En wie vinden we lelijk of irritant?

Ik dacht dat ik de enige was die Gordon Ramsey geweldig vond, maar ik zie dat dat niet zo is! :thumbup:

I love Gordon! :inlove:

OMG, wat heeft Celine Dion daar nou aan??? Vitrage??? :shock:

Deze vind ik zo’n irritante kop hebben… Hij is acteur speelt in one tree hill en ik zag hem vorige week ook in gilmore girls. Hij heeft altijd dezelfde soort kop… van die lelijke spleetogen

En deze ook… zo’n groot geworden irrante jaren 80 poefhaar kinderavonturen film acteurtje… Ook weer van die spleetogen… en hij heeft zo’n rare mond…

:drool: owh owh owh mag ik een teiltje voor mijn kwijl :drool:

ik ben helemaal weg van chad micheal murray… he’s sooooooooo hot…

echt vet lekker :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: hubba hubba hubba :drool: :drool: :drool:

irri mannetje

nog 1

]

Herman de Blijker walg ik nou van. Als hij met die dikke kop en dat weke bekkie op TV is gaat mijn eetlust spontaan weg. En dan die vieze smerige sigaren. bah

ik bedoelde gordon van euhm die nju idols ook jureert, en die samen met gerard jolink die programma had,

En Jim Carry… :sick:

Ben niet goed met plaatjes…

Deze vind ik wel leuk, hoor! Hij speelt in October Road, toch?!

Jim Carrey, idd… kots kots in het kwadraat tot de macht 10 en dan pi… :sick:

Oh, en vreselijk irri is ook Do! Iedereen die Heaven van Bryan Adams covert zou afgeschoten (bij wijze van spreke dan, hè… ik wil niet in de problemen komen door uitspraken hier, hahahaha!) moeten worden :twisted:. Dat is zo’n nummer waar je vanaf moet blijven! 8)

@Trying wrote:

Oh, en vreselijk irri is ook Do! Iedereen die Heaven van Bryan Adams covert zou afgeschoten (bij wijze van spreke dan, hè… ik wil niet in de problemen komen door uitspraken hier, hahahaha!) moeten worden :twisted:. Dat is zo’n nummer waar je vanaf moet blijven! 8)

Zingt zij ook niet dat vervelende liedje dat bij de pampers reclame hoort…

Do is lekker…

deze dame kan in mijn bescheiden opini niet zingen en is zo lelijk als … :silenced:

do kijkt weer eens alsof ze net uit bed komt en er nog geen lampje in dr hoofd aan is :mrgreen:

• je zou dr zo bij dr schouders willen pakken en flink willen schudden en dan roepen…heee is er iemand thuis :shifty: :oops:

@Rivella wrote:

Heb niet alles gelezen maar voor mij staat deze met stip op 1!

Wat een gruwel :sick:
owww alleen zijn stem al…

jammer heb ik die stem lang moeten horen in het sinterklaasjournaal

@Rivella wrote:

En deze op 1 bij de vrouwen:

2 Babes

Mijn god, volgens mij delen die 1 hersencel :wall:

Nou ja zeg :mrgreen:

Fatima Morero de Melo, of hoe ze dan ook maar mag heten… Die griet uit de Rabobank-reclame’s.

Wij noemen haar hier standaard Vagina. :mrgreen:

Ik vind Marc Marie heerlijk, dat stemmetje vind ik juist zo lekker. Ik heb wel wat met 'm :wink:

Candy Dulfer. Ze is misschien niet lelijk, maar ik vind haar helemaal niks… En die stem van haar :sick: