En ik wil deze .....

Ik heb trouwens een nieuw speeltje op het oog voor onder de kerstboom. Voor de leesfanaten onder ons:

De E-reader.

Ik moet hem gewoon hebben maar ze leveren nog niet naar Europa :frowning:

Edit beheer: link verwijderd

@victoria wrote:

Ik heb trouwens een nieuw speeltje op het oog voor onder de kerstboom. Voor de leesfanaten onder ons:

De E-reader.

Ik moet hem gewoon hebben maar ze leveren nog niet naar Europa :frowning:

Koop gewoon een boek man… :hand:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Niks leuker dan in de Selexyz (kerk) in Maastricht te snuffelen tussen al die boeken…

daar lijkt me dus helemaal niets aan…

een boek moet je voelen… ruiken… de geur van vers papier. of juist van oud en stoffig :inlove:

Dat vonden mijn man en ik ook toen we dat apparaatje zagen, boeken zijn veel leuker.

Trouwens te koop bij de ANWB.

die e-readers zijn toch al te koop? Mijn moeder heeft er onlangs een gewonnen. Ik weet niet hoor. het is handig voor vakantie want je hoeft niet meer kilo’s aan boeken mee te sjouwen. Maar het lijkt mij erg wennen. het is zo klein en dun apparaatje

geloof dat die in NL is niet exact dezelfde is, maar er is idd zo’n e book te koop.

Het lijkt mij dus ook helemaal niks… ik moet een boek voelen en vast kunnen houden… maar als je veel reist lijkt het me wel praktisch in de ruimte die het inneemt… toch een vracht aan boeken mee en toch maar een paar gram in de reisbagage.

Ik ook :pray: (ben volgende week jarig maar ik vrees dat ik niet hard genoeg heb geroepen dat ik’m wil :think: )

Ik ben dus wat je boekenverslaafd zou kunnen noemen :shifty: wat een gemiddelde vrouw gemiddeld per maand aan kleding, make-up en kapper uitgeeft geef ik in twee- of drievoud uit aan boeken :oops: (onder het mum van ‘ik heb ze nodig voor mijn werk’ :shifty: ) dus ja ik ben het ermee eens dat je een boek moet kunnen voelen, ruiken en vasthouden.

MAAAR: er zijn zooooo veel boeken die ik maar 1x lees en daarna liggen ze in de boekenkast te stof te vangen dat ik best ook zo’n KINDLE wil 8)

En zeg nou niet dat ik dan maar lid van de Bieb moet worden, want dat ben ik al :wink: maar helaas lees ik 90% in het Engels en daarvan heeft ons kleine filiaaltje niet zo veel keus en met 2 kleine kindjes en een baan kom ik er gewoon niet aan toe om naar de grotere filialen te gaan. Dus zijn het bol en amazon mijn grootste vrienden :shifty: :shifty: :shifty:

Ik dacht dat ze die dingen bij bol ook verkopen.

Ik lees ook graag maar liever een echt boek

Bij Bol hebben ze nu een aanbieding. Een e reader met 10 eboeken erbij. Alleen heb je geen keuze en heb ik de helft al gelezen :wall:

:eh: :eh:

Ik heb een nieuwe boekenkast gevraagd, vind ik leuker :wink: :oops:

Ik wil om ooh-hook :slight_smile:

Maar ik wacht nog even… Lees te veel over software klachten en vind de digitale boeken nog te duur…

Dus ik heb nog eventjes geduld :slight_smile:

Oooh ik wil dat al heel lang…

Een kindle :inlove: :inlove:

Maar goed, heb express gewacht tot er ook wat meer nederlandse boeken voor op de e-reader zijn, want dat is nog niet zo heel erg in omloop.

Je kan hem gewoon bij ********* kopen hoor Vic.

300 euro.

Ik wil het liefste een kindle maar is erg amerikaans minded. Kan niet alles zomaar op en alleen in Amerika te koop…

Edit Beheer; commerciele link verwijderd

Ik heb hem ook gevonden voor € 199,00

En ik zie nu dat Bruna er ook één heeft :angel:

@victoria wrote:

Late reactie Vic , die link heb ik vanmiddag nog gepost van de Bruna :wall: :wall: :wall:

Heb je het hert (van sneeuwwitje) trouwens nog ontvangen van de week??

@victoria wrote:

Ja maar die is wel erg klein he…

Of maakt jou dat niets uit… 8)

Als je er 1 aanschaft, ff opletten of er ook epub bestanden opkunnen. De grote ronde blauwe internetboekenverkoper levert de digitale boeken in dat bestand aan!

Zag de sony toutch ereader op ebay voor 200euro staan ipv 300…

Ik heb zomaar het idee dat ik hem toch eerder aanschaf dan de bedoeling was :smiley:

@Madre wrote:

@victoria wrote:

Ja maar die is wel erg klein he…

Of maakt jou dat niets uit… 8)

die heeft mijn moeder dus. Hij is wel klein. wel handig op vakantie :mrgreen:

zo’n ding is leuk als je gaat vliegen en niet met 30 boeken wil sjouwen. Maar het staat niet mooi in je huiskamer :angel: het ding ruikt niet naar boek, het voelt nog niet als papier, het heeft geen kaft, en de charme van boeken lenen en nooit meer terugkrijgen is er af. Een geen stijl ding.

Al wil ik m vast ooit ook voor op vakantie, maar voor nu nee.

Ik ben gek op lezen, maar niet op boeken :-S

Vind boekenkasten een doorn in het oog en met mijn huisstofmijt allergie totaal niet praktisch (boekenkasten zijn stofnesten :-))

Koop zelden een boek, maar leen alles uit de bieb

Dus voor mij is het echt de ideale uitvinding :smiley:

Weet iemand trouwens of de mediamarkt die dingen verkoopt?