En dan schiet je iemand te hulp

Zo hee…das schrikken.

Vind het knap van je dat je er zo tussen bent gesprongen.

Maar wat erg voor haar zoontje. En die vrouw…Tja wat moet je daar nou van zeggen.

Werk ze vandaag. Ben benieuwd of ze er nog op terug komt en wat ze voor verklaring heeft.

@Cell wrote:

Fijn idee ook dat zo iemand met kinderen werkt op een bso :shifty:

Daar gaat haar verklaring omtrent gedrag… dag baan… zoniet, dan zou ik mijn kind daar niet graag meer hebben… als ze zo kan ontploffen in een snackbar in bijzijn van haar eigen zoon… dan kan ze dat ook bij andere kinderen.

jij trekt onterechte conclusies hoor, dus je verontwaardiging over de waarde van verklaring omtrent goed gedrag is behoorlijk voorbarig :wink:

het is een collega van nien én de moeder van een van de kinderen die op zelfde nso zit als haar dochter :wink:

Tja… ik vind de eerste tekst niet heulllll duidelijk. Niet wat de verhoudingen betreft… moeder van de bso en dochter hoeft pas dan en dan weer naar de bso…

Maar dan nog… het is afschuwelijk dat iemand zo reageert en Nien hoeft zich niet te schamen… niks verkeerds gedaan.

jeetje, Nynke :shock: :shock: :shock:

Wat heftig meis ! ik kan me voorstellen dat dit niet in koude kleren gaat zitten.

:hug: :-* :hug:

liefs

Gerda

@Mutsie86 wrote:

@Mariiyelle wrote:
@Bella wrote:
Maar met agressie moet je eigenlijk wel zes keer nadenken voor je ergens tussen springt.

+1

Heel veel sterkte :hug:

Bij een onbekende zou ik dat ook niet snel doen maar hier gaat het om een bekende, een collega nog wel. Dan zou ik ook denken, misschien kan ik het zussen.

Maar wat een reactie zeg :shock:

Vind het knap van je en dat noem ik zeker geen deuk in je ego.

Beterschap :hug:

Met agressie kan je de boel vaak niet sussen.

:o :o

Jeetje Nynke!

Wat heftig zeg! Ik vind het nogal wat, in het gezicht slaan, haren trekken, knijpen…?!

En dan denk je gewoon even lekker je eten op te gaan halen.

Is de politie naderhand nog bij je langs geweest voor een verklaring o.i.d?

En is ze een directe collega of eentje die je weleens op de gang tegenkomt?

Wat een lastige situatie lijkt me dat.

Beterschap… :hug:

Zo dan :shock:

Wat ontzettend zielig voor dr zoontje :cry: om zn moeder zo te zien. Onvoorstelbaar.

Geweld is zoiezo iets wat je hoopt nooit mee te maken, en er dan ook nog es zelf er recht in te komen te staan, poeh!

Wat ontzettend dapper dat je geprobeerd hebt de boel te kalmeren! :clap:

(zou zelf nog 12x nagedacht hebben :shifty:)

En wat de rest ook al zegt, geen deuk in je ego hoor! Jij hebt gedaan wat je kon :thumbup:

Hoe gaat 't nu met je?

Menn… ppff heftig hoor.

Hoe is het nu? :hug:

@Mariiyelle wrote:

@Mutsie86 wrote:
@Mariiyelle wrote:
@Bella wrote:
Maar met agressie moet je eigenlijk wel zes keer nadenken voor je ergens tussen springt.

+1

Heel veel sterkte :hug:

Bij een onbekende zou ik dat ook niet snel doen maar hier gaat het om een bekende, een collega nog wel. Dan zou ik ook denken, misschien kan ik het zussen.

Maar wat een reactie zeg :shock:

Vind het knap van je en dat noem ik zeker geen deuk in je ego.

Beterschap :hug:

Met agressie kan je de boel vaak niet sussen.

Dat was mijn eerste reaktie ook. Was dit nog wel suswaardig. Klinkt namelijk niet zo.

Thx allemaal!

Was niet susmogelijk denk ik, achteraf bekeken. Maar ja…

Het is gelukkig niet iemand die ik heel vaak zie op het werk hoor, dus dat scheelt. En kan dr ook wel vakkundig vermijden zoveel mogelijk.

Politie is vandaag gekomen en ik heb de aangifte ondertekend. Ze hebben inderdaad met haar gesproken en ze was er erg verdrietig van en heeft ook haar excuses aangeboden aan de politie.

Met de pijn gaat het wel oké hoor. vooral last van mijn rug en wat van mijn ribben achter. Gaat wel weer over. Het uitschelden deed me eigenlijk veel meer pijn, stom he. Komt ook omdat ik al een tijd bezig ben met het veranderen van mijn eetpatroon/sporten/afvallen. Ik ben gewoon ook te dik. Maar dat mensen me als varken zien. Dat voelde vrij K zeg maar.

Maar goed, ik hoop voor haar dat ze hulp krijgt bij wat voor problemen ze dan ook maar mag hebben en dat haar zoontje weer is bijgekomen van de schrik. Gelukkig gaan wij over een maandje verhuizen en dan zie ik haar nooit meer.

Jeetje ongelooflijk zeg.

En laat je ajb niet van die onzin wijsmaken hoor door zo’n mafkees die door het lint gaat… Dat wil echt niet zeggen dat anderen jou zo zien :hug:

Wees trots op je lijf. Wat men ook daarvan gezegd heeft… Want let wel; je hebt een prachtdochter op de wereld gezet en heeft ze dit ook niet vanuit haar hart gezegd. Probeer het van je af te zetten.

Thx! Lief jullie reacties :-*

Begrijp wel dat je gekwetst bent door dat wat dat mens er uit spuugde. Stom mens… :hug: :hug: :hug:

Jeetje, vol verbazing heb ik dit zitten lezen.

Hoe kan een moeder in het bijzijn van haar kind zo staan te schelden en zelfs iemand mishandelen, want dat is het eigenlijk. Goed voorbeeld voor haar zoon :doh:

Hoop dat jij je inmiddels weer wat beter voelt. Kan me overigens heel goed voorstellen dat het schelden je veel meer deed dan de pijn. Sterkte!!!

Nou, schelden doet zeker pijn! De schade aan je lijf herstelt wel weer(hoewel het wel erg is natuurlijk), maar de woorden die naar je geroepen worden vergeet je nooit. Rot hoor. Wat dat betreft zou het fijn zijn als we zelf kunnen bepalen wat we onthouden en wat niet. :-*

Precies!! Thx! Doet me goed om dit te lezen allemaal :-*