Emo-tr*t

Vanmorgen, toen we in de dagelijkse racerunning waren om iedereen gewassen, aangekleed en de deur uit te krijgen, riep Dano me vanuit zijn kamer. Toen ik boven kwam liet hij stralend zien dat hij zijn kamer al had opgeruimd, zijn bed teruggeslagen, zijn pyama over de bedrand had gehangen, zijn vuile kleding bij de wasmachine had gegooid, en zijn rolgordijn omhoog had gedaan. Hij keek zó trots en vol verwachting, en wat doe ik? Snotteren dat hij zo knap was en dat ik zo apetrots op hem ben. Hij keek erg verbaasd naar mijn gesnotter. Hij zal wel gedacht hebben… ‘stomme wijven altijd’…



Grrrrr, wanneer houdt het nou eens op, die stomme hormonen? :twisted:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nooit :silenced:

Eenmaal aan de kinderen en je bent je leven lang een mietje,een emo doos,een muts :lol: 8)

WAUW wat goed van hem!!! :inlove: :inlove: :inlove:



En je gesnotter :lol: helemaal niet herkenbaar :liar:

Ik word ook vaak emo als Justin zoiets doet :mrgreen:

@renzosmam wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nooit :silenced:

Eenmaal aan de kinderen en je bent je leven lang een mietje,een emo doos,een muts :lol: 8)




Nee dat gaat echt niet meer weg :mrgreen: :lol: :lol:



Het is bij mij zelfs zo erg dat ik bij een tekenfilm kan huilen :oops: :oops: :oops:

hihi hier ook hoor…als ik je stukje lees dan krijg ik bij een voorstelling daarvan al natte ogen… :oops:

:inlove: ach wat een lieverd is dat zeg, ik schiet ook voortdurend vol tegenwoordig.

pfpf ik ben niet de enige…



Pas zei Timo ook Mamma blijf maar liggen hoor ikmaak wel ff eenbakkie thee voro je en pak wel eenpillejte. Dan ben je zo weer beter… En hij pakte me helemaal in met mijn deken hihi Ik kreeg gewoone en brok inm ijnkeel en moest bijna huilen hihihi

zo zuper



dus heel normaal… hahha



Celes

:inlove: heerlijk, en nee, volgens mij houdt het ook nooit op!



Geweldig genieten he zo’n trots koppie :inlove:

Nou ja zeg, wat zijn jullie allemaal een mietjes bij elkaar :hand: , dat heb ik echt nooit… :liar: :liar: :liar: (ben bang iets te herkanbaar voor mij :mrgreen: )



Dat zijn geen zwangerschapshormonen meer…dat zijn moederlijke hormonen :inlove:

En aangezien je je hele leven verder moeder blijft…



M-tje (staat overigens NIET voor mietje… :naughty: )

Aaah wat lief, in zo’n geval zou ik ook moeten janken hoor!

Aaach wat een schatje…



Nee gaat niet meer over zolang je mama bent ( de rest van je leven dus…)



Joost zegt tegenwoordig ook: “mama is Jozie’s (Joostje’s :mrgreen: ) beste vjiendjuh…” :inlove:

aaaaaaah wat een lieverd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn kleine is er nog niet eens maar bij het lezen van je berichtje krijg ik al een brok in mijn keel :shifty:

Ik ben intussen 21 jaar mama (ja, al lang hé :wink: )

en ik geef het je op een blaadje :



















































Dit gaat nooit over !!! :oops: :shock: :wink:



Heel knap hoor van je jongen !



liefs

Gerda

Phieuw, ben ik ff blij dat ik de enige niet ben :smiley:



Hij zal wel gedacht hebben: “doe ik iets aardigs, gaat ze erom huilen!”. Ik heb hem wel uitgelegd dat grote mensen ook wel huilen als ze heel erg blij om iets zijn, en dat ik gewoon hartstikke trots op hem ben en heel erg blij met hem ben… maar ik weet niet of dat er helemaal ingekomen is :think: :mrgreen:



In ieder geval is dit typisch zoiets waarvan ik denk: ja, dat is één van die dingen waarom het zo geweldig is om kinderen te hebben :inlove:

Grote vent dat mannetje van jou, haha, ik zou ook moeten snotteren hoor :hug:

ha ha Nou timo wild evan de week met mijn trouwen hihi HIj zei Mamma als wij gan toruwen blijven wij dan altijd bij elkaar?



Zo lief… snotter hihi



Celes

Lief de uitspraken van de kids :inlove: :inlove: :inlove:



Toen Jowena werd gedoopt heb ik een jurk laten maken van mijn communiejurk :inlove:

Justin(toen net 4 jaar) zag de jurk ophangen aan de kast toen riep hij heel hard:GAAT ZE MET MIJ TROUWEN!!! :lol: :lol: :inlove: :inlove: :inlove:

ha ha die is ook erg lief zeg… wat super hè die kinderen…

Wat ontzettend lief die uitspraken…zit met vochtige ogen hiero achter de pc…



Zo schoot ik een keer helemaal vol door een uitspraak van mijn neefje (toen 4).

Mijn man en ik waren al 3 jaar aan het proberen zwanger te worden, zaten al in de medische molen en Robbin vroeg of wij geen kindjes wilden. Toen ik zei ‘dat wij dat heel graag wilden en dat ome Ewout en tante Maria daar heel veel voor bidden’ zei hij ‘hee tante Maria, zal ik dan een poosje bij jullie komen logeren, dan heb je ook een kindje?’…tranen rolden toen over mijn wangen en ik heb hem helemaal fijngeknuffeld!!



Toen ik in jan’06 bij de 2de IVF zwanger raakte van Aron en we het uiteindelijk ook aan hem vertelde zei hij heel droog ‘ja, maar de juf had toch ook voorgelezen dat de engel had gezegd Maria je zult zwanger worden en en kindje krijgen’…(hahahaha, het kerstverhaal)



Lfs. M-tje