en dan kom je thuis...

wij hebben het 8 jaar geleden ook gehad in de week tussen kerst en oud en nieuw ik zou eerder naar huis gaan maar bleef toch langer werken toen ik thuis kwam stond de t.v er nog wel maar voor de rest stonden alle laden en kasten open en hadden ze onze eigen tassen gebruikt om onze spullen in te vervoeren :x politie kwam pas na 1 1/2 uur en namen ook geen vingerafdrukken enz. maar durfde de nachten erna niet alleen te slapen als mijn man nog niet thuis was het heeft echt een enorme inpact op je in ieder geval :hug:

Getverdemme!! :evil: :evil:



Sterkte :hug:

ow, dit is echt erg!

het idee dat ze in je huis hebben gelopen en rond hebben gesnuffeld!!

bah! :hug:

oohhww wat een misselijk makend gedoe weer zeg!



laten ze toch met de poten van je spullen afblijven :twisted: :twisted: :twisted:

Oh wat erg is dit he…meid ik ken het gevoel zo goed helaas.

Dat onbekende mensen in je huis zijn geweest, aan je spullen hebben gezeten. De kan dat het weer gebeurd lijkt me klein, ze hebben de buit wel binnen denk ik… :?

Heb je een beetje kunnen slapen?

Sterkte!!!



P.s. zijn jullie goed verzekerd, hebben jullie de aankoopbonnen nog van alles wat weg is? Dit is een hele nuchtere vraag, maar ik hoop van harte dat je alles terugkrijgt. :-*





(Ik heb het zelf twee keer meegemaakt, waarvan ik 1x thuis was. Ik woonde in een klein appartementje en hoorde ze vanuit de slaapkamer een paar meter verderop in m’n spullen zitten. Ik heb ze het huis uit geschreeuwd. Achteraf denk je dan: jeetje, ik lag in bed, in m’n nakie…wat had er allemaal kunnen gebeuren… De andere keer kwam ik thuis van vakantie en was er ook ingebroken, toen de politie kwam liet ik hen een voetafdruk van de schoen zien van de inbreker. Echt een perfect profiel van een gymschoen, en wat deed de politie? Hij veegde er met z’n schoen over… :shock: :shock: )

Getver meid! :hug: dat is schrikken! Maar wat een naar gevoel zou dat zijn. Hopelijk voel je je gauw weer een beetje veilig in je eigen huisje! :hug:

Jeetje mina!! :shock:



Heb je nog een beetje kunnen slapen??

jeetje dan schrik je!!



Ze moeten gewoon potverdikkie van andersmans spullen afzitten :twisted: :twisted: Laten ze maar eens werken voor hun geld, echt werken bedoel ik dan :x



Hoe is het nu? toch nog kunnen slapen? :hug: :hug:

hè bah… :hug: :hug: :hug:



Heb dit zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.

Bedankt voor de lieve reacties.

Ik heb heel onrustig geslapen. De Technische recherche is weg, ze konden niks doen. Aangezien de tv, laptops en de pc vaak in de hand zijn, zitten erzoveel sporen op, dat ze er niks mee kunnen. En omdat ze het ruitje ingetikt hebben en toen de sleutel omgedraaid hebben, kunnen ze daar ook niks vinden.



Tja, afwachten maar wat de verzekering terug betaald, hopelijk toch de grootste hoop.

Jeetje, dat lijkt me zo verschrikkelijk :cry: :evil:



Sterkte en ik hoop dat jullie verzekering alles dekt!



:hug: :hug: :hug:

:shock:



:hug: lijkt me echt vreselijk

gewoon het idee dat er een vreemd iemand binnen in je huis is geweest aan je spullen heeft gezeten

en vreselijke nog de spullen nog mee heeft genomen :evil:



dikke knuf meis

Vreselijk, wat zullen jullie geschrokken zijn… :hug:

Och lieve meis, wat een schrik, van ons een hele dikke :hug:

Heh, bah, dat zijn geen leuke dingen :hug: .



Hopelijk kan je vanacht een beetje beter slapen en keert de verzekering het (bijna) allemaal uit!

Meid, wat een ellende!

Maar ook een eye opener voor ons. Zag je foto van je achterdeur, wij laten de sleutel er ook altijd inzitten, kwartslag gedraaid zodat er van buitenaf geen andere sleutel in kan. Verder alleen de bovenste knip er op.



Liet het aan mijn man zien. sleutel hangt nu weer aan het haakje, en bovenste én onderste knip zitten er op. Moeten ze toch iets meer moeite doen.



Sterkte met alles, want wat de anderen ook al schreven, het idee dat vreemden tussen je spullen hebben gezeten… :sick:

vreselijk het is zo;n inbreuk op je leven weet er helaas alles van sterkte met alles :hug:

Gisteren kwam de wijkagent met collega nog even langs om te vragen of de aangifte naar onze zin was gegaan.



Hij vertelde dus ook dat het van 1 kant maar goed was dat de sleutel in het slot had gezeten aan de binnenkant, want als ze binnen willen komen ze toch wel binnen. Dan hadden ze de hele ruit aan diggelen geslaan ( wij hebben 3 katten rondlopen, dus gelukkig hebben ze dat niet gedaan) of ze hadden de hele achterdeur vernield/eruit gestampt.



Bovendien mocht er brand uit breken, dan moet je wel snel je huis uit kunnen. In paniek kun je rare dinge ndoen, dus de sleutel in het slot is dan voor je zelf wel veiliger…



Gisteren is de raamzetter geweest, hij komt vandaag terug, hij had de verkeerde ruit bij zich. Mijn man heeft het met ducktape even dicht gemaakt. Komt dat ook nog van pas. :wink: :mrgreen:

Oh jeetje wat erg… Heel veel sterkte ermee…



wij hebben ook altijd sleutel in slot… ook met het idee, mocht er brand uitbreken dat je er snel uit kan

Hè bah bah bah! Ik heb het ook een keer meegemaakt (gelukkig niets meegenomen, want ik kwam thuis, dus hij vluchtte snel weg), maar ik weet hoe naar het is dat er vreemden met hun tengels aan jouw huis en spullen zijn geweest. Ik durfde toen ook een poosje niet alleen te slapen. Ik woonde toen alleen, dus heb een poos elke nacht logées gehad!



Hopelijk voel je je toch snel weer wat zekerder. :hug:



@Bagheera wrote:

Gisteren kwam de wijkagent met collega nog even langs om te vragen of de aangifte naar onze zin was gegaan.



Hij vertelde dus ook dat het van 1 kant maar goed was dat de sleutel in het slot had gezeten aan de binnenkant, want als ze binnen willen komen ze toch wel binnen. Dan hadden ze de hele ruit aan diggelen geslaan ( wij hebben 3 katten rondlopen, dus gelukkig hebben ze dat niet gedaan) of ze hadden de hele achterdeur vernield/eruit gestampt.




Bij mij zei de politie juist: ‘‘Maak het ze maar moeilijk, ze hebben altijd haast en dan zullen het dan eerder ergens anders proberen.’’



Hmmm, juister konden ze niet zijn, want de volgende dag ontdekte ik dat ze het dus eerst bij de buren hadden geprobeerd. Dat lukte niet en dus was ik de *(&%#.