Emo-tr*t

Oooh wat lief :inlove:

ah wat schattig zeg…



Kinderen kunnen zo lief zijn…

:inlove: wat schattig van je neefje

Ja, ‘neefjesliefde’ kan heel diep gaan, maar moederliefde gaat nog veeeeeeel dieper (heb ik ondervonden :inlove: ). De neefjes zijn trouwens ook gek met elkaar… :inlove:



Nog meer leuke ontroerende uitspraken hier???

Vind dat altijd erg leuk!

Mijn hart springt altijd ff als mijn zoontje om me ana het vechten zijn…

wie mag er op schhot? en wie gaat er met mij trouwen hihi…

zo schattig… uitspraken zijn ff weg…



Mijn neefje had vanmmiddag wel iets… Hij had een rapport gehad en hij kreeg ven mijn zus geld ervoor… Dus zegt hij: Nee dat hoef ik niet hoor… Hou het maar! Ik heb geld zat.



Hihi ook zo grappig…

Celes

Wat een heerlijk trots moeder gevoel is dat zeg.

Zou ook tranen in mijn ogen krijgen als mijn mannetje dat straks ook doet.



Geweldig :inlove:

@MammaCellie wrote:

Mijn hart springt altijd ff als mijn zoontje om me ana het vechten zijn…

wie mag er op schhot? en wie gaat er met mij trouwen hihi…

zo schattig… uitspraken zijn ff weg…



Mijn neefje had vanmmiddag wel iets… Hij had een rapport gehad en hij kreeg ven mijn zus geld ervoor… Dus zegt hij: Nee dat hoef ik niet hoor… Hou het maar! Ik heb geld zat.



Hihi ook zo grappig…

Celes




:inlove: :inlove: :inlove: Heerlijk he die kinderliefde!!!

En wat lief van je neefje…kinderhand is gauw gevuld, dat blijkt maar weer :inlove:

Het is trouwens niet alleen het geval als het op mijn kinderen betrekking heeft…



Dano is in zijn “Lion-King-fase”. En ik heb de film nou inmiddels al zo’n… 30x gezien? En telkens weer sta ik te snotteren als in het begin van de film aap Rafiki Simba aan het volk toont, en alle dieren uit hun dak gaan om hem te begroeten, terwijl Dano geen traan laat… maar verder ben ik best normaal hoor! :wall:

@Jenni wrote:

Het is trouwens niet alleen het geval als het op mijn kinderen betrekking heeft…



Dano is in zijn “Lion-King-fase”. En ik heb de film nou inmiddels al zo’n… 30x gezien? En telkens weer sta ik te snotteren als in het begin van de film aap Rafiki Simba aan het volk toont, en alle dieren uit hun dak gaan om hem te begroeten, terwijl Dano geen traan laat… maar verder ben ik best normaal hoor! :wall:




Haha, ja maar dat IS ook een heel mooi moment!

Net zo als het monent dat zijn papa Mufasa doodgaat en dat is zo mooi geregiseerd. Zo’n hele kleine kwetsbare Simba bij zijn grote sterke vader…ga zo weer huilen als ik niet ophoud :cry: (haha)

Aaaah, wat heb jij een geweldige zoon :inlove: