En eindig je zelf met een setje gekneusde ribben…
Vrijdagavond was ik in de snackbar om eten op te halen, komt er een dame binnen (die ik ken als, let op…collega… en moeder van een jongetje van Saar dr BSO) en begint zich erg agressief te gedragen. Schreeuwen, schelden (het ging om 2 euro notabene…). Ik schiet de eigenaresse van de snackbar te hulp door haar op een gegeven moment tegen te houden als ze voor de 4e keer de zaak in wil stormen (net daarvoor had ze haar tas met eten de zaak in gesmeten) door de deur tegen te houden.
Word ik vervolgens tegen de deurpost aangegooid en even later uitgescholden voor vet varken, in mijn gezicht geslagen, aan mijn haren getrokken, geschopt en geknepen… :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Door die dame slash collega slash medebsomoeder…
Politie gebeld omdat ze maar terug bleef komen. Aangifte gedaan samen met de eigenaresse die ze had geslagen en gekrabd, klanten hebben verklaringen afgelegd etc.
Ze woont ook nog vlakbij helaas…dus toen ik terug naar huis fietste zag ik dat ze direct door de politie werd opgehaald en meegenomen. Ben maar even omgefietst… T ergste: haar zoontje stond erbij in en bij de snackbar. Huilend. Ze keek niet eens naar hem om en bleef maar te keer gaan.
Ik ben er goed afgekomen hoor, setje gekneusde ribben, zere onderrug en heup en een deukje in mijn ego. Maar toch he…
Wordt morgen een interessante werkdag vrees ik…Gelukkig hoeft Saar woensdag pas weer naar de BSO.
:shock: Jeetje! Gaat het een beetje? :hug:
Klinkt alsof ze een psychose heeft (gehad), of zo… :?
:shock: woorden schieten me even te kort… onvoorstelbaar wat bezielt mensen toch.
jij zal ook flink geschrokken zijn :hug: en ach haar kleine zoontje :hug: wat moet dat beangstigend voor hem geweest zijn!
ik mag hopen dat ze zich vreselijk schaamt voor dit absurde gedrag!
zit ook echt :shock: .
Toen ik je topictitel las dacht ik eerst dat je iemand hielp en diegene je daarna te pakken had genomen trouwens.
Maar arme jij en arm arm ventje.
En dat voor 2 euro?!?! :wall:
OMG.
Werd ze totaal niet kalm van jouw aanwezigheid?
Die staat vast onder HOOGspanning…pfff.
Wel goed van je,dat je in wilde grijpen. Ontzettend rot dat het zo moet lopen.
Ben erg benieuwd of ze morgen op het werk is. Je zou je toch niet meer durven vertonen? Ga je het melden of wacht je af?
Hallo :shock: !
Denk je dat ze onder invloed was van iets? En wat erg voor haar zoontje… .
Maar ik vind het knap van je wat je hebt gedaan :thumbup: !! Dat zou ik geen deukje in je ego noemen hoor :naughty: .
Sterkte en ik hoop dat je niet teveel pijn hebt :hug: …
Groetjes, Anne
@AnneK wrote:
Hallo :shock: !
Denk je dat ze onder invloed was van iets? En wat erg voor haar zoontje….
Maar ik vind het knap van je wat je hebt gedaan :thumbup: !! Dat zou ik geen deukje in je ego noemen hoor :naughty: .
Sterkte en ik hoop dat je niet teveel pijn hebt :hug: …
Groetjes, Anne
Vraag ik me ook af ja. Dat jochie…traumatisch om je moeder zo ‘afgevoerd’ te zien worden.
Zo nou lekker is dat.
Gelukkig woon je er niet lang meer .
Deed ze anders wel ‘normaal’?
Goed dat je hebt willen helpen. Maar met agressie moet je eigenlijk wel zes keer nadenken voor je ergens tussen springt. Hopelijk heb je snel geen pijn meer. En wat onwijs sneu voor dat jongetje zeg.
@Bella wrote:
Maar met agressie moet je eigenlijk wel zes keer nadenken voor je ergens tussen springt.
+1
Heel veel sterkte :hug:
Jeetje wat heftig
sterkte en beterschap voor jou meis :hug: :hug:
Zo dan, lekker is dat. Je zal wel behoorlijk geschrokken zijn. Ben heel benieuwd hoe het morgen op je werk gaat.
jeutje :hug: :shock:
en wat klute dat je deze dame ook nog op meerder vlakken onder ogen gaat komen.
en arm jochie.
Pff wat een verhaal en wat erg voor dat kind.
Ik ben benieuwd of ze morgen op het werk verschijnt.
Petje af hoor dat je geprobeerd hebt de boel te kalmeren. Sterkte en beterschap met je gekneusde ribben.
Jeetje zeg!
Dat iemand zo te keer kan gaan om 2 euro, en zo zielig voor dat jochie zeg!
En voor jou :hug: .
Nou ja zeg!!
Succes morgen, ben benieuwd of ze er op terug komt… :hug:
@Mariiyelle wrote:
@Bella wrote:Maar met agressie moet je eigenlijk wel zes keer nadenken voor je ergens tussen springt.
+1
Heel veel sterkte :hug:
Bij een onbekende zou ik dat ook niet snel doen maar hier gaat het om een bekende, een collega nog wel. Dan zou ik ook denken, misschien kan ik het zussen.
Maar wat een reactie zeg :shock:
Vind het knap van je en dat noem ik zeker geen deuk in je ego.
Beterschap :hug:
OMG! Dat de politie er meteen een meldinkje bij BJz op doet :roll:
Lijkt me zó bizar om mee te maken ook voor jou, iemand die je denkt te ‘kennen’ en dan echt ineens dit gedrag vertoont :shock:
Wel sterk van je hoor, maar jeetje :hug:
Fijn idee ook dat zo iemand met kinderen werkt op een bso :shifty:
Daar gaat haar verklaring omtrent gedrag… dag baan… zoniet, dan zou ik mijn kind daar niet graag meer hebben… als ze zo kan ontploffen in een snackbar in bijzijn van haar eigen zoon… dan kan ze dat ook bij andere kinderen.
Enne… jou ego niks mis mee hoor, jij kan je hoofd rechtop houden, zij is diegene die zich moet schamen.
Wat een gedoe :hug:
Nouja zeg, wat een heftige toestand en wat sneu voor dat mannetje.
Onbegrijpelijk dat je je inzet voor een ander en uiteindelijk slachtoffer wordt. Waar moet dat heen. Je heb het juiste gedaan, maar ik begrijp ook heel goed dat er veel gevallen zullen zijn waar mensen niet meer durven in te grijpen uit angst voor hun eigen situatie.
Maar lees ik het nou goed, is het een collega van je? Je gaat haar dus vandaag gewoon op het werk tegenkomen? Heb je wel eens eerder aan haar gemerkt dat ze een kort lontje heeft? Ik ben benieuwd of ze je nog onder ogen durft te komen. Ik zou me doorschamen in haar situatie (maar waarschijnlijk is zij het station van schamen al gepasseerd).
Sterkte in ieder geval met de confrontatie.