enne wat is jullie....

@Bietje wrote:

Marieke, dat jij een wekker zet zeg! :o

Ik doe dat nooit, ik zou moest Daan dan eens langer slapen er gewoon van profiteren en lekker meeslapen!

Ben je geen uitslaper dan? :think:




ow echt wel… van de week nog… schrok om 10.50 wakker, en daan sliep nog…



maar merk dan dat hij volledig van de regel is… heeft dan een voeding gemist, en is dan echt helemaal van de kaart… dus dan maar een middenweg en ergens tussen 7.30 en 8.30 eruit…

Ik ga nu ik zwanger ben soms al om 20.30 uur naar bed. Maar voel me vandaag lekker fit. Ik heb ook vakantie dus dat helpt wel.



Liefs Moirah

Zo Marieke, dan begrijp ik het, ik zou ook met zo’n instelling beginnen maar éénmaal het zo ver is zou ik toch blijven liggen van vermoeidheid denk ik! :roll: :oops: :wink:

Half twaalf, twaalf uur… soms later en af en toe écht eerder (want 's morgens vroeg ben ik altijd zo duf als wat…)

Hoerà !! Nog méér duffe mama’s 's morgens! :dance:

Ben ik lekker niet alleen! :mrgreen: :roll:

Ben echt geen ochtendmens, en lig het liefst als Tijn het toelaat tot, een uurtje of 9-9.30 in mijn nestje.



Ik werk 3 dagen per week dan moet ik er wel om 07:30 uit op zijn laatst!



Naar bed gaan is ook altijd moeilijk, ik heb s’avonds vaak nog geen slaap, ik ga eigenlijk naar bed omdat ik anders smorgens echt te duf ben!



En dat is meestal tussen 0:00 en 0:30, en als ik de volgende dag vrij ben wordt het vaak wel 01:00-01:30.

Bijna nooit voor half één en meestal tussen 1 en half 2. De dagen dat ik werk moet ik om 7:30 op, anders geef ik mijn zoontje 's ochtends een flesje wanneer hij wakker wordt (meestal tussen acht en negen), leg hem weer in bed en dan gaan we er ergens tussen 10 en 11 vaak weer uit (de dagen dat ik werk krijgt hij om 7:30 zijn flesje en gaat hij ook weer terug naar bed), dus ik kan gelukkig regelmatig wel uitslapen!

Wat een luxe Ejb! :shock: :inlove:

haha, ja, zeker, maar Elliott gaat 's avonds ook pas om 10 uur naar bed hoor, ander zou hij ook wel extreem lang slapen :wink: .

DÃ t verklaart veel! :wink:

Ik ben toch wel blij met een kinderloze avond hoor… :think: :wink:

uhhhh meestal tussen 23:00 en 01:00 uur

nu ik het er zo over heb krijg ik meteen slaap :zzz:

Hihi en ik ben blij met het uit kunnen slapen. Ennuh, met mijn standaard bed tijd heb ik ook nog een heel groot deel van de avond kinderloos :mrgreen: .

@ejb wrote:

Hihi en ik ben blij met het uit kunnen slapen. Ennuh, met mijn standaard bed tijd heb ik ook nog een heel groot deel van de avond kinderloos :mrgreen: .


Da’s ook wel weer waar… :think: :mrgreen:

kwart voor 2 :shock: :o

moet zo toch echt eens naar de andere kant van het huis hoor…

slaaplekker allemaal! :mrgreen: :mrgreen:

hihihi hier ook nog steeds op

kreeg in ene een zeer sterke drang om een was aan te zetten :oops:

hier gingen we altijd om 22.00 uur naar bed maar nu dat wessel er is gaan we om 23.30 uur naar bed.



en we staan om 7 uur op…manlief moet dan werken en wessel wil om 7 uur de fles :mrgreen:

Ik ga meestal tussen 23:00 en 0:00 naar bed, maar nu ik zo extreem moe ben, lig ik al wel eerder op bed, maar ga dan wel nog even lezen.



Als ik moet werken ga ik om 7:45 uit bed en anders wekken de jongens mij :wink: en dat is meestal rond 8:30

Op het moment ga ik wel 3 keer per dag naar bed :mrgreen:



's Avond zo rond tienen, tussen de middag gelijk met Bo (rond 12.30) en begin van de avond ook gelijk met Bo (19.00). Dan lig ik even een half uur of zo m’n rug rust te gunnen.



Maar normaal zo 22.30/23.00 uur. Bo wordt ergens tussen 7 en 8 wakker en ik dus ook. Als ik moet werken, ga ik er om 7.00 uur uit.

Wij gaan t liefst om 22.00, maar nu krijgen de meiden op die tijd hun laatste fles.

Manlief moet er om half zes alweer uit en als ik straks weer werk, ik ook.

En we houden nu eenmaal veel van ‘slapen’… :mrgreen:

Ik ga om 22 uur meestal in bed liggen en dan lezen tot 23 uur…



Tijdens Harrytijd is het 9 uur naar bed en tot 23:30 lezen…