En dan...

Nee vind het echt zielig voor Sam, maar ook voor jou



:-* :-* :-* :-* :-*

@Maliesje wrote:

Nee vind het echt zielig voor Sam, maar ook voor jou



:-* :-* :-* :-* :-




Weet ik toch :-

Sam slaapt redelijk goed, wordt om de 4 uur wakker, is echt nog een piertje, maar slaapt verder als ik hem goed leg, speen erin en weer lekker toedek.

Alleen… kon ik dat na de zoveelste keer doen, niet meer in slaap komen :frowning: :mrgreen:

Nou de nacht zijn we goed doorgekomen, maar vanochtend om 7 uur een paar slokjes water drinken, een hapje soepstengel, vloog alles er weer uit.

Arme Sam, arme mama. Wederom waren wijzelf het mikpunt :wink: Gelukkig wel ‘alleen maar’ op onze pyama’s (slaapzak) dus omkleden, even voor het idee met een washandje, en schoon spul aan.

Ik de vloer maar weer schoon gemaakt (voor zover dat lukt op een vloerkleed, de vlekken van gisteren zitten er nog in :sick:) En Sam weer naar bed.

Zo even checken daar, en dan gaat deze mama ook weer naar bed :zzz:

O, wat herkenbaar.

Ik had hier ook een kleine exorsist (met net zo’n golf als in die film kwam het er ook uit zeg maar).

De eerste keer dat mij dat overkwam had ik ook echt geen idee waar ik nou moest beginnen met schoonmaken. Wat moest ik als eerste doen. Douche, bed afhalen, bankhoes eraf???



En het wassen elke keer van het beddengoed :? . Gelukkig heb ik ook een droger dus binnen iets meer dan 3 uur was alles weer gewassen en droog. Maar dan had ik wel al weer de volgende ondergekotste was liggen.



Hoop dat Sam snel opknapt want voor hem is het ook niet leuk. :hug:

Misschien kun je mottiliumsiroop geven; ik heb het enkele weken geleden ook gehad met Lucas. Duurde toen een week.

De dokter schreef me die siroop voor en één dag aan een stuk mocht Lucas enkel wortelsoep drinken. Zo kon hij zijn maagje effe laten rusten. Na de dga wortelsoep bleef alles erin. :wink:



Veel beterschap.

:-*

Ilse, zal hem even onthouden! Ga miss vanmiddag/vanavond langs de HA of de HAP (ligt aan zijn plasluiers…)

Hij is echt ziek ziek… koorts, alles wat er in zit gaat eruit, wil alleen maar slapen of bij mama hangen/kroelen.

Heel zielig voor hem, is zo wit als ene piertje, en echt slap… :cry:

Hej Meissie



Hoop dat Sammetje zich wat beter gaat voelen vandaag

En weer alles eruit gespuugd :hug: :hug:





Doe je rustig aan meissie





:-* :-*

:-*



Jaa wij wel! Jij en Lizz ook??



Sam ligt weer op bed, die is er net een uurtje uitgeweest.

Drinkt nog niks… net ORS/OSR (mm weet nooit elke t is) gegeven, maar na 3 kleine lepeltjes wil hij dat ook niet meer.

Ff in de gaten houden dus! Hou zowieso zn luiers nu in de gaten, i.v.m. uitdroging…



Gaat goed komen! :thumbup:

Na drie lepeltjes zou ik ook wel genoeg hebben. Wat smaakt dat spul vies zeg.



Anders beetje diksap bij doen, dan is het beter weg te werken.

@Lynda wrote:

Na drie lepeltjes zou ik ook wel genoeg hebben. Wat smaakt dat spul vies zeg.



Anders beetje diksap bij doen, dan is het beter weg te werken.




Haha heb het niet geproefd, maar geloof het graag.



Net weer geprobeerd, maar na 1 weigert hij :wink: :mrgreen:

Ik heb de ‘slechte’ gewoonte om eigenlijk alles te proefen.

Dan weet ik tenminste waarom hij een gekke bek trekt en of hij het dan wel wil of niet.



Maar soms zijn dingen echt niet te haggelen, bleh…

Vorige keer kreeg hij een keurtje AB en dat was echt te ranzig, daar kreeg ik zelfs de rillingen van.

Nog steeds neit goed met Sam. Arme knul toch. Wat zijn ze toch zielig hé als ze zo alles terug overgeven.

Ik hoop toch dat het niet te lang aansleept en dat hij vlug terug wat eten kan binnen houden. :hug:

Heb de laatste keer dat ik Hieke ORS :wink: gaf het aangelengd met een klein beetje diksap. Dat ging goed bij haar. Misschien een idee voor de smaak?



Sterkte! :-*

Ja wij doen rustig aan hoor

Lizz ligt nu lekker te slapen



Heel veel knuffels voor Sam, en ook voor jou

Nou vanmiddag ging de ORS er goed in :thumbup: Hij had zoo’n dorst!

Alleen… toen een klein beetje gewoon water, en een stukje soepstengel, maar mannetje heeft net alles weer uitgespuugd :cry: Was alweer nummero 7 :? Zielig!!

Dat wordt dus morgen ook nog thuisblijven, niks waard, nu hij nu nog niks opgeknapt is om morgen weg te gaan (en had 3 ‘afspraken’ :cry: helaas… mannetje gaat voor)



Nou hou jullie op de hoogte! :-* Lief voor alle tips/adviezen en lieve woordjes!

Anaatje als Sam zo blijft spugen, dan zou ik toch effe naar de dokter gaan.

Misschien hebben zij iets waardoor het spugen kan stoppen zodat hij toch iets binnenhoud. :wink: :wink:

Vind het zo zileig hé dat hij gewoon niks binnen houd. :frowning: :frowning:

Is ook heel zielig :cry: Hij is elke keer zelf helemaal van slag en verbaasd hoe het nu kwam dat hij moest spugen, heel sneu.

Hij heeft gelukkig geen uitdrogingsverschijnselen en is verder heel alert hoor! :thumbup: Vanmorgen ook nog wel een plasluier gehad. Zolang dat oke is, ben ik al blij! (hij leeft wel op paracetamolletjes i.v.m. de koorts… en hij krijgt ook nog een tandje door en heeft nog een oorontsteking, heel sneu, alles tegelijk). :hug:

En net weer gespuugd… 8e keer al… zielig hoor! :hug: :cry:

Arme Sam :hug: :hug:



Ik hoop dat hij snel beter is, dit is niets zo iedere keer spugen :hug:

@Debbie & Lana wrote:

Arme Sam :hug: :hug:



Ik hoop dat hij snel beter is, dit is niets zo iedere keer spugen :hug:




:-*



Nee is heel sneu… hij houdt niks, compleet niks binnen.

Had maandag/dinsdag al diarree… vanaf woensdag dus dit… griep en overgeven overgeven overgeven.

Daarnaast zit hij nog met zijn oorontsteking, tand wat doorkomt… zielig!!