En de winnares van HNTM is........

Cecile



Super, zij was al die tijd mijn favoriet, al gaf ik Kassandra ook een goede kans…

jaaaaaaaaaaaaa mijn favo heeft gewonnen!! die ene kreeg wel steeds negatief commentaar zeg… :eh: :mrgreen:

Zo dacht ik ook Joy :mrgreen:

ow… yes… die gunde ik et meeste!!



morgen maar ff terug kijken op rtl…

“Mondje” kreeg maar 3 stemmen in totaal! Snap ook niet waarom zij in de finale stond.

was ook absoluut mijn favo



maar Kassandra vond ik ook erg goed



ik vond carmen ook wel goed maar in de finale was het echt :thumbdown: :thumbdown:

dan kan ze wel heel zielig zeggen dat je ziekjes bent maar op zo’n moment moet je er staan en niet zo verprutsen ziek of niet ziek.

Ik ergerde me echt vreselijk aan haar vanavond gewoon hoe ze erbij stond en hoe ze soms zo arrogant keek blleeehhh terwijl ik haar eerst wel spontaan en grappig vond

:dance: :dance: :dance: :dance:



Ook mijn favoriet…



Ik had het gisteren op gezet, maar toen ik de sugarbabes zag dacht ik: ohhhhhhhhneeeeee weer zo’n langdradig programma dat ze niet weten te vullen…



Dussssssssss :dance: :dance: :dance:

Gelukkig heeft Cecile gewonnen!! :dance: :dance:

Ik vind haar gewoon een mooi gezicht hebben en ze doet normaal.



Kassandra maakt ook mooie foto’s maar haar houding vond ik minder. Het steeg haar een beetje naar haar hoofd, toen ze zo in ere werd gezet door 1 jury.



Tja, Carmen, was niet mijn favo omdat ik haar zo nep vind, zo overdreven. Ze laat haar ware niet zien. Helemaal tijdens de finale, het leek wel of ze schokjes kreeg, ze kon haar lichaam gewoon niet stil houden erg irri :evil: en zoooooooooooooooo overdreven!



Maar goed, de ware heeft gewonnen :dance:

Cecile heeft terecht gewonnen. Leuke meid!

zij was toch degene met rode haren toch ?



die was ook mijn fovo keek niet altijd maar vondt haar het mooist hoewel kasandra ook erg mooi is.



Maarja ben bevooroordeelt want mijn dochter heeft net zo’n mooie rode lokken :inlove:

Dat Cecile heeft gewonnen maakt het programma weer een beetje goed want tjeeee wat was het lekker knullig in elkaar geflanst zeg :shock: :thumbdown: . Echt op zijn "hollands"zullen we maar zeggen…

Ik vond Kassandra beetje “over the top” en Carmen bakte er helemaal niet van. Cecile was erg proffesioneel vond ik :thumbup:

Hee, dat had ik niet verwacht zeg… De jury was erg pro kassandra en tijdens de tussenstand, cecile stond toen voor, heb ik de tv uitgezet…Meestal wint dan diegene die net even achter staat…



Fijn voor haar, vind haar echt de mooiste van de 3…

:dance: :dance:



Terechte winnares!



Vind het ook echt een typisch Nederlands model, haar gezicht, en haar rode haren.

Die ik overigens prachtig vind!



Ik schatte Kassandra’s kansen ook vrij hoog in, want toegegeven ze mag er ook wezen.

Maar ik denk dat die er ook nog wel komt, alleen al door haar deelname in het programma.



En Carmen, tja…

Het is geen lelijke tante, maar vind haar nou ook geen model…

Gister vond ik haar zwaar irritant, doordat ze continu aan het bewegen was.

Net zo’n marrionette pop.

En Kassandra en Cecile kijken gewoon normaal, en tijdens zo’n fotoshoot of commercial gaat die “modellenblik” aan, Carmen probeert continu zo te kijken.

Ik denk dat haar gezicht nu wel pijn doet, door de spierpijn… 8)



Oja, en dat optreden van Silvia. :think:

Ik had het idee dat ze die meisjes alleen maar uit hun concentratie haalde, en haar aanwijzigingen waren nou ook niet echt duidelijk…

Ik vind Cecile ook een terechte winnares…



@spooky wrote:



Kassandra maakt ook mooie foto’s maar haar houding vond ik minder. Het steeg haar een beetje naar haar hoofd, toen ze zo in ere werd gezet door 1 jury.



:


Nou dat was idd wel heel erg overdreven net of die Rosalie geld had gekregen van Kassandra om zoveel positieve dingen te zeggen vond dt echt niet normaal…

Cecile was ook mijn keuze! :smiley:

Kassandra vond ik niks… :?



Jammer dat het weer afgelopen is… :frowning:

ik heb de rest niet gezien, maar gister dus even gekeken, vond Kasandra idd zwaar gepromoot, als laatste over de catwalk in de “bruidsjapon” terwijl de andere 2 als verliezers al aan de zijkant moeten wachten in een korte outfit.



En hadden ze voor Cecile en Kasandra een redelijk mooie outfit voor die moorshoot, Carmen zag er erger uit als Jomanda op haar slechtste dag. Ze was zowiezo slechter daar niet van, maar ik vond dat er behoorlijk gestuurd werd…



En dan dat anorexia figuurtje van Daphne… Lekker voorbeeldfiguur voor de nederlandse tv-kijkende meiden… :sick: Vooral die gierennek…

Ik snap niet dat Carmen zo ver gekomen is, vind haar helemaal niet een “echt” model en ze stond de hele tijd zo raar achterover hangend. Ik had ook verwacht idd door al die positieve dingen die erg gezegd werden, dat Kassandra zou winnen, vond haar wel het mooist. Cecile is ook mooi, maar er is iets met haar tanden, ze staan naar achteren ofzo, maar haar foto’s waren goed en ze deed die commercial ook erg goed. Kassandra was echt over the top met die commercial.

@Joy wrote:

Cecile



Super, zij was al die tijd mijn favoriet, al gaf ik Kassandra ook een goede kans…






Super zeg! met haar mooie rode haren :dance: ik hoopt al dat zij zou gaan winnen :thumbup:



Ik was even bang dat kassandra zou gaan winnen, maar heb het progamma niet afgekeken, alleen het begin heb ik gezien…

Het leek wel of dat die Carmen onder invloed was ofzo :mrgreen: moest wel lachen om die kop van haar en die rollende ogen haha



Een terechte winnares :thumbup:

Jaaaa, ook mijn favoriet!!!