En? Harry Potter fans?

wou dat ik meer tijd had…dan was hij nu wel uit :mrgreen:



nou moet ik het wat langzamer ana doen, vanavond in bed weer, tot ik in slaap val.

de boeken van harry potter zijn echt geweldig om te lezen…

:inlove: :inlove: :inlove:



als ik deel 7 uitgelezen heb zal ik ze over een tijdje wel weer van voor af aan gaan lezen ook omdat je idd meer dingen begrijpt en waarom het gebeurt.



ik zal t zeker gaan missen dat er geen nieuwe delen meer komen.

Wat een spannend en gaaf boek weer. Jammer dat ik hem al uit heb :mrgreen:

helaas gisteren uitgelezen. mooi boek maar idd het 2e laatste gedeelte in het boek, raar einde !?!

Het idee dat dit de laatste is gaf me wel een bijzonder gevoel,idd ook de laatste 10 bladzijdes maar niet willen lezen omdat het dan zo definitief is.

Het klinkt maf maar ik heb de verdere dag echt met een apart gevoel rondgelopen.

Ik hoop dat ze ooit op haar besluit terugkomt,haar manier van schrijven bevalt mij wel.

Ik denk dat je voor alle andere potterfans niet maf klinkt hoor…



Ik had precies hetzelfde. Het was nu echt klaar… :?



Maar moet daarbij dan wel echt zeggen dat Rowling het echt goed heeft gedaan en dat ik blij ben met dit einde…



Je ziet wel eens bij sommige films (trilogieen enzo dat het einde dan opeens werd afgeragd of onlogisch werd. Maar dit is gewoon goed…

Ja idd, probeer maar eens 7 delen zo te schrijven dat iedereen geboeid blijft en niet denkt “alweer ongeveer hetzelfde?”

ik ook helemaal potter gek heb weekend nl boek gehaald had de engelse al gelzen kon niet wachten hiihihi

heb nu hele srie compleet en vind heel erg dat afgelopen is

vind eind wel goed maar had ies meer verwacht

en ook hier vreemd gevoel na lezen nu nog wel ff nl versie maar ben nog even aan het wachten mt beginnen wil er eigenlijk zo lang mogenlijk van genieten dus

JAAAAAAAAAAA

heb hem uit!!



leuk maar ook weer niet leuk :roll:



jullie snappen het vast wel :mrgreen: