Elke ochtend zeiknat....welke luier is WEL goed???

Nou de titel zegt het al…Jayden is elke ochtend zeiknat, zijn hele romper en pyama ook :roll:

Ik heb dus Pampers Active Fit (paarse verpakking) nummer 4 maxi van 7 tot 20 kg (dit zou toch moeten voldoen :think: :think: )

Iemand nog tips ???

hoe zwaar is jayden??? ander misschien toch een maatje kleiner…thomas is nu anderhalf en hij zit ook op 4 :wink:

Bij Peter hebben we een tijd de luiers gehad van c1000, die waren net even breder dan de pampers en konden meer hebben.

Later zijn we alleen voor de nacht overgegaan op pampers easy up pants.

Die draagt hij nu nog, alleen voor de nacht. Sluit allemaal net even beter aan en meneer slaapt op de buik, dus dat bemoeilijkt het.

Geen luier hielp echt, de broekjes werken nog het beste.

Overdag hier pamper nummer 5 en snachts een broekje :thumbup:

Ik heb altijd de luiers van de Aldi… die houden hier de boel goed droog.

Ik heb nu ook pampers, omdat ze in de aanbieding waren én met zo’n LL-bon, maar zou blij zijn als ze op zijn…

Gaat nu hard, nu ze buikgriep heeft… :wink:

Oh heb ik ook gehad met Quillan ik heb nu van de Aldi maat 5 zijn net wat groter, en dan heb ik er een inlegluier in kan ook gewoon een kraamverband erin leggen.

Super werkt het, hij lekt niet meer door.

Ik wil eigenlijk alleen maar pampers hebben, geen aldi ofzo :naughty:

Hij is altijd net boven de luier nat dus zeg maar bij zijn navel (en ja ik doe zijn piemeltje naar beneden :wink: ) Zou ik dan niet toch grotere moeten hebben :think: :think:

@juulisjuul wrote:

Ik wil eigenlijk alleen maar pampers hebben, geen aldi ofzo :naughty:

Hij is altijd net boven de luier nat dus zeg maar bij zijn navel (en ja ik doe zijn piemeltje naar beneden :wink: ) Zou ik dan niet toch grotere moeten hebben :think: :think:

Mag ik vragen waarom je dan om suggesties vraag als je toch alleen maar pampers wil??

Ik zou zeggen die van het kruidvat, tot nu toe nog geen problemen mee gehad. :thumbup:

En anders gewoon een pak groter kopen, uiteindelijk heb je die toch een keer nodig.

Pampers is ook prima hoor, maar dan idd een maat groter en ik zou er gewoon een kraamverband of een inlegluier indoen. Quillan was ook daar altijd nat ondanks dat zijn piemel naar beneden lag.

Waarom neem je niet pampers babydry?

Wij hebben altijd voor de nacht de babydry en voor overdag de Active fit

Ik moet zeggen dat we bij Merijn rond die tijd ook een probleem hadden dat ie steeds bij zijn navel nat was 's ochtends. Toen hebben we een tijdje 's nachts de huggies gebruikt. Daarin bleef hij droog.

Een tijd later gewoon weer over op een grotere maat pampers babydry voor de nacht, tot hij zindelijk was

Pampers baby dry moet je hebben :mrgreen:

Ik doe Serina de laatste week voor de nacht een luierbroekje aan en tot nu toe geen lekkerij, daarvoor active fit pampers voor de nacht en die vind ik ook goed voor de nacht.

De gewone luiers zijn voor Serina niet geschikt voor de nacht ze slaapt van 19.00 tot gemiddeld 8 uur - half 9 `s morgens.

Wesley een gewone luier maat 4 van kruidvat of pampers die zijn hem nog te groot maar gaat prima hier!

mischa krijgt ook babydry en dan 4+ hij was ook altijd bij zijn navel nat, en nou amper nog…

@Claudie23 wrote:

Pampers baby dry moet je hebben :mrgreen:

Neem ik ook en zijn echt :thumbup: , bij alle andere merken lekt hij tot nu toe aan de boven- en zijkanten!

Finn heeft ook Baby Dry…4+

Tot nu toe nog nooit doorgelekt 's nachts.

kruidvat!!!

Ik heb gewoon luiers van het kruidvat voor Juul en die zijn hartstikke goed. Maar goed, dat wil je dus niet. :wink:

Juul begon op een gegeven moment ook steeds meer te lekken en toen heb ik een maat groter voor haar gekocht (ondanks dat ik niet het idee had dat de luiers te klein waren) en dat hielp! Ze lekt nog steeds niet… :mrgreen:

Hier ook eentje die echt bijna elke ochtend nat is (zo erg dat ik elke dag

haar bed kan verschonen :wall: )

Heb echt alles al geprobeerd, kruidvat enz, pampers alle soorten…niets

helpt…

Misschien komt het ook doordat ze zo lang slaapt, van 19.00 tot 10.00 uur

Misschien toch maar de broekjes proberen?

Die Pampers Active Fit zijn echt :silenced: :oops:

Heb me ooit vergist door die mee te nemen en ben daardoor zo ongeveer anti-Pampers geworden (niet helemaal :shifty: maar Active Fit komt er hier niet meer in :hand: ). Elke nacht nat :x .

Inmiddels overgestapt op Etos luiers en dat werkt :thumbup: , maar anders zou ik je inderdaad de Baby Dry van Pampers aanraden. En eventueel een maatje groter.

Succes ermee!

Hier voor overdag de kruidvat pampers van 7-18 kilo en dat gaat prima.

's Nachts was ze hiermee nat dus we gebruiken nu al een hele tijd voor de nacht pampers baby dry 4+ en dat gaat prima. Bijna nooit nat.

p.s: wat een langslaper heb jij dolfijntje :shock:

Groetjes Renate

@jet wrote:

Waarom neem je niet pampers babydry?

Wij hebben altijd voor de nacht de babydry en voor overdag de Active fit

Heb ik ook. De nachtluier is inderdaad altijd helemaal nat en vol, maar Jesse blijft wel droog! Overdag heb ik de Active Fit omdat hij dan veel meer beweegt.

Groetjes,

Willy