En dan...

En, moet je langs komen? Ik hoop van niet, aan de andere kant, het is beter om hem even te laten controleren.



:-*

Nee he, wat zei de HAP :hug: :hug: :hug:

en??

Één van de HA daar belt me tussen nu en een uur terug.

De assistente vond het volgens mij wel meevallen :? ja sorry hoor… oke hij is wat beter te pas, speelt weer, is nu rustig aan het slapen, maar hij weigert wel mooi te eten en drinken.

Vanaf woensdag! Hij heeft gisteren wel vrij veel vocht binnen gehad (ruim 600 cc) en vandaag ‘maar’ +/- 300 cc… rest van de dagen niks… (dat van vandaag was overigens vanmorgen… vanaf het middaguur praktisch niks meer gehad, op een paar slokjes na)

Vind dat gewoon weinig!! Helemaal omdat hij wel diarree heeft (vanmiddag niet meer gehad) maar wel vanmorgen en gisteren, en de dagen ervoor veeel heeft lopen overgeven…

Of stel ik mij nu aan? :think: Gezien die assistente het niet de moeite vond dat ik nu hoefde langs te komen en ‘dat het iets voor mijn eigen HA was voor morgen’… :think:

Eerlijk gezegd zou ik me ook zorgen maken hoor. Zeker als hij al dagen niet heeft gegeten en nihil heeft gedronken. Nee hoor meid, de ass. zal zelf wel geen moeder zijn :hand:

Nee precies…



Pfff het uur is ook om en mooi dat ik niet terug gebeld ben…

Jaa zei die assistente, het kon wel langer dan een uur zijn want dan hadden ze het druk :? sukkels… zeg dan geen uur, maar anderhalf uur ofzo! Dan had ik gezegd laat maar zitten ik ga slapen :wink: ben zoo moe! :zzz:

:twisted: :twisted:



Daar kan ik dus ook niet tegen he… gelukkig bellen ze bij mij in de buurt wel binnen de afgesproken tijd terug. Maar oh… iets afspreken en dan niet nakomen :twisted: :twisted: :twisted:

Echt te iritant!! :naughty: Niet netjes…

Hebben ze nu nog niet gebeld :?

Ja nu net!



Moest Sam cola geven… cola zou net zo goed werken als ORS, aangezien Sam alles weigert, cola gaat ws wel goed, dat willen ze vaak wel. Met een suikerklontje tegen de prik.

Zolang hij niet duf was, moeilijk wakker te krijgen etc, was er nog niet veel aan de hand. Wordt hij dat wel is het ziekenhuis, maar voor nu dus ff cola inpompen!



Thnx! :-*

en, lukt het met de cola?

't klopt hoor, schijnt wel te werken, hoop dat het ook voor Sam werkt!

Nee… hij heeft vanmorgen wel een papfles gehad (was tegen 4 uur) en vanochtend bij Ria ook nog weer. (totaal 400) verder ietsie ranja en een koekje.

Meer wil hij niet. Is nog slap… totaal nog niet lekker… ik blijf het maar aankijken en goed in de gaten houden.

Hij heeft het flink te pakken zeg. :hug: Hoop voor Sam en voor jou dat het snel over is nu. De kuur slaat wel aan?

:hug:

Hey meis



Hoe is het met Sam

Met Lizz hier vandaag BAL

Ze heeft gister de prikjes gehad

Vandaag wat jengelig maar goed dat hoort erbij he



Kus



Uhm ik denk niet dat je vrijdag komt als Sam nog nziek is

Nou ik hoor het wel

:-* :-*

Sam is zo goed als opgeknapt :thumbup:

Hij eet/drinkt weer zo goed als alles! Af en toe nog wel flink jengelig en hangerig, maar al zn streken etc heeft hij weer dus dat is goed teken :lol: :mrgreen:



:-*

lekker

zelfs de streken zijn dan leuk

:mrgreen: :mrgreen:

lekker

zelfs de streken zijn dan leuk

:mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

gelukkig dat het ergste leed weer geleden lijkt!