...en hij huilde nog lang...

hee Niene ik denk nog aan je hoor! Hoe gaat het nou?

hoi,

Het gaat beter, ik kan af en toe genieten van Stijn en hij heeft het ook heel vaak naar zijn zin. vanmorgen is hij met me gaan babyzwemmen en hij had zo’n pret!

het gaat dus beter, bedankt voor je lieve berichtje

liefs, Niene

Heej Niene! Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat bij jullie… :-*

ja het gaat op en af, soms gaat het echt geweldig, heb ik een echte baby, en kan ik vanalles met hem doen, soms heeft hij ook weer dagen dat hij echt veel moppert en huilt, vannacht ook weer en vanmorgen ook, dan probeer ik daarna weer wat te rusten. Gisteren ben ik naar de sauna geweest, echt lekker, met massage! er bleek helaas dat ik een spier in mijn arm overbelast heb, dus moet zelf ook aan de fysiotherapie. hoe is hij verder met jou? ik hoop dat alles nog steeds goed blijft gaan. Ik ben aan het solliciteren, moet morgen op gesprek echt spannend. Ik hoop dat ik het wordt, dan heb ik echt iets leuks op te bouwen (is bij een bieb die nog opgstart moet worden)

liefs, Niene

Heej Niene hoe is t nu? Al wat data bedacht? :wink: :-*

hoi

lees vaak hier even mee en ik wil ff zeggen dat ik bewondering voor je heb. Heb ook vaak de verhalen van Vicky gehoord ik wou dat ik wat kon doen ppff het lijkt me zo moeilijk voor je.

Gelukkig gaat het al beter met Stijn en ik hoop dat het nu de goede kant op gaat ik :pray: voor jullie.

Leuke site hebben jullie trouwens zeg prachtige foto’s ook van jullie mannetje. Zag ook dat jullie heel dichtbij mij wonen woon zelf in Stadskanaal en kom 3x per week bij jullie in het dorp :wink:

succes.

dank je, trouwens even een update: het gaat hier GOED!!! :dance:

vandaag Stijn zijn verHALFjaardag gevierd (klein beetje maar)

hij heeft vorige week voor t eerst zelf gestaan, los! de gek :think: maar wel lief!

verder helaas nog geen contact met mijn ouders, behalve over mijn oma die ernstig ziek is momenteel (moet naar een verzorgingshuis).

gelukkig is het mooi weer en ga ik morgen lekker in de tuin werken

liefs, Niene

oh wat fijn zeg dat het goed gaat :dance: dat is het nieuws wat je wilt horen :wink: Gefeliciteerd met Stijn zijn verhalfjaardag.

sterkte met je oma :-*

:hug: Chantal

Stijn is een schatje met hele mooie ogen 8) :inlove:

jij zat ook al snel weer op kok! het was gezellig

liefs, Niene en Stijn 8)

verder even een update:

@ Chantal, dank je voor de steun, het kan best zijn dat ik je in Borger al eens tegen gekomen ben! volgende keer gewoon roepen als je me herkent hoor, ik loop zelf soms als een zombie rond daar. :wink:

de rest: het gaat eigenlijk heel goed met Stijn. De fysio is afgesloten, we krijgen nog Video home training, maar eigenlijk is dat ook al overbodig. Stijn begint met kruipen! daarnet heeft hij 10 cm overbrugd! niet veel maar het begin is er. Hij slaapt snachts (20.00-6.30) door en heeft het als hij niet te moe is prima naar zijn zin. Ik hoor hem op een gemiddelde dag nog geen uur huilen, wouw wouw wouw, ik ga nu ook genieten van mijn prachtig kereltje! :dance:

liefs, Niene en Stijn