@Marietje wrote:
Super dat het zo goed ging!
Die angst dat het eitje vóór de IUI al springt herken ik heel goed. Ik was daar ook altijd bang voor. Maar mijn gyn verzekerde mij dat ze dat echt wel goed inschatten. Ze weten precies wanneer ze die pregnyl moeten toedienen. Natuurlijk kà n het wel, maar de kans is véél groter dat het eitje door de pregnyl springt. Daarbij was het voor mij wel een geruststelling dat à ls het eitje toch sprong, dan zou de inseminatie toch binnen 36 uur plaatsvinden, dus de kans op zwangerschap verkleind nauwelijks.
Je eiteje is idd super van formaat!
Hihi okey gelukkig, je hebt mij een beetje gerust gesteld! Wat gaat de tijd nu al langzaam zeg! Laat staan de 2 wacht weken! Pff… Geduld is een schone zaak!
Hey Miranda,
moest opeens aan je denken. Hoe gaat het met je? Trek je de spanning nog een beetje? Wat rot hè die wachtweken. Wanneer zou je meer weten?
:-* Maria
@Marietje wrote:
Hey Miranda,
moest opeens aan je denken. Hoe gaat het met je? Trek je de spanning nog een beetje? Wat rot hè die wachtweken. Wanneer zou je meer weten?
Hoi Maria,
Ik moet morgen bloedprikken om te kijken of er uberhoudt wel een eisprong is geweest. En volgende week woensdag mag ik testen (geloof ik). Maar ik denk dat het niet gelukt is, toen ik de inseminatie had gedaan kwam het er gelijk uitlopen toen ik opstond en later kreeg ik erge krampjes in mijn buik en ik had ook een beetje bloed verloren. Afgelopen vrijdag heb ik koorts opgelopen en ben een paar dagen goed ziek geweest, begin nu een beetje beter te worden, dus denk niet dat het gelukt is, naja ik blijf wel hoop houden natuurlijk.
Ik moet afwachten en we zien wel wat er gaat gebeuren.
Liefs Miranda
Oh dat herken ik. Maar ze hebben mij gegarandeerd dat het er echt niet zomaar uitloopt. Wel vocht wat mee naar binnen gaat en het lijkt altijd alsof je alles zo weer kwijt bent. Ik durfde bv ook nooit meteen te plassen daarna, bang dat ik alles zo kwijt zou zijn. Bloedverlies komt door de inseminatie ws. Heb ik ook een paar keer gehad en bij mij vertelden ze ook dat dat kon.
Hopelijk is het tich gelukt! Ik blijf
voor je.
Liefs :-*
O okey, naja afwachten dan maar… Ik had vanavond ook zo’n kramp weer in mijn buik, net alsof ik ongesteld moet worden! Dat kan natuurlijk helemaal niet, ik zit nu op cyclus dag 23 en normaal heb ik een cyclus dag van ongeveer 34 dagen.
Dank je wel dat je aan me denkt en dat je voor me
! Doet mij echt goed! Vind het super lief van je!!
:-* :-* :-*
Hey meis, ik was benieuwd hoe het met je gaat. Duurde alleen even voordat ik je berichtjes vond. Maar ik las net dat de behandeling niet gelukt hè :hug: Wat een domper meid. Hoever ben je nu met je 2de behandeling? Houd moed hè! Ik hoop dat je veel steun en herkenning vindt op dit forum.
Ik leef met je mee hoor.
Hoi Maria,
Ja het is helaas niet gelukt de eerste keer, ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik heb maandag de eerste fm weer achter de rug gehad, 2 eitjes gezien die het meeste groeide, 1 van 10 mm en 1 van 13 mm. Ik moet morgen terug komen. Ik hoop dat ik dan gelijk de Pregnyl mag laten spuiten en dan zaterdag ochtend de inseminatie.
Op een ander forum ben ik ook met twee meiden aan het kletsen en eentje is al gelijk de eerste keer zwanger geraakt, ze heeft ook Endometeriose. Dat doet me wel goed om te lezen, het geeft mij weer een beetje meer vertrouwen.
Ik ben benieuwd wat er morgen komt.
Lief dat je aan me denkt :-*
Liefs Miranda
Spannend meid! 2 goeie eitjes in elk geval. Ik zal voor je duimen morgen en hopelijk heb je zaterdag al de inseminatie :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Is altijd fijn hè om positieve verhalen te horen (al gaf het mij ook wel steekjes hoor :oops: ), maar het is wel hoopgevend.
:-*
Jah, zeker spannend! Ik hoop echt dat het deze keer lukt!
Ik gun het andere mensen net zo veel als ik het me zelf gun maar moet je toch gelijk geven, het doet ook een beetje pijn, zo van, wanneer ik nou eens. Maar goed, geduld is een schoone zaak. Mijn tijd komt hopenlijk wel…