En de winnares van HNTM is........

@esmie wrote:

Het leek wel of dat die Carmen onder invloed was ofzo :mrgreen: moest wel lachen om die kop van haar en die rollende ogen haha



Een terechte winnares :thumbup:




Ja zo leek het wel … Ze zei ook dat ze koorts had. Ook niet echt slim om dat te zeggen in een finale. Lijkt dan net of je excuses maakt voor je zwakke voorkomen…



:lol: :lol: "die gierennek "van Daphne !!! DÃ t is het juiste woord Inkie :thumbup:

Ik vind het zo raar dat veel mensen Kassandra zo goed vonden :eh:



Ik vond daar nooit iets vrouwelijks aan, en dan dat overdreven hyper gedoe van haar. Heb me alle afleveringen die ik gezien heb me erg aan haar geergerd. Ben dus ook erg blij dat ze niet gewonnen heeft. Ik vond haar mannelijk, kan er niks aan doen. Die ogen, die haren…bah.



Carmen, was denk ik op van de zenuwen en kon dat niet verbergen.

Ze staat ook altijd zo met haar extra lange nek en rug zo hol.



Cecile was voor ons vanaf het begin de winnaar…prachtige vrouw…mooi karakter…prachtig haar en naar mijn idee voor alles geschikt (gunde dat ik er zo uitzag (maar dan met iets meer vet))

Cecile vind ik ook terecht. Was bang dat Kassandra zou winnen maar gelukkig… :dance: :dance:

Heb het net bij rtl-gemist zitten kijken.

Absoluut mijn favoriet! Het hele programma al, want zij was, naar mijn mening, de enige die niet over iedereen aan het roddelen was enz. Plus dat ik het echt een mooi meisje vind.



En ik heb me zwaar geïrriteerd aan Carmen, die continu stond te bewegen en te wiebelen. Grrr…sta toch eens stil.

Een terechte winnares! Had ook gehoopt dat cecile zou winnen.

Kassandra vind ik iets te jolig, het is geen veronica’s lekkerste ding wedstrijd met ‘denk je van hey dat is wel een lekker grietje, stem dan op mij’. :thumbdown:

Carmen liep heel slecht, alsof ze zwanger was maar dan zonder buik met die heupen naar voren en hoe ze heen en weer keek pfff



Gierennek van Daphne is inderdaad het juiste woord :lol: