en dan kom je thuis...

tv weg, de laptop van mijn man en die bejaarde laptop van mij weg, de Xbox…



De ruit van de achterdeur is ingetikt en zo zijn ze binnen gekomen.

Pffff wat een impact heeft dat op je zeg. :frowning:



De politie is net weg, morgen neemt de technische recherche contact met ons op.



Morgen moeten we de verzekering bellen. Bah, hopelijk komen ze niet meer terug. :frowning:

Oh getverdemme, wat zal je je onveilig voelen. “Gelukkig” waren jullie

niet thuis :hug:

ow sh*t…

das zo erg om mee te maken!



de spullen zullen wel verzekerd zijn en zul je wel terug kunnen kopen,

maar toch



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

he bah wat naar zeg…



Dikke knuffel voor jullie!!

:shock: :shock: :shock:



:evil: :evil: :evil:



:hug: :hug: :hug:

:evil: :evil: :evil:



:hug: :hug: :hug:

ow verdorie meis wat naar!!! :hug: :hug: :hug:

Hier is ooit "een poging tot " geweest, dus niet binnen geraakt en dà t had al zo’n impact op me. Kan me dus inbeelden dat het niet in je koude kleren gaat zitten.

ik hoop dat je toch rustig kan slapen straks.

sterkte !



liefs

Gerda

Vreselijk als er wildvreemden in je huis zijn geweest, met hun handen aan jouw spullen hebben gezeten en de spullen waar jullie hard voor gewerkt hebben zo meegenomen hebben.

Dit zal een grote inpact achterlaten. Sterkte ermee.

Getverdemme!!! :evil: Waarom kunnen ze niet van andermans spulletjes afblijven. Ik zou witheet zijn, maar daar schiet je verders ook weinig mee op. :hug:

oww wat verschrikkelijk zeg omdat mee te maken!!



ik hoop dat je alles terug kan krijgen via de verzekering

Sht zeg, Renate :evil: ! Lijkt me een heel raar idee dat anderen aan je spullen zitten en in je huis zijn geweest.

Stelletje ^&&
%%&*; dat ze gewoon een baan gaan zoeken om aan centen te komen :naughty:

Ohh vreselijk. hier hebben we het meegemaakt terwijl we boven lagen te slapen. Ik was net op de helft van mijn zwangerschap en de Bugaboo stond net een paar dagen dagen in de huiskamer te pronken. Had die dief met z’n poten er aan gezeten. Hij heeft overwogen om daar zijn buit in te vervoeren. Uiteindelijk gekozen voor een boodschappentas.



Echt naar om mee te maken. Heb alleen van de Technische recherche geen hoge verwachtingen. Ons huis stond vol met voetsporen (nieuwbouwwijk met een hoop blubber die tijd) maar geen een bruikbaar spoor :shock: Zelfs geeen vingerafdruk. Zegt die beste man: tja er staat dauw op de deurklinken dus de vingerafdrukken zijn verloren. Jee in CSI graven ze lijken op van 25 jaar geleden en dan nog vinden ze sporen :wink:



Een troost de verzekering zal gul zijn met het uitbetalen. Hier konden van bijna alles bonnen tonen en bij alles kregen we de nieuwe dagwaarde. Dus kregen we soms meer dan het gekost heeft.



Blijft een feit dat het absoluut niet leuk is en dat je, je machteloos voelt.



Heel veel sterkte om het te verwerken :hug:

:hug:

De Xbox, de pc van mijn man en de 2 laptops daar hebben we geen bonnen van. De garantie was voorbij, dus ik dacht: daar heb je toch niks meer aan!



De agenten adviseerden ons om overal het serienummer van op te schrijven van wat er nu in huis staat ( en komt te staan) en dat schriftje bijvoorbeeld op zolder te leggen. Ze hebben vorige week in ons dorp 6 jongeren opgepakt die 300 inbraken hebben gepleegd! :shock:

Maarja, daar hebben wij niks aan op het moment.



De spullen die nog terug gevonden worden, kunnen door die serienummers terug naar de eigenaars worden gebracht.



Maarja, ik weet niet of we dan nog iets terug krijgen voor de spullen waar we geen bonnen en serienummers van hebben.



Ik heb foto’s genomen, je weet nooit waar die nog voor van pas kunnen komen.

vreslijk!!! :hug: :evil:

Hier ook het zelfde meegemaakt terwijl we lagen te slapen…

Wij werden wakker en hebben meteen de politie gebeld, helaas was de vogel al gevlogen bij het horen van de sirenes in de straat :roll:



Feit blijft het heeft een zeer grote inpakt op je leven, je gevoel in je woning en je gemoeds rust.

Het idee dat er vreemde handen door jou vertrouwde spullen hebben gezeten en dat je privacy behoorlijk is aangetast :frowning:



Wij hebben wel zeer goede ervaring met de opvang van ons, de politie en de technische recherche :thumbup:

Zelfs daarna werden we nog door de politie op de hoogte gehouden en is de politie hier geweest om te zien hoe alles ging.

Niet meer dan lof voor hun…

Wij kregen ook slachtoffer hulp aangeboden, wilden we eerst niet maar later toch gedaan.

Mocht je dat ook aangeboden krijgen, dan zou ik zeker op het aanbod ingaan. Het doet toch meer met je dan je zelf zou verwachten.



Ik wens je in ieder geval heel veel strekte voor de komende tijd :hug:

godverdegodver… zo erg vind ik dit… en ja dan krijg je morgen rond 8 uur een telefoontje dat ze CSI komen spelen bij je. Dat was bij mij twee jaar geleden ook… goddank toen een inbraak verijdeld(alleen binnengekomen entoen of door mijzelf of de buurman weggejaagd(per ongeluk) maar toch… raam wel ontzet… en goed de angst erin…



Het idee alleen al dat ze binnen zijng eweest, en aan je spullen hebben gezeten, in je huis zijn geweest… bah… Dat ze toch gewoon een eerlijke baan zoeken… en van andermans spullen afblijven…



Ik denk dat het geen probleem is bij de verzekering hoor… je hebt toch een inventarisatie gedaan van je inboedel, dus men zal ongeveer wel weten wat je hebt…(bij de verzekering dan)… Hopelijk is dat onderdeel gauw opgelost… en hopelijk heb je hier niet al te veel last van, emotioneel gezien dan… :hug:

De agenten stelden wel voor om slachtofferhulp in te schakelen. Dat klonk mij wat zwaar in de oren, tenslotte zijn we geen zwaar gewonde slachtoffers.

Maar die zijn niet alleen voor de zwaar gewonden, maar ook als je inderdaad van slag bent ( onveilig gevoel hebt) na een inbraak. Dus ook die zullen morgen even bellen hoe het gaat.



Toen we thuis kwamen wilde ik Kimberly te bed leggen, mijn man installeerde de babyfoon en toen bleek er ook nog 1 vna onze katten even de maaginhoud naar buiten te hebben gewerkt en manlief had dat met zijn maat 45 schoenen niet gezien. :sick:

Maargoed, dat is dan nog veel minder erg dan alle rompslomp die we nu hebben.

Ik ga zo maar even in het ligbad relaxen en dan proberen te slapen.

Oh wat erg, vindt het zo’n naar idee als mensen in je huis zijn geweest en er met je spullen vandoor zijn!



Veel sterkte en hopelijk krijg je wat via de verzekering vergoed.

Oh wat een ellende :o :?

Heel veel sterkte :hug: