Elke ochtend zeiknat....welke luier is WEL goed???

ik heb altijd aldi luiers, moet er wel een eindjevoor rijden, dus heb al een wat anders geprobeerd etos :silenced: , pampers :silenced: vreselijk doorlekken.

De kruidvat vind ik ook nog wel oke!!

Ik wilde ook geen andere luiers dan pampers. Maar zelfs met de babydry om was ze 's morgens steeds helemaal nat. Dus toen ben ik toch gaan experimenteren. De uitkomst: AH luiers, een maatje groter dan overdag. Werkt perfect! :thumbup: Het zijn vrij lange luiers, dus ook voor jongetjes zeer geschikt.

Misschien niet leuk maar bij ons werkte verschonen 's avonds voor we naar bed gaan alleen maar. Hij slaapt van 7 tot 7 vanaf een maandje of 8 en rond 22/23 uur werd/wordt hij nogmaals verschoond. Met alle luiers was/is hij 's ochtends nat en dus veel vroeger wakker :wall: En da’s ook niet fijn voor de combi-sleeper :?

ik heb hier dus helemaal hetzelfde probleem…allerlei geprobeerd en pampers is nog het ergst hier :roll: maar nu C1000 maar weer geprobeerd en al een paar dagen geen natte pyama cq romper gehad s ochtends… :dance: (ik klop het even af maar het gaat tot nu toe goed)

Ik ben helemaal fan van de bumblies… O.a. bij de jumbo…

ok de lidl luiers helemaal top…

De etos ben ik minder over te spreken tegenwoordig… vroeger wel toen Tessa kleiner was, maar nu niet meer… die vernieuwing is geen verbetering…

Tessa en joyce lekken sneller door dan ooit…

Verder eigenlijk nooit andere luiers gehad…

Oma heeft wel eens c1000 luiers gehad voor Tessa, maar daar ging ze ook doorheen…

Tessa heeft ook wel eens pampers aangehad ( bij een kennisje om op te passen die heeft pampers) en daar ging ze dwars doorheen…

Tessa heeft nu met 12 kilo de 4+…al een hele tijd eigenlijk…

Joyce zit op de laatste luiers 2 en hierna naar de 3…

Het is een optie om dan de pampers babydry te proberen zoals anderen zeggen of toch een ander merk proberen of een maatje groter… ( desnoods vraag je eens rond of mensen niet een of twee luiers voor je hebben van die andere om het een nachtje te proberen)…

Succes…

Hier overdag eigen merk Trekpleister of Kruidvat, voor de nacht Pampers Babydry. Overdag moet ik elke 3 uur verschonen omdat hij zoveel poept, dus dan mag het absorberend vermogen wel wat minder zijn. Maar even terug hadden we elke nacht een nat bed, sinds baby-dry geen een keer meer! :thumbup:

als je het bij pampers wil houden zou ik een maatje groter nemen.

pampers vind ik persoonlijk kleine luiers in vergelijking met andere merken. als de boven kant te vol loopt is het bij mij een teken van te kleine luier en ga ik over op een grotere maat.

ik gebruik voor levi kruidvat luiers :thumbup:

(voor ethan absorin)

@Willy wrote:

@jet wrote:
Waarom neem je niet pampers babydry?

Wij hebben altijd voor de nacht de babydry en voor overdag de Active fit

Heb ik ook. De nachtluier is inderdaad altijd helemaal nat en vol, maar Jesse blijft wel droog! Overdag heb ik de Active Fit omdat hij dan veel meer beweegt.

Groetjes,

Willy

Zal het ook eens proberen, maar ik vind het dan zo stinken :silenced: (die baby-dry) maar dan idd alleen s’nachts, Jayden slaapt hier van 20.30 tot 09.30 dus ook best lang…

En iemand vroeg waarom ik alleen Pampers wil (heb al verschillende merken geprobeerd maar vind ze gewoon niet fijn, vind de Active-Fit het fijnst (behalve s’nachts dan :? ) Heb de Active-Fit maat 5 geprobeerd,maar nog steeds helemaal nat :?

Ryan heeft maat 3 en is 7580 gram( van de week naar buro geweest ) en ook pampers…nooit nat…

dan misschien verschonnen tussen door in de nacht.

heb ik ook een hele lange tijd moeten doen bij ethan die sliep van 17 tot 8uur. als ik dat niet deed was geen enkele luier die hem droog kon houden.

Katoen een optie?!

Die kun je zo dik maken als je zelf wilt en nodig acht met de verschillende verkrijgbare nachtinleggers.

Mijn zoontje is nooit nat of heeft nooit poep tot op de rug als hij katoen aan heeft. Wel als hij pampers aan heeft.

Jekka

@Jekka wrote:

Katoen een optie?!

Die kun je zo dik maken als je zelf wilt en nodig acht met de verschillende verkrijgbare nachtinleggers.

Mijn zoontje is nooit nat of heeft nooit poep tot op de rug als hij katoen aan heeft. Wel als hij pampers aan heeft.

Jekka

Mijn antwoord. Katoen bevalt me stukken beter dan papier. Veel minder lekkages.

Libero up en go luierbroekjes gebruikten wij toen onze peuter dit probleem had.

@Nathalinde wrote:

@Jekka wrote:
Katoen een optie?!

Jekka

Mijn antwoord. Katoen bevalt me stukken beter dan papier. Veel minder lekkages.

hier ook iemand… katoen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

anders maandverband erin leggen?