Correct me if I’m wrong maar volgens mij zijn de kinderen van Lydia de “kleinkinderen” van de tante en die zijn iets te jong om zonder hulp van paps en mams tante te helpen. Kun je de dingen die je wilt doen niet samen met zusje dat ziek was doen, zodat niet alles op jouw/jullie schouders neerkomt.
Verder zou ik ook iemand inhuren om de nalatenschap af te handelen of is daarbij te helpen.
@sopje wrote:
Correct me if I’m wrong maar volgens mij zijn de kinderen van Lydia de “kleinkinderen” van de tante en die zijn iets te jong om zonder hulp van paps en mams tante te helpen. Kun je de dingen die je wilt doen niet samen met zusje dat ziek was doen, zodat niet alles op jouw/jullie schouders neerkomt.
Verder zou ik ook iemand inhuren om de nalatenschap af te handelen of is daarbij te helpen.
klopt
inmiddels zijn we aan het wachten, kan elk moment afgelopen zijn. Ze is nu in een hospice. Andere tante is weer opgeknapt en kan er weer volledig zijn oor haar zus. Ik kan er nu gewoon heen als ik wil en niet omdat ze anders alleen is.
Rhode, niet hard, ik snap je wel, maar in zo’n situatie ga ik niet denken over grenzen. Het zijn de laatste dagen…
Ik geloof ook wel dat het niet voor altijd zo zal gaan maar ik zie overal van die beren. En dan heb ik allang weer bedacht wat het volgende kan zijn…
Zo zit ik dus helemaal niet in elkaar dus ik kijk af en toe vol verbazing naar mezelf
Beslissen om het overlijden van een geliefde aan je voorbij te laten gaan is niet echt een keuze natuurlijk. Dus dan maar weer over je grenzen. Dat is begrijpelijk. Ik duim van harte dat je na het overlijden van je tante een rustige periode krijgt. Heel veel sterkte.
Ze is vanmorgen overleden. Het is goed zo, en geeft ook wel weer een beetje rust. Voor nu dan
Sterkte met het verlies.
Ik hoop dat jullie welverdiende rust nu een lange periode blijft en dat de rouw en verwerking van alles wat je de afgelopen maanden hebt doorgemaakt op gang komt. Dat je alles met een goed gevoel kunt afsluiten enzo.
Sterkte!
Zal wel raar zijn om even niks te ‘moeten’…
Sterkte. :hug:
Jeetje Lydia jullie blijft ook niets bespaard afgelopen jaar.
poehee gecondoleerd en veel sterkte mop met alles.
xxx
Hi,
Hoe is het?
@rhode wrote:
Hi,
Hoe is het?
ben ook zoveel online :oops: :liar:
heb me overlaten halen vit. B te gaan slikken, werd hier ook al geroepen, eigenwijs he
maar het helpt eigenlijk niet echt. Blijf op een vreemde manier moe, wel de energie om eindeloos te lopen, maar verder traaaaag…
Weinig concentratie, wist zelfs de pincode van mijn telefoon niet meer, echt heel merkwaardig om mee te maken.
Gaat me veel te traag, aan de andere kant, ben pas 4 maanden verder. Dus het is ook niet vreemd maar wel frustrerend.
Gewoon even :hug: :-* :hug:
Tis allemaal ook niet niks als je wel wil maar je lichaam niet…