en dan kom je thuis...

Jeetje wat balen zeg!!



Sterkte :frowning:





Als je geen aankoopbonnen meer het van je spullen heb je misschien nog wel een afschrift als je de aankoop met pin betaald hebt? Daar kun je misschien wel wat mee bij de verzekering?

@Chrissy wrote:

Hè bah bah bah! Ik heb het ook een keer meegemaakt (gelukkig niets meegenomen, want ik kwam thuis, dus hij vluchtte snel weg), maar ik weet hoe naar het is dat er vreemden met hun tengels aan jouw huis en spullen zijn geweest. Ik durfde toen ook een poosje niet alleen te slapen. Ik woonde toen alleen, dus heb een poos elke nacht logées gehad!



Hopelijk voel je je toch snel weer wat zekerder. :hug:



@Bagheera wrote:
Gisteren kwam de wijkagent met collega nog even langs om te vragen of de aangifte naar onze zin was gegaan.



Hij vertelde dus ook dat het van 1 kant maar goed was dat de sleutel in het slot had gezeten aan de binnenkant, want als ze binnen willen komen ze toch wel binnen. Dan hadden ze de hele ruit aan diggelen geslaan ( wij hebben 3 katten rondlopen, dus gelukkig hebben ze dat niet gedaan) of ze hadden de hele achterdeur vernield/eruit gestampt.




Bij mij zei de politie juist: ‘‘Maak het ze maar moeilijk, ze hebben altijd haast en dan zullen het dan eerder ergens anders proberen.’’



Hmmm, juister konden ze niet zijn, want de volgende dag ontdekte ik dat ze het dus eerst bij de buren hadden geprobeerd. Dat lukte niet en dus was ik de *(&%#.




Het is ook niet dat we de achterdeur helemaal niet hoeven beveiligen hoor, we hebben ook tips gehad om het beter te doen. Maar als ze binnen willen komen ze toch wel binnen. En mijn leven is me dan liever ( met de sleutel in het slot bij brand) dan al die spulletjes die weg gehaald worden. :slight_smile:



Als mijn man thuis komt gaat hij kijken of hij toevallig gepind heeft bij aankoop van een aantal dingen. Bedankt voor de tips.



De verzekering heeft al gezegd dat we ons niet druk hoeven te maken om de spullen zonder bonnetjes, dus hopelijk zijn ze dan schappelijk.

Ooooe meid wat een ellende!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: