaal niet doorgaat :eh:




Nou dat denk ik niet hoor, dat kunnen ze niet maken.




nee dat dacht ik ook… maar op site van fnvbondgenoten staat niks… heb hem wel meteen een smsje teruggestuurd en hem eraan herinnert dat het vandaag 1 april is :mrgreen:

@Jennifer77 wrote:

ja wij dus…kende het helemaal niet, dat basisscholen dat doen.



Ze zijn bij ons op school bezig een zwart-wit film van vroeger te maken met alle kinderen als spelers.

Dus gister kregen we een brief dat vandaag alle kids in zwart wit naar school moesten omdat de fotograaf kwam en alleen vandaag nog kon komen



…voel je m al




En om een echte zwart-wit foto te krijgen moet je ze dus ook nog goed schminken zeker :lol: Tja, lastig hoor, zwart-wit foto’s maken met een kleuren-rolletje in je camera :wink:

ik kan er wel om lachen, om die grappen op de basisschool (ik werk er zelf dus… :wink: )

zelf ben ik er niet goed in, maar wij hebben de volgende grappen al eens toegepast en vreselijk gelachen:



-het dak lekte (was echt zo), dus een collega ging het dak op lekkages testen door met een tuinslang te sproeien op het dak. Alle kinderen moesten een paraplu meenemen omdat anders hun werk nat zou worden. Ouders kwamen van tevoren vragen of het niet gevaarlijk was om dat dak op te gaan :mrgreen: en die beruchte ochtend nog met alle kinderen op de speelplaats met plu geoefend: plu open, plu dicht, even ronddraaien :lol: oooo wat hebben we gelachen

-topografietoets met daarin de volgende vragen verwerkt: wat is de hoofdstad van Krasnapolsky? Zet een kruisje in de middelandse zee waar die het diepst is. etc.

-leerlingen met een krijtje de speelplaats opsturen om een rondje te zetten om alle beschadigde stoeptegels. Die zouden later die dag vervangen worden door nieuwe. :lol:

en zo dus nog wel een paar. Lachen hoor…

@mama van Teun wrote:

ik kan er wel om lachen, om die grappen op de basisschool (ik werk er zelf dus… :wink: )

zelf ben ik er niet goed in, maar wij hebben de volgende grappen al eens toegepast en vreselijk gelachen:



-het dak lekte (was echt zo), dus een collega ging het dak op lekkages testen door met een tuinslang te sproeien op het dak. Alle kinderen moesten een paraplu meenemen omdat anders hun werk nat zou worden. Ouders kwamen van tevoren vragen of het niet gevaarlijk was om dat dak op te gaan :mrgreen: en die beruchte ochtend nog met alle kinderen op de speelplaats met plu geoefend: plu open, plu dicht, even ronddraaien :lol: oooo wat hebben we gelachen

-topografietoets met daarin de volgende vragen verwerkt: wat is de hoofdstad van Krasnapolsky? Zet een kruisje in de middelandse zee waar die het diepst is. etc.

-leerlingen met een krijtje de speelplaats opsturen om een rondje te zetten om alle beschadigde stoeptegels. Die zouden later die dag vervangen worden door nieuwe. :lol:

en zo dus nog wel een paar. Lachen hoor…




hoi hoi



haha ik vind deze toch wel goed hoor



nou vandaag wilde mijn dochter angélina mij ook in de maling nemen ze is 4 haha dus zei ze tegen me mama je veter zit los terwijl ik op sokken liep heb natuurlijk gelijk geprobeerd me veters te strikken en tot mijn verbazing had ik die niet nou angélina kon je wegdragen :lol: :lol: :thumbup: ik vind kinderen die dat soort dingen doen geweldig maar het moet inderdaad geen geld gaan kosten niet iedereen heeft op dat moment geld



groetjes nathalie :wink:

hoe is het met die schooltandarts afgelopen??

Ik vind er niets lolligs aan, een gum en potlood mee nemen :think:

Hier stond vanmorgen een berichtje in de krant over een school die had gezegd dat kinderen voortaan 50 cent moesten betalen als ze moesten plassen!! Hihi, daar trap je toch niet in lijkt me!