En dan...

Nou… vanacht heeft hij redelijk geslapen, als hij wakker was, wat ORS gegeven, kleine echt kleine beetjes. Ging redelijk goed.

Vanmorgen weer wat ORS daarna een beetje water uit zn flesjes. Echt ook maar een beetje… begon al te borrelen, en ja hoor, alles er weer uit.

Arm mannetje.

Straks, om 8 uur, bel ik de HA. Dit kan niet meer. Dit wordt de derde dag dat hij aan het spugen is en compleet niks binnen houdt.

Lijkt mij te lang en niet normaal. :cry:

Arme Sam.

Hardnekkig virus zeg.



Gelukkig wil die wel wat kleine beetjes drinken, dat is al iets. Ben benieuwd wat de ha zegt straks.



Sterkte, knuf voor Sam.

Zijn net bij de HA geweest.

Hij heeft een kuurtje weer, voor zn oorontsteking (beide oortjes) de HA vermoed dat het daar van komt dat hij zo ziek is.

Moet kleine beetjes water blijven geven en het kuurtje, dan moet hij langzaam opknappen, knapt hij niet op en drinkt hij van t weekend nog niet moet ik naar de HAP. (kans dat hij dan opgenomen wordt) Voor nu dus even afwachten!

Arme Sam zo ziek :?

Hoop dat hij snel opknapt van de abkuur, sterkte meid :-*

Liefie voor jullie allbei

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ach arme vent :hug: Ik ga heel hard :pray: dat sam gaat eten en drinken en dat hij niet hoeft worden opgenomen :pray: :pray: :pray:

Meis als er iets is.

Of gewoon ff tegen me aan zeiken

You can call me





:-*

Weet ik, thnx :-*



Hij drinkt wel, wil alleen veel en veels te veel, hoor zn maag borrelen, moet hem echt daarin stoppen, anders spuugt hij weer. Kind helemaal overstuur omdat hij niet meer mag, hij heeft zo’n dorst, zo’n dorst. Heel sneu!

Verder gaat het tot nu toe nog goed! :pray: :thumbup:

Wat geef je hem te drinken? Lust hij lichte thee misschien en een stukje beschuit? Dit valt niet zo zwaar op de maag.

:hug:

Nou het overgeven is gestopt… vanacht rustig geslapen.

Gisteren heeft hij 2 keer over een flesje van 150 cc met melk+nutrix (das die lichtst verteerbare pap vanaf 4 maand) op.

Vanochtend had hij hele erge diarree, echt sneu. Alles zat onder. Was water, waterdun… hijzelf, romper, slaapzak, beddengoed, bed etc…

Helemaal overstuur. Hem beetje schoongemaakt en in bad gezet. Alles verschoond, wasmachine draait hier echt overuren :?

Sam ligt nu weer in bed, met net nog weer een flesje (150 cc weer) op… hopelijk blijft dat erin (dus geeen gespuug of diarree :pray:) anders ga ik namelijk de HAP even bellen. Hij lijkt zoveel al afgevallen, is helemaal overstuur elke keer… slaap heel veel (dat is wel goed :thumbup:) maar toch… 3 dagen overgeven en nu diarree… ik weet het niet hoor, beetje veel allemaal :cry:

Lieverd, als jij het niet vertrouwd moet je bellen. Al is het maar zodat ze jou kunnen vertellen dat je het goed doet! :thumbup: Of Sam even nakijken om zeker te weten dat hij niet uitdroogt. Volg je gevoel!

en hoe is het nu? Houdt hij het nu wel een beetje binnen?

Sneu he als zo’n kleintje ziek is :frowning:

Hij hoeft niet meer over te geven, maar heeft sinds vanmorgen hele erge diarree. Hij is nu bij mn vader en Ria… al 3 dunne, echt dunne luiers gehad. Verder goed, hij drinkt weer! Eten wil hij niet… en hij speelt weer een beetje, wel nog heel slap (is erg afgevallen) en veel slapen. Maar gaat goed komen!



Thnx meiden! :-*

fijn dat ie tenminste weer wil drinken. Dat eten komt wel weer.

Dat dacht ik ook!! Daar gaan we voor! :mrgreen:

He Meiss



Ben blij dat het weer wat beter gaat met lieve Sam



Moest werken het weekend

En mike gister uiteten en daarna stappen en kotsen

kUs

Gaat nog niet goed met Sam…

Nog diarree, en hij heeft vandaag heel weinig weer gedronken.

Eten wil hij ook niet. Hij heeft welgeteld 1 koekje en een soepstengel gehad… :?

Hij slaapt nu lekker, is verder wel goed te pas, speelt weer, haalt weer ongein uit, maar mannetje is nog wel bleek en mager…

waarom ga je morgen niet even naar de Ha, puur voor controle!

Ik zat van de wk bij de ha, de hele wachtkamer vol met zieke kindjes, hier krijgen ze een kuurtje, vooral na een paar dagen!

De stelling blijkt te zijn, een klein kindje hoeft niet zo ziek te zijn, zit wat in!

Sam heeft een kuurtje… AB voor zn oorontsteking…

Ga nu ff de HAP bellen, hij weigert te drinken :?