En? Harry Potter fans?

Hahahaha vrijdag het boek gekocht en ik ben er alweer doorheen :mrgreen: Ik vond hem zo leuk en ik kon echt niets stoppen met lezen…



Ja nu is het echt afgelopen… :frowning:



Wat vonden jullie ervan of ben je nog druk aan het lezen?



:-*

Ik zit op blz.100…

Tot nu toe topper…

Maar ga dit topic nu niet meer lezen want ik wil niks weten :smiley: :smiley: :smiley:

moet nog 100 blz dan is ie ook weer uit… spannend nu

Ik heb hem nog niet in het Nederlands gelezen, wel in het engels… Ik vond het ook zo jammer dat het verhaal uit was… :frowning: 8)

Ik heb hem in het engels gelezen. Vond het begin niet bijzonder spannend, maar het tweede deel wel. Jammer dat het echt het allerlaatste boek is. :cry:

We gaan hier ook niet verklappen hoor…is zo zonde…



Veel plezier nog met lezen Frank@



:-*

Ik heb de eerste boeken gewoonweg verslonden, maar het een na laatste boek (dus boek voor deze) kom ik maar niet door heen!

Ligt dat nu aan mij? Ik heb het laatste deel al in huis, maar eigenlijk wil ik eerst dat boek hiervoor nog uitlezen.



Hadden jullie ook moeite met die boek?



Liefs,

Moon

@spooky wrote:

Ik heb de eerste boeken gewoonweg verslonden, maar het een na laatste boek (dus boek voor deze) kom ik maar niet door heen!

Ligt dat nu aan mij? Ik heb het laatste deel al in huis, maar eigenlijk wil ik eerst dat boek hiervoor nog uitlezen.



Hadden jullie ook moeite met die boek?



Liefs,

Moon


Hier hetzelfde, ik ben al 2x opnieuw begonnen in dat boek… maar vind het maar een eentonig/langdradig verhaal. Hopelijk is het laatste boek een stuk makkelijker te lezen.

Jaaa je moet zeker wel het 6e boek eerst lezen… anders snap je het 7e niet!!!



Ik ben nu net begonnen in 7… en vond het eerste stukje wat saaiig, maar dat is nu al wel weer goedgemaakt… Ga zo Daan in bed leggen en met het boek en een bak koffie op de bank

Heb de NL versie nog niet in huis, maar de engelse vond ik SUPER!!!



Wat vonden jullie van de nieuwe film dan? Ik vond het teleurstellend hoor…zo langzaam, verhaal leek niet op gang te komen.

je kunt nooit verwachten dat ze het hele boek in de film kunnen verwerken… de film zou dan veel tel ang gaan duren… ik vond hem op zich wel goed… heel veel grappige stukjes, kleine grapjes etc… Ben heel benieuwd hoe ze 6 gaan verfilmen!!!

Ik vond hem geweldig!!! Ik vind het dus ook echt jammer dat het nu gewoon over en uit is. Ik heb boek 6 trouwens niet nog een keer gelezen. We kunnen nog naar twee films uitkijken :smiley:

ik ga het boek volgend eweek kopen. het is eigenlijk de bedoeling dat ik hem laat liggen voor als ik met verlof ga dat is nu nog vier weken. maar wete niet of ik het ga redden

ben nog sruk aan het lezen

ben op bladzijde 250

Heb hem binnen 2 dagen uitgelezen, begin wat langdradig, maar tweede deel helemaal subliem! :thumbup:

Ik heb genoten en ik vind het ook jammer dat het nu echt voorbij is…

:cry: :cry: Ik zit op blz 458 heb hem dus bijna uit, dat betekent een eind van een bepaalde periode in mijn leven :lol: Dat ik reikhalzend uitkeek naar weer een nieuw boek van Harry. Ik ga je missen Pottertje bedankt voor al die heerlijke uurtjes samen in bed op de bank in bad in de trein.



Liefs Jel :vlinder:

Ja jammer he… :frowning: Nou we hebben in ieder geval nog twee films om naar uit te kijken.



Ben benieuwd of ze nog andere leuke boeken gaat schrijven…

Ik vond hem weer super!



Heel jammer, dat er geen vervolg meer komt…



Of misschien dat de volgende boeken over de kinderen van… kunnen gaan :mrgreen:

Ik heb hem al een tijdje uit…Heb hem in het engels gelezen en in eerste instantie heb ik nooit de bedoeling gehad de nederlandse versie ook te gaan lezen…maar…ik mis Harry eigenlijk nu al…

Daarom denk ik toch dat hij er in het nederlands ook nog een keer doorheen gaat hier!



En verder ga ik ze natuurlijk allemaal gewoon nog een keer lezen!



Hoe dan ook…ik heb echt genoten van de hele serie!

Ook ik heb echt afscheid moeten nemen.

Al jaren lees ik de boeken en dan is het in een keer over…



Zo jammer…



Ik hoop echt nog op een boek over wat hij gaat worden, een boek dat doorloopt op het einde (niet het einde jaren later dus) etc etc.



Vonden jullie die namen van die kinderen niet echt MEGA over the top :roll:




Dat vond ik wel een beetje jammer, maar goed…



Verder is het boek zoals ik had gehoopt als laatste boek…



Het enige boek wat ik niet leuk vond was deel 5…Zo depressief de hele tijd…



Maar goed.



Ik ben nu bij hoofdstuk 4 ofzo…Lekker langzaam, lees alleen in de avond een half uurtje, maar aangezien ik geen haast meer mee heb, (engels heel snel met man uitgelezen) kan ik er weer extra van genieten.



Heb overigens alle delen al een stuk of 5 keer gelezen hoor, lees het steeds opnieuw…