Sanne haar 1e woordje was mama waarna kort papa volgde.
Sinds een maand ofzo zegt ze bah :mrgreen:
Gr. CLaudia
Vandaag was haar eerste woordje mama :inlove: tot 5x toe heel duidelijk omdat ik haar geen aandacht gaf :inlove:
@Debbie & Lana wrote:
Vandaag was haar eerste woordje mama :inlove: tot 5x toe heel duidelijk omdat ik haar geen aandacht gaf :inlove:
:inlove: :inlove: schattig he? Jij maar genieten dat ze mama zei :lol: :lol:
ik zit met smart te wachten, maar verder dan bobobobo als ze de poes ziet komt ze niet :lol: :lol:
hier MAMA :inlove: :thumbup:
nu papa /mama/bah/etuh (eten) /ja
heerlijk hoor dat er nu echt woordjes te voorschijn komen… :inlove:
Eerste woord was papa :mrgreen:
Daarna mama,dada, en nu ook ja :inlove:
Mama en papa , beetje onduidelijk. Maar deze week overduidelijk :BUMBA !!! :mrgreen:
Kijk!
En nu ook: Die
POEP
Gisteren had Tim Valentijn op de arm en ik was in geuren :sick: en kleuren aan het vertellen over de vele poepluiers die Valentijn die dag had geproduceerd (8!!!) en vervolgens zegt Valentijn doodleuk POEP :lol: het is stom toeval, maar wel super stom toeval
Mama… en poes :inlove:
was met zijn diertjes aan het spelen…deed het diertje in zijn mond en zei: “HAP”… :inlove:
Tygo zegt sinds 2 dagen “mama” :inlove: . Hij kan er geen genoeg van krijgen, en hij begint helemaal te stralen als ik het terug zeg.
Merel zegt mama en papa, maar weet alleen niet dat wij daar helemaal gelukkig van worden :roll: :inlove: :inlove:
Maar het klinkt helemaal goed, dus nu nog gericht, hahaha :lol: :lol:
Mama!!! :inlove: :inlove:
Nou, Kian begint met een heel ander woordje…namelijk
BAH!
:lol:
En ja Dante…die houdt lekker zijn mondje dicht!
:lol: :lol: Als Kian maar niet alles voor Dante gaat zeggen :silenced: