En? Harry Potter fans?

Ik ga zo naar bed en begin (nog maar) aan hoofdstuk 2. Ik lees nl. alleen voor het slapen gaan.

Marloes, moet je niet nog een zinnetje onder de spoiler zetten??



Ik vond het een fantastisch boek! Echt zooo spannend en wat er allemaal wel niet gebeurd! Geweldig!

Ik heb hem uit, :cry: heb hem nu uitgeleend en als ik hem terug krijg dan lees ik hem weer.



Ik hoop idd dat het eind nog wat verder gaat, ook wil ik weten of hij school nog afmaakt en wat voor werk ze later gaan doen.

Erg jammer inderdaad dat het alweer het laatste deel is. :?



Kan iemand mij uitleggen hoe Marcel aan dat zwaard komt als hij Nagini doodt? Ik dacht dat dat zwaard met Grijphaak was verdwenen? :think: Of had hij een ander zwaard?

@Tedski wrote:

Marloes, moet je niet nog een zinnetje onder de spoiler zetten??



Ik vond het een fantastisch boek! Echt zooo spannend en wat er allemaal wel niet gebeurd! Geweldig!




Volgens verklap ik niets in de zinnen die niet in een spoiler staan hoor

@Claudje wrote:

Erg jammer inderdaad dat het alweer het laatste deel is. :?



Kan iemand mij uitleggen hoe Marcel aan dat zwaard komt als hij Nagini doodt? Ik dacht dat dat zwaard met Grijphaak was verdwenen? :think: Of had hij een ander zwaard?




een echte griffoender kan als hij het nodig heeft de zwaard pakken uit de sorteerhoed, net als wat harry deed in boek 2

@Marlous wrote:







Ik hoop echt nog op een boek over wat hij gaat worden, een boek dat doorloopt op het einde (niet het einde jaren later dus) etc etc.


Dit zinnetje :D

Als je het boek nog niet uit hebt kun je je dit dat niet afvragen

Je hebt gelijk…



Ik heb het veranderd…

ik heb hem ook uit :frowning:



vond het echt super en alles werd ook helemaal duidelijk aan het eind.

die namen van de kids vond ik ook een beetje te

vooral die van zijn ouders die had ik leuker gevonden als 2de naam

net zoals bij albus severus, vond dat idee wel leuk!

die van ron snapte ik dan ook niet hoe ze daar op kwamen haha

Ik moet nog bij het eerste boek beginnen :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Ga eens kijken op marktplaats.

Ik slaak een diep zucht… Het einde van een tijdperk…

ik heb een hele dag gewacht voordat ik de laatste hoofdstukken ging lezen… Ik wilde echt genieten van het einde… ja en toen was hij uit…



Ik vond hem geweldig, maar vind het zo jammer dat het het nu voorbij is…

Ik ga hem vanavond nog een keer lezen, en dan begin ik weer eens in deel 1.



Wat betreft die namen, ja erg over the top… Maar goed, dat vergeef ik haar. Ik vond de manier waarop hij nu voldemort heeft verslagen super bedacht! Kom er maar eens op!!

:frowning: ontzettende anti-climax nu. Boek in twee dagen uitgelezen… ontzettend spannend… en nu? Het idee dat het helemaal over is… zou nog wel 10 van zulke boeken kunnen lezen. Beginnen in boek 1 vind ik geen optie, zeker omdat ik nu weet hoe het verhaal afloopt… (doe ik nooit hoor, twee keer hetzelfde boek lezen).



**schrale troost zoekende in andere dingen… :wall: **



Maar een megastrijd, megaspannend… super gewoon



ja de namen vielen me ook erg tegen… en ook wel voorspelbaar hoor, wel jammer dat je verder niet weet wat Harry nu doet enzo…

@mv2kids wrote:

doe ik nooit hoor, twee keer hetzelfde boek lezen).


Je weet niet wat je mist..

Ik kom na de reeks al 5 keer te hebben gelezen nog steeds achter nieuwe dingen..Of dan valt een kwartje anders..

Raad het je toch aan..

:)

@Marlous wrote:

@mv2kids wrote:
doe ik nooit hoor, twee keer hetzelfde boek lezen).


Je weet niet wat je mist..

Ik kom na de reeks al 5 keer te hebben gelezen nog steeds achter nieuwe dingen..Of dan valt een kwartje anders..

Raad het je toch aan..

:)


Dat heb ik ook ja! Als je het boek nog eens leest dan ineens blijkt dat je bepaalde dingen al had kunnen weten als je slim genoeg was geweest ;)

Oh ja ik lees zulke boeken ook veel vaker!! ik heb alle delen al meerdere keren gelezen, en zo lees ik ‘in de ban van de ring’ ook elk jaar wel een keer, en die verbaasd me ook elke keer weer.

Gisteren na 4 dagen lezen het boek uit!



Heerlijk boek, jammer dat het de laatste is!

Ik heb me ingehouden en eerst een ander boek uitgelezen waar ik nog in bezig was. Gisteravond eindelijk in Harry kunnen beginnen, “even” zitten lezen en al op blz 100. Ik kon hem niet wegleggen! En nu ga ik met een kopje thee weer verder. De kinderen spelen boven, hihi.



Enne, Marlous, ik heb ook alle delen wel een keer of 5 gelezen. Ze blijven leuk! Deel 6 heb ik nog recent gelezen zodat ik er weer een beetje in zat voor het laatste deel.



De spoilers lees ik pas als ik hem uit heb, hihi!

Hier ook alle boeken al meerdere keren gelezen en inderdaad ontdek ik elke keer toch weer “nieuwe” dingen



Ben ook al weer voor de 2e keer in het laatste :cry: deel begonnen hoop dat er toch echt nog wel iets van een vervolg komt

Ik heb ze ook al meerdere keren gelezen heerlijk, ik ben gewoon helemaal nog niet klaar ermee om afscheid te nemen.

ik ga ze binnennkort ook allemaal opnieuw lezen

maar dit wou ik pas gaan doen als ik ze alle 7 had

kan ik ze tenminste allemaal in 1x achter elkaar lezen!!