En haar vader heb ik een keer zien optreden hier in een kroegje :sick:
Mijn man vind deze twee heren lelijk en Henk Kok ook behoorlijk irritant. Henk Kok is verslaggever van RTV Noord en op de NOS doet hij vaak verslag bij schaatsen.
:sick: :sick: :sick:
:sick: :sick: :sick:
Hé Pumba, ik heb Piet van Dijken er maar even bij gezet is toch lelijk, whoehahaahahahahahhahaha!!!
Irritant en lelijk.
Oja giel beelen… bah… weeh ik ben zo alternatief… woooh lenny kravitz… dikke sukkel…
Hugo borst vind ik wel grappig…
weet je wie ik nog niet tegen gekomen ben???
sonja bakker :sick: :sick: :sick: en die stem :doh:
als ik haar als zie, zet ik hem steevast over, nee geef mijn portie maar aan fikkie :sick:
gr mel[/spoiler]
bijna alle voetballers zijn irritant en/of lelijk trouwens
Whaha wat een grappig topic dit! :mrgreen:
Al vind ik het nogal wat om mensen lelijk te noemen hoor (zo geweldig knap ben ik nou ook weer niet :oops:), dus ik hou het bij irritant. Ik heb dr nog niet voorbij zien komen maar ik krijg jeuk op de vreemdste plekken als ik Bridget :sick: zie…
Weet je wie ik ook nog bedacht? Ben ik denk ik ook de enige in…
James Blunt! En ik weet niet eens hoe die eruit ziet… maar wat een ZEIKERD is dat zeg! met die semi-melancholische nep-snik in an stem en al zn liedjes die gewoon elke keer hetzelfde zijn… dan zoek ik dus echt even een ander radiostation op! Zeikerd!
@GroeneVrouw wrote:
James Blunt! En ik weet niet eens hoe die eruit ziet… maar wat een ZEIKERD is dat zeg! met die semi-melancholische nep-snik in an stem en al zn liedjes die gewoon elke keer hetzelfde zijn… dan zoek ik dus echt even een ander radiostation op! Zeikerd!
Jaaaa, een medestander! James Blunt :sick:
@GroeneVrouw wrote:
:lol: :lol:
Dat heb ik ook met het bandje Maroon5… ik heb nog geen liedje uigehoord van ze… heeft ook zo’n lelijke knijpstem…
Voor mij staat Patty op nummer 1 wat betreft lelijk en iritant zijn,
gevolgd door Jerney. Wat een misselijk mens…
Oohh ja Giel Beelen . Dat vind ik ook.
@Moosje wrote:
Voor mij staat Patty op nummer 1 wat betreft lelijk en iritant zijn,
gevolgd door Jerney. Wat een misselijk mens…
Ik sluit me helemaal bij jouw aan…
@Guusje wrote:
do kijkt weer eens alsof ze net uit bed komt en er nog geen lampje in dr hoofd aan is :mrgreen:
- je zou dr zo bij dr schouders willen pakken en flink willen schudden en dan roepen…heee is er iemand thuis :shifty: :oops:
Dat gevoel krijg ik ook bij Paris Hilton…
@katoke wrote:
@Guusje wrote:do kijkt weer eens alsof ze net uit bed komt en er nog geen lampje in dr hoofd aan is :mrgreen:
- je zou dr zo bij dr schouders willen pakken en flink willen schudden en dan roepen…heee is er iemand thuis :shifty: :oops:
Dat gevoel krijg ik ook bij Paris Hilton…
en chantal janssen en irritante daphne deckers…
@Karin2 wrote:
Ik vind Marc Marie heerlijk, dat stemmetje vind ik juist zo lekker. Ik heb wel wat met ‘m![]()
:mrgreen: dat had ik nou ook

En laten Maroon5 en James Blunt nou 2 van mijn favorieten zijn :lol: :lol: :lol:
Vind het erg leuk te zien hoe erg smaken verschillen :mrgreen:
Giel Beelen als persoon vind ik hem wel meevallen maar als ik hem zie :shifty: :sick: 8)
Jerney vind ik gewoon…’‘vlak’’… niet stom maar er zit gewoon 0,0 in dat mens,ze straalt niets uit :thumbdown:
Ik walg volgens mij maar van weinig mensen écht…
Ja Roin Brandsteder kan ik écht NIET naar kijken brrrrrrrrrrrrrrrr ik vind dat zo een ei,die grapjes van hem :sick: bah,vreselijke man :thumbdown:
Enuhhhhhhhhhhhhhhhhh ik kan dus echt niet tegen de STEM van Silvie Meis :shifty:
Vind haar echt erg…uhm…hoe zeg je dat netjes :think:
GOLD DIGGER!!! :silenced: