en dan gewoon niet...

komen opdagen :evil:

We hebben Michels commode te koop staan.

Kregen een bod via mp, over en weer 7 mailtjes uitgewisseld, we waren het eens over de prijs, ze wilde hem persee hebben.

Spraken af voor vanavond 8 uur, of we hem ook al uit elkaar wilden halen.

Ik gaf aan dat ik dat best wilde, maar dat ik dan wel een beetje zekerheid wilde dat ze echt zou komen want anders zul je altijd zien dat een andere koper de kast graag in elkaar willen zien en dan kunnen wij hem dus weer in elkaar gaan zetten.

Neee, ze wou hem echt echt hebben :roll:

Dus ik heb vanmiddag die kast staan demonteren, heel zorgvuldig want ja, hij is prachtig, moet hij dan wel blijven.

Het word 8 uur, niemand, 8.15 niemand… Ruud zegt, wellicht kan ze het niet vinden… ik denk… dan bel je even, ze heeft mijn nummer.

Nouja, je vat hem al, het is nu bijkans half tien en nee hoor… niemand is komen opdagen :evil:

Daar kan ik dus echt mega pissig van worden, wat is dat toch met mensen tegenwoordig. Wat is er mis met een kort mailtje… ik hoef geen eens uitleg van waarom niet. Maar gewoon een mailtje met “sorry, ik heb me bedacht en zie van de koop af” Klaar…

Scheelt mij een hoop frustratie, Ruud een hoop gesjouw en nu… nu staat dat ding in de woonkamer, kan ik hem morgen weer naar boven brengen want echt veilig is het niet als die delen hier zo staan.

Kan het echt niet snappen… :wall:

Jemig Cell wat zul je balen! :wall:

Ik hoor steeds meer van dit soort verhalen. Wat onbeschoft zeg!

wat een trut… bah… zou me ook aan ergeren… wat zou je nu doen als ze je morgen mailt dat ze hem evengoed wilt… en DIE avond komt halen?

Jeetje dat is balen… :hug:

Dat ze haar wens om de kast te bezitten dan maar op een warm plekje mag steken…

dan ben ik niet meer bereid met haar af te spreken hoor… :snooty:

Komt wel weer een andere geinteresseerde… heb nog tijd zat.

@Cell wrote:

Dat ze haar wens om de kast te bezitten dan maar op een warm plekje mag steken…

dan ben ik niet meer bereid met haar af te spreken hoor… :snooty:

Komt wel weer een andere geinteresseerde… heb nog tijd zat.

nee ok… vroeg me gewoon af… :wink:

wellicht is ze een kokker :mrgreen: :think:

Nou, ik had haar dus gemaild dat ik het onbeschoft vond en dat het niet getuigde van manieren…

Mailde ze zonet terug dat ze een uur had rondgereden en het niet had gevonden. Ze had een routebeschrijving geprint (doen mensen dat nog :shifty: ) maar dat er zoveel omleidingen waren dat ze er na een paar keer anders te hebben moeten rijden, niet meer uitkwam. (ze zijn idd met de wegen bezig en eh… eerlijk toegegeven, dan word het idd lastig als je hier verder niet bekend bent :oops:

Ze was pas net weer terug en het was ook niet haar ideale idee van een avond doorbrengen.

Ze wilde hem alsnog graag wel, maar moest dan eerst een tom tom gaan regelen…

Ik denk dan wel… je hebt mijn telefoonnummer, bel dan even. Maar goed.

Ik heb haar nu gezegd dat ze dan een serieuzere afspraak moet maken en dat we haar dan een duidelijke routebeschrijving kunnen geven.

Of als alternatief aangeboden hem te brengen (dan weet ik tenminste zeker dat ik hem kwijt raak :shifty: ) ze woont op een halfuurtje van hier, dus dat kan qua diesel wel uit.

Of verklaren jullie me nu voor gek? :oops: :shifty: :doh:

Cell, is het veel gesleep om alles in de auto te krijgen? Zo niet dan zou ik hem zelf brengen denk ik

@Cell wrote:

Nou, ik had haar dus gemaild dat ik het onbeschoft vond en dat het niet getuigde van manieren…

Mailde ze zonet terug dat ze een uur had rondgereden en het niet had gevonden. Ze had een routebeschrijving geprint (doen mensen dat nog :shifty: ) maar dat er zoveel omleidingen waren dat ze er na een paar keer anders te hebben moeten rijden, niet meer uitkwam. (ze zijn idd met de wegen bezig en eh… eerlijk toegegeven, dan word het idd lastig als je hier verder niet bekend bent :oops:

Ze was pas net weer terug en het was ook niet haar ideale idee van een avond doorbrengen.

