En wie vinden we lelijk of irritant?

En welke actrice of acteur, zanger of zangeres vinden wij erg lelijk of irritant















Ik kan er nog heel veel meer opnoemen hoor…



Ik heb er nog een die ik ECHT heel erg lelijk vind, maar ik kom er niet op. Ze is blond, doet ook aan reclames en heeft hele lelijke dikke lippen. Iets met een naam van die toneelmaker…Maar goed, ze is dus een hit en ik begrijp ECHT niet waarom…

hahaha verveel jij je marlous :wink: :mrgreen: ik zal eens ff gaan kijken welke ik het lelijkste vind :wink:

gevonden 8) ff plaatjes zoeken :mrgreen: hmmm die blonde…*denkt na :think:

@kimmetje23 wrote:

hahaha verveel jij je marlous :wink: :mrgreen: ik zal eens ff gaan kijken welke ik het lelijkste vind :wink:




Ja, normaal chat ik de hele avond met een certain iemand die nu gewoon ergens ver weg is :hand:

Ik heb niet direct iemand die ik superlelijk vind…



Maar hubbie vind Patty Brard echt oerlelijk en zapt ook direct weg als ze op tv is…

Noortje, ben het met je man eens… :sick:

bedoel je Jorinde toevallig?

Die vind ik nl zooooo lelijk (en stom :roll: )

@NoortjeP wrote:

Ik heb niet direct iemand die ik superlelijk vind…



Maar hubbie vind Patty Brard echt oerlelijk en zapt ook direct weg als ze op tv is…




En ze is niet alleen ontzettend lelijk, ook nog eens ongelovelijk irritant! :roll: Alleen daarom zap ik al weg als zij op de tv is.

Nee het is een amerikaanse actrice, jong en net ontdekt zeg maar.



Ik zap ook altijd weg bij die jorinde, die heeft echt 0 hersens…

Kunnen we ook niet een ‘Wie vind jij irritant’ topic openen. Dan weet ik er wel een paar 8)

@Marlous wrote:



Ik zap ook altijd weg bij die jorinde, die heeft echt 0 hersens…






Oftewel het IQ van een gevulde koek… :lol: :silenced:

@purpled82 wrote:

Kunnen we ook niet een ‘Wie vind jij irritant’ topic openen. Dan weet ik er wel een paar 8)




Die voegen we hier bij, zal het even veranderen…



Ga je gang…

:shifty



en er is nog wel duidelijk erg hun best gedaan op deze foto maar ik zie het niet :oops: en als ze vertelt dan…kromme tenen :oops:

Ondertussen weet ik nog niet hoe die blonde heet, zo frustrerend…

ik heb manlief ff gevraagt en dit vind hij lelijk

Scarlet Johanson misschien - Marlous?



Ik vind dat jongetje Valerio van tmf irritant en ali b… bbbberuuedxjfszoijf gruwel…

@Kaar wrote:

Scarlet Johanson misschien - Marlous?



Ik vind dat jongetje Valerio van tmf irritant en ali b… bbbberuuedxjfszoijf gruwel…




jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…



DIE IS ECHT :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

@Marlous wrote:

@Kaar wrote:
Scarlet Johanson misschien - Marlous?



Ik vind dat jongetje Valerio van tmf irritant en ali b… bbbberuuedxjfszoijf gruwel…




jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…



DIE IS ECHT :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:








Wie? :oops:

deze

Dit vind ik zo’n irri en lelijk mens…

Ik kan er slecht tegen dat juist zij promoot dat je moet doen wat je wil en dat je trots moet zijn op jezelf. Daar hoort dan voor mij ook bij dat je een eigen mening mag hebben.

Maar als je mening is dat je haar lelijk vindt, gooit ze je naar je hoofd dat je je jaloers bent… Nou sorrie hoor… :snooty: