enne wat is jullie....

bedtijd :mrgreen:



wij gaan meestal rond 23.30/24.00 uur…

:mrgreen:



Wij proberen (jaja… :shifty:) wel op tijd naar bed te gaan… Maar… Meestal valt het toch nét iets later uit dan van tevoren gedacht… :oops: :shifty: :silenced:



Soms kijk ik niet eens meer op de klok als we gaan slapen… Maar ik denk dat onze bedtijd wel ongeveer ook in jouw/jullie richting ligt… :lol: :mrgreen:

oh ik na enen pas

anders ben ik dus onwijs vroeg wakker, waarna ik weer in slaap val

en dan ben ik dus echt kapot…

heb denk ik niet veel slaap nodig

hier rond 22:30/23:00



en dan nog even tv kijken of lezen

tussen 23 uur en 01 uur



en dan eig altijd, welke tijd van bedgaan ook nog tv kijken en lang wakker liggen



En wanneer op staan ? ? ?



Hier meestal 7.00 door de weeks… s’weekends 8.00 uur.



Ik wil wel es uitslapen , dat lukt eig zelden

ik vind het trouwens het lekkerste moment van de dag… 's nachts, als iedereen al naar bed is :mrgreen:

Tussen nu en een uurtje!

En opstaan rond een uur of 9 :oops:

Rond 23.00 uur , na hart van nederland :oops: :mrgreen:

Hubbie meestel iets later.

23.00 en 0.00

als ik moet werken rond 1.00

Hmm…ik heb meestal rond een uur of 10 al zin om te gaan (22.00dus). Maar dat vind ik niet zo gezellig, aangezien hub meestal pas om 21.00 uur klaar is met werken. Dan hou ik het tot 22.30 uur vol, mar meestal ga ik dan wel naar boven.



NU DUS!!! :mrgreen:

@Ziet wrote:

ik vind het trouwens het lekkerste moment van de dag… 's nachts, als iedereen al naar bed is :mrgreen:




:mrgreen: Ben ik ook gék op, ja… :lol:



Krijg altijd zo’n rust over me heen als ik dan bijvoorbeeld naar buiten kijk en niemand zie of hoor… :wink:

Tis vandaag erg laat voor ons :shock: (ik zit aan mijn verlaving te werken :oops: KOK) maar meestal gaan we rond 22.00 naar bed en de wekker gaat net voor 7 uur. (en mijn biologische wekker gaat in het weekend dus ook om die tijd)

Hier rond elven meestal naar boven

Nog ff tv in bed kijken

Als de kids naar school moeten om 7 uur

En nu om 8 uur want mn man begint meestal half 10 bij klanten

ik moet er om 6.30 u alweer uit…dus niet zeuren :mrgreen:

ik ergens tussen 23.00 en 02.00… en hoe laat ik eruit kom ligt aan daan , maar meestal zet ik de wekker wel rond 7.30…

ik ook half 7

da’s minder he…

Ik heb altijd het vóórnemen om vroeg te gaan slapen maar meestal lukt het me niet voor 23.30u en dan moet ik mezelf soms nog dwingen ook want ook ik hou van de avond/nacht! :inlove:

Dan slapen de kindjes, eindelijk eens lekker tijd voor jezelf, alles rustig, donker en stil, … héérlijk! :lol:

'S morgens zijn de kindjes mijn wekker… :roll: .

Dus ik slaap ook zolang zij mij dit toelaten! :mrgreen:

Met enkel Broes zou ik soms heerlijk lang kunnen slapen (meestal 7.30u hoor maar soms wel eens 9u à 10u! :dance: ) maar Senne is geen slaper en komt gemiddeld al rond 6.30u (gaap)!

Het gebeurd soms zelfs wel nog vroeger! :naughty:

Vroeger - toen ik nog geen kindjes had - sliep ik altijd heerlijk uit en dat is nu al héél lang geleden (2 jaar dus! :roll: ) :wink: .

Marieke, dat jij een wekker zet zeg! :o

Ik doe dat nooit, ik zou moest Daan dan eens langer slapen er gewoon van profiteren en lekker meeslapen!

Ben je geen uitslaper dan? :think:

Wij gaan tussen 0:00 en 0:30.

We zijn altijd tot 22uur bezig met van alles en nog wat en dan is het heerlijk om nog even te zitten.



EVa slaapt meestal tot 8 uur en Christan is rond 6 uur wakker :shock: Volgens mij zijn jongens altijd vroeg wakker. Om me heen hoor ik niet anders dan dat meiden laat zijn en jongens vroeg…