enne wat is jullie....

Ik was vroeger echt een nachtmens, maar de laatste jaren lig ik er graag rond een uur of tien in. Toine moet er om kwart over vjf uit, dus die gaat meestal vroeg en dan ga ik gezellig mee… Soms nog een kwartiertje lezen, maar ik slaap meestal snel. 's Morgens is Juul meestal tussen zes en half zeven wakker, maar nu al een paar dagen om zeven uur; pure luxe voor mij! :mrgreen:

Wij gaan rond half 11 naar bed . We lezen dan nog even of kijken Tv tot 23.30 meestal. Ik heb echt 8 uur slaap nodig per nacht en meestal haal ik dat niet.



Dus elke ochtend neem ik me voor om die avond vroeg naar bed te gaan en sávonds heb ik dan weer geen slaap en vind ik het gezellig om saampjes op de bank te blijven hangen :mrgreen:

:oops: Ik lig al een paar weken rond 20.00 uur op bed :oops: :mrgreen: .



Normaal gesproken om 22.00 uur en dan tot 23.00 uur tv kijken. 's Ochtends ga ik er om 6.45 uur uit!

Wat liggen de meeste laat op bed :shock: . Hier zo rond de klok van 22.00/22.30 uur. In ieder geval nooit (bijna dan) later.

Ronny moet er iedere ochtend om 5.30 uur uit en soms (3 x in de 2 weken) om 4.15 uur. En 3 x in de week moet hij ook nog 's avonds werken. Dus wij gaan vroeg naar bed. Ik ga nu meestal rond 7.30 uur uit bed.

opstaan tussen 6.00 en 7.00 uur



naar bed tussen 22.00 en 23.00 uur

naar bed tussen 22.00 en 23.00 uur!!! (ik red het ook echt niet langer )





Opstaan, meestal tussen 6.00 uur en 7.30 uur.



Na 7.30 uur opstaan valt bij ons onder uitslapen!!! (en dat is zeldzaam)

Ik probeer er uiterlijk 23 uur in te liggen. Om 6:00 gaat hier de wekker en begint de dag.



In het weekend is het meestal wat later en als we mazzel hebben is het dan ook 7:00 's morgens.



Haha, na 7:30 op staan … wat is dat :mrgreen:?

Uhm… Tussen 10 en half 11. Maar de laatste tijd ben ik zo moe (nee, ik ben niet zwanger ofzo :roll:) dat ik blij ben als het kwart voor tien is. Ik sta rond half 8 s’morgens weer op!

nu in de vakantie zo rond 23.00 anders proberen we echt wel om om 22.00 op bed te liggen manlief moet er namelijk altijd om 4.30 alweer uit…

Leuke vraag! Gemiddeld ga ik tussen 22.30 en 23.30 naar bed. In bed ben ik dan vaak nog een uurtje of anderhalf aan het lezen, werken aan mijn boek of lekker gamen of surfen op het net op mijn notebook. Wel altijd met het geluid uit, anders kan mijn man niet slapen :wink:

Meestal doe ik voor 1.00 het licht uit.

Eigenlijk te laat (na ER) :oops:



's Morgens gaat om 7.15 de wekker!



's Weekends en in de vakantie sta ik meestal tegen 8.30 op en man en kind houden het wel tot een uurtje of 10 uit! :dance:

Naar bed rond 23.00, in het weekend later, verschilt nogal.

Opstaan om 07.45, lekker laat, omdat we boven ons bedrijf wonen, dus geen reistijd :smiley:

elke ochtend als ik wakker wordt is het eerste wat ik denk ik ga vanavond vroeg naar bed!

maar vaak wordt het weer elke avond veelste laat meestal rond 23uur.

als ik moet werken sta ik 630 op als ik niet moet werken zo tussen 8 en 9uur ligt een beetje aan de kids.

wij gaan tegen 24:00 slapen, en om 6:00 meld anna zich weer (als het niet eerder is :wink:



vaak is ze van 4 tot 6 wakker, en dan wil ze vaak wel tot 8:00 uitslapen.



elke dag als we haar horen nemen we ons voor eerder naar bed te gaan… vaak lukt dat niet (heeft ook met werk te maken, bij een avonddienst lig ik er op z`n vroegst om 00:45 in

Afgelopen week lag ik er tussen half 9 en 9 uur al in…was zo moe! Ik lees nog wel wat in bed!

Normaal lig ik er doordeweeks om een uur of 10 in, wel altijd nog even lezen totdat ik in slaap val (meestal binnen een half uur! :mrgreen: )

Voordat ik Ilja kreeg was ik echt een avondmens, ik lag er nooit voor 11 uur, half 12 in! Dat is nu wel veranderd!

24.00 00.30



ehhhh… had ik al verteld dat ik ook lekker zwanger ben… :oops: :oops: :mrgreen: