BOETE
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hihihihhi en dat zegt ze nu dus uitvoeeeeeeerig achter elkaar. Boeteboeteboeteboete :mrgreen:
:inlove:
die van sil was kut alleen bedoelde hij dat niet…hij vond het gewoon grappig klinken :mrgreen: je kunt je wel voorstellen hoe ik dus soms op de fiets zat :oops: en hij maar roepen kutekutekuttekute! vreeeeeselijk!
whahahahahahaha…hihi… :lol: sorry haha
:-* inge
eergister trouwens davy zijn eerste woordje…mama :mrgreen: :inlove:
Noa “spreekt” al een aantal weken engels…I (aj) :mrgreen: :inlove: :mrgreen: . Goed he?
@inge wrote:
whahahahahahaha…hihi… :lol: sorry haha
:-* inge
eergister trouwens davy zijn eerste woordje…mama :mrgreen: :inlove:
ik zit mijzelf nu al te verkneikelen als ik het later aan zijn vriendinnetje ga vertellen :twisted: :mrgreen:
dit is het enige dat anna een beetje volgens het boekje doet. eerst papa, toen mama, nu bumba
Hihihi leuk! Ben benieuwd wanneer hier het eerste woordje valt!
Hier was het eerste woordje mama en daarna papa, nu begint alles wat ze brabbelt ergens op te lijken, dus ik denk dat het eerste echte woord niet al te lang gaat duren.
@Ninanien wrote:
BOETE
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hihihihhi en dat zegt ze nu dus uitvoeeeeeeerig achter elkaar. Boeteboeteboeteboete :mrgreen:
:inlove:
nou dan weten we gelijk wat ze later voor beroep gaat beoefenen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hihihihihihi ons politieagentje :mrgreen:
ja ik ook erg leuk is dat he dat babbelen hihihi :inlove: :inlove: :inlove:
Sinds vandaag heel duidelijk Ak-ker. Of te wel Rakker onze hond.
damian’s eerste woord was mama. en hamme(eten) en pas zei hij Poesje
Wat goed van Sara
Yeline haar 1e woordje was Bobbo onze berner Boyd :inlove: . 1 dag erna zei ze ineens Pappa :inlove:
tom schreeuwt alleen nog maar heeeeeeeeel hard :roll:
( al zegt ie wel oi en pffffffmaar of ik dat tot woordjes rekenen mag? :lol: )
bij mijn oudste phoebe was haar eerste woordje poessie daarna dada.
en bij mijn andere dochter is het nog even afwachten wat het word :mrgreen:
hier komt een buurmeisje over de vloer van bijna een jaar. zij zegt de hele dag “ja”. nou was ik Lysanne aan het verschonen op de commode van de week. ben lekker tegen haar aan het kletsen, krijg ik ineens een heel duidelijk “ja” van haar te horen. en 2 dagen later krijg papa het ook te horen.
groetjes jessica
@jacsansil wrote:
die van sil was kut alleen bedoelde hij dat niet…hij vond het gewoon grappig klinken :mrgreen: je kunt je wel voorstellen hoe ik dus soms op de fiets zat :oops: en hij maar roepen kutekutekuttekute! vreeeeeselijk!
Sorry lig ff blauw hier… ik zie je al fietsen en mensen die het zien/ horen heftig hun hoofd afkeurend schudden LOLOLOLOL
mijn zoontje zijn eerste woordje was kaas,…en dat luste hij helemaal niet haha
Mijn zoon zei vorige week voor het eerst mama, en dat met 6 maand en 2 week :inlove: