Laat maar ik weet het al…
Ja ze verkopen ze inderdaad, nu 1tje minder op voorraad bij mediamarkt Amsterdam en in mijn bezit. FranK@ is zo blij als een kind :dance: :dance: :dance:
Zo, jij laat er ook geen gras over groeien zeg :o Welke is het nou geworden?
Enne alvast veel plezier :mrgreen:
haha tja was nogal een impuls aankoop (en het kon ivm met een leuke bonus van mijn werk). Toen ik dat ding echt in mijn handen had liggen was ik meteen verkocht (en misschien omdat ik 50 boeken gratis tegenkwam op het internet )
Tis een BeBook geworden… en ik moet zeggen, ben lyrisch
Ik baal gewoon dat de nieuwste nicci french als echt boek op mijn nachtkastje ligt en die eerst nog uit “moet” lezen voordat ik echt een digitaal boek kan lezen…
Ben benieuwd of hij bevalt Frank@ :dance:
@Frank@ wrote:
haha tja was nogal een impuls aankoop (en het kon ivm met een leuke bonus van mijn werk). Toen ik dat ding echt in mijn handen had liggen was ik meteen verkocht (en misschien omdat ik 50 boeken gratis tegenkwam op het internet)
Tis een BeBook geworden… en ik moet zeggen, ben lyrisch
Ik baal gewoon dat de nieuwste nicci french als echt boek op mijn nachtkastje ligt en die eerst nog uit “moet” lezen voordat ik echt een digitaal boek kan lezen…![]()
![]()
![]()
Denk dat ik Mark morgen ook maar even op pad stuur… 8)
Welke heb je? (en hoe duur?)
Hoe ligt hij in de hand?
Kan je de link pb-en met de gratis boeken 8)
En Lydia, je kan inderdaad ook allebei doen he…

Tis een BeBook (met 6" display) en kost 250euro. Bij dat bebook zit een linkje van zelfs 150 gratis boeken En op bol staan ook een hoop gratis boeken…
Via de illigale download is er ook veel te vinden, maar dat mag niet dus raad ik uiteraard af
Tis net zo zwaar als een klein boek en het is ff wennen. Scherm is niet zo groot als een gemiddelde pagina.
Kijk het is geen boek, maar als je net als ik gek bent op lezen maar niks geeft om het fisieke van een boek, IDEAAL
Heb trouwens nog wel 50 euro van de prijs af moeten lullen want hij stond in de vitrine voor 300euro, terwijl ik wist dat hij in andere winkels 250euro is (oa dixons). Mannetje van de MM het gaan controleren en toen kreeg ik hem idd ook voor 250 mee.
Ja tis evengoed een hoop geld hoor, daar ben ik mij van bewust, maar ik heb het er voor over en
vond het een geschikte aankoop van mijn novemberbonus
PS volgens het mannetje van de service desk schijnt het het kerstcadeau van 2009 te worden :?