Ze wilde hem alsnog graag wel, maar moest dan eerst een tom tom gaan regelen…

Ik denk dan wel… je hebt mijn telefoonnummer, bel dan even. Maar goed.

Ik heb haar nu gezegd dat ze dan een serieuzere afspraak moet maken en dat we haar dan een duidelijke routebeschrijving kunnen geven.

Of als alternatief aangeboden hem te brengen (dan weet ik tenminste zeker dat ik hem kwijt raak :shifty: ) ze woont op een halfuurtje van hier, dus dat kan qua diesel wel uit.

Of verklaren jullie me nu voor gek? :oops: :shifty: :doh:

Nee klinkt wel als een goede reden op zich… en dan zakt je ergernis ook he…

Ik zou em alleen niet gaan brengen… laat maar TOM TOM regelen of spreek af op een punt waar ze wel makkelijk kan komen… station of zo… maar zou geen half uur gaan rijden, diesel of geen diesel…

En ik schrijf mijn routeplanners op zelfs… :mrgreen: geen printer en geen TOM TOM… jawel maar die ligt hier in de kast te wachten tot ie ooit op de gsm geinstalleerd word… :mrgreen:

Nee. Ik vind het eigenlijk een betere oplossing dan geirriteerd raken omdat iemand verdwaald op weg naar jouw huis.

uhh ja cell, die mensen zijn er nog die routebeschrijvingen uitprinten… :wink: bij gebrek aan tom tom :smiley:

maar ik zou hem inderdaad dan ook proberen te gaan brengen… ik bedoel, dan weet je zeker dat je hem kwijt bent toch?(tenzij ze natuurlijk een vals adres op gaat geven…) Ik zou in elk geval wel haar telefoonnummer vragen, en haar net voor je vertrekt eerst even bellen om te verifieren dat ten eerste zij het echt is, en ten tweede of de koop nog doorgaat. Dan rij je in elk geval niet voor niks!

Nee helemaal niet. Ik zou in eerste instantie ook echt pissed zijn, maar na haar uitleg vind ik toch wel dat ze een goed excuus had.

Ook ik print gewoon routebeschrijvingen uit als ik ergens onbekend ben hoor. Is dat zo vreemd…? Heb geen Tom Tom en meestal werkt dit perfect.

Ik zou het gewoon aan haar verkopen, haar uitleg lijkt me oprecht en jij bent dat ding kwijt :thumbup:

hahahaha

Fai, ik geloofde gewoon niet dat ze nog bestonden… mensen zonder tom tom :angel: Nee hoor grapje, maar ben het gewoon niet meer gewend zelf.

Ze gaat het morgenmiddag nog es proberen. Brengen zou ik echt geen punt vinden hoor, breng van alles door heel NL weg, zoniet dan doet mijn moeder het wel voor me :mrgreen:

Autorijden is voor mij ontspanning en zeker zoiets als dit, doe ik dan s’avonds en dan kan ik even alleen weg… heerlijk. Alleen in de auto, keihard Linkin Park of Coldplay aan en rijden maar 8) :angel: :shifty:

Toevallig dat ik vandaag in utrecht moest wezen. En het is al een *** stad om in te rijden, maar met al die wegwerkzaamheden is het zelfs met tomt tom een ellende :roll: Dus kan me helemaal voorstellen dat ze na een uur rondgereden hebben, rechtsomkeer hebben gemaakt.

Hier ook geen tom tom hoor, ik kan gewoon kaartlezen.

Maar inderdaad al je hem kwijt bent door hem te brengen, zou ik ook doen, weg is maar weg.

@Cell wrote:

hahahaha

Fai, ik geloofde gewoon niet dat ze nog bestonden… mensen zonder tom tom :angel: Nee hoor grapje, maar ben het gewoon niet meer gewend zelf.

:shifty:

nice to meet you… :mrgreen: ik ben er zo 1… maar kan me voorstellen als je zo gewend bent gewoon nergens meer naartoe gaat zonder…

hier is autorijden ook ontspanning… zalig…weg van de drukte van thuis…

ja hoor… ik print ook nog routes… :lol: :lol:

maaruh… Cell… ik zou ook aanbieden hem te brengen… maar niet zonder dat ze eerst betaald heeft… (of de helft of zo).

Ik kan absoluut geen kaart lezen, richtings aanwijzigingen van Si draaien me helemaal dol, en zo’n tinne stemmetje “turn left here” zou mij knettergek maken.

Hoe ik uberhaupt op plaatsen van bestemming aankom is een klein wonder!

Wij printen ook nog gewoon ouderwets de routes uit, hoor! :lol: :mrgreen: