En ik schrijf mijn routeplanners op zelfs… :mrgreen: geen printer en geen TOM TOM…
Ha ha, hier nog zo een hoor! :mrgreen:
Overigens heb ik het omgekeerde een keer gehad. Ik stond netjes op de afgesproken tijd bij de verkoper voor de deur, paar keer gebeld, gewacht, geen reactie. Toen ben ik naar huis gegaan (had natuurlijk haar mobiele nummer in de mail staan en was vergeten het op te schrijven) en heb haar een mail gestuurd. Bleek dat haar bel kapot was, zij zat zich thuis te ergeren dat ik niet kwam :roll: . Gelukkig woonde ze maar een paar straten verder :mrgreen: .
Ik heb in mijn eigen auto ook geen tomtom hoor. Mijn man wel, dus meestal pak ik zijn auto als het uitkomt.
Maar gebeurt dus ook regelmatig dat ik met uitdraai van routenet in de auto zit.
Ik vind het brengen op zich ook wel een prima idee, als het uitkomt. Maar wellicht is een goede routebeschrijving aan haar geven ook een idee. DUs eentje die jullie zelf schrijven met alle omleidingen erin verwerkt…
Zo heb ik het ook wel eens gedaan. Onze straat had oorspronkelijk ergens anders gelegen, dus ook al hebben mensen een tomtom dan nog kunnen ze ons huis niet altijd vinden. Omdat tomtom hem niet goed aangeeft
Ik had haar ditkeer een duidelijke rechttoe rechtaan route doorgemaild en ze ging voor een nieuwe poging. Ze zou rond 1 uur weg en keurig rond half 2 stond ze voor de deur.
Ze had het nu in 1 keer gevonden en stond er gewoon van te kijken dat we eigelijk zo makkelijk bereikbaar wonen.
Anyway, ze heeft de kast meegenomen, was er superblij mee en ze had het niet contant, dus zei al… nou dan maar 5 euro meer… toen zei ik… nou doe dan maar 5 euro minder, je hebt er nu ook extra voor moeten rijden.
Voel ik me toch weer een beetje beter omdat ik in eerste instantie zo bot reageerde… :oops:
Zie je, ik ben de onaardigste niet :mrgreen:
Maar goed, kast verkocht, op naar het volgende item (ikea pax kast, crosstrainer gratis, enz) Lang leve verhuizen :shifty: