De laatste tijd heeft kevin als ik hem uit zijn bedje haal zijn rompertje en lakentje nat door een doorgelekte luier.
De luier zit ook echt VOL plas!!!
Overdag heeft hij daar geen last van.
Zijn er avondluiers waar meer plas in opgenomen kan worden?
Overdag verschoon je natuurlijk dus hebben we dan geen last van lekkage. Het is echt de ochtendluier.
Iemand tips??? Ik blijf aan het wassen van zijn bedje en rompertjes.
Misschien over naar een grotere maat?
Ik kan me herinneren dat Quentin daar weleens last van heeft als z’n tandjes doorkomen… :think:
Maar verder… Ik heb dat diverse perioden gehad hoor, en de luier was (hier in ieder geval) nÃet te klein of wat dan ook… Op een gegeven moment ben ik hem wel -als ik naar bed ga- een schone luier gaan geven. Nu doe ik dat alleen in de weekenden en op dinsdagavond… Als ik vrij ben dus… … :mrgreen:
Ik weet niet wát voor luiers jij gebruikt? Ik weet wel dat bij Quentin die van het Kruidvat het beste ‘werken’…
Ja, hier hetzelfde probleem. En de luier is niet te klein, een grotere maat verzuipt ze in. En ik vraag me ook af wat ik kan doen om te voorkomen dat ze zo doorlekt. Ze drinkt nogal veel, maar daar heeft ze blijkbaar behoefte aan. Verschonen wanneer ik naar bed ga lukt hier niet, want dan wordt ze wakker én stik-sjacherijnig! (Snap ik, zou ik ook zijn! :evil: )
Help!!! Wie heeft een oplossing??
Een grote maat verzuipt hij in. Hij heeft al maat 4 van Bumblies.
Elke avond voor hij naar bed gaat verschoon ik hem. Hij gaat dus met een schone lege luier naar bed.
Hier hebben wij hetzelfde probleem helaas ook… Zal wel erbij horen… en soms is hij heel laat op avond nog even wakker… dan verschonen wij hem en leggen we hem terug in bed en zeggen we dat hij moet slapen.
Dit werkt tot nu toe het beste… en hij vind het ook prima.
lars had nooit last van natte luiers in de ochtens alleen als meneer bumblies droeg dus ik heb altijd kruidvatluiers en die zijn :thumbup: vind ik tenminste suc6 ermee
Mijn schoonzusje gebruikt overdag de luiers van Kruidvat en dan voor 's nachts de Pampers, daarmee blijft ons neefje dus wel droog.
Ik gebruik altijd pampers, had bij Karlijn ook te vaak problemen met doorlekkende luiers(van andere merken) en dan vooral met spuitpoep :sick: en dat gaat dus niet goed uit de rompers en kleding :wall:, en heb ook een periode een maat groter gebruikt voor 's nachts en heb hier dus ook geen problemen(tja een enkele keer kan het toch voorkomen).
Hoi,
Hier ook vaak een kletsnatte luier smorgens en dan romper nat… En toch de kruidvatluiers…
En wakker maken als wij naar bed gaan is echt geen optie…
Ik dacht ook dat er misschien wel nachtluiers bestaan, ik denk erover om een keer een pak pampers te kopen voor de nacht…
gr patricia
Ik heb niet het idee dat pampers meer opnemen dan kruidvat hoor, wij gebruikten hier tot kort toe zelfs kruidvat voor 's nachts en pampers voor overdag. Kruidvat zijn zo dik en ons meisje heeft al van die dikke billetjes en pampers geven haar dus wat meer bewegingsvrijheid.
Als je ze toch wil proberen zou ik ze deze week bij de Dirk halen, echt spotgoedkoop, volgens mij zijn ze nu goedkoper dan de goedkoopste Lidl luiers (baggerdingen).
Ik had het laatst ook eens maar Nica slaapt op haar buikje en volgens mij kan de luier aan de voorkant een stuk minder opzuigen dan aan de achterkant
Hier hetzelfde probleem. We zijn sinds kort voor de nacht overgestapt van Kruidvat naar Pampers Babydry. Geen succes. Een grotere maat Pampers helpt ook niet. 's Avonds wakker maken zie ik ook niet zitten, dus alleen als hij uit zichzelf wakker wordt, verschoon ik hem tussendoor. Ik lees mee voor als iemand de gouden tip heeft, want hij wordt er 's ochtends wakker van terwijl hij nog niet helemaal uitgeslapen is . Gelukkig heeft hij er dan meestal wel 12 uur opzitten.
Renee, hier precies hetzelfde. Drijfnat, huilen, maar eigenlijk nog willen slapen. Zo sneu! Ik heb ook echt vanalles geprobeerd…Pampers werkte ook niet. Heb altijd Kruidvat en die doen het ook verder altijd goed. Ze piest gewoon héél veel 's nachts.
Nou… wie heeft de gouden tip!!!
( Kevin is gelukkig dus niet de enigste )
Hier had ik ook dat probleem. Ik geef hem nu geen drinken meer recht voor bed maar een uurtje eerder. Sindsdien is hij niet meer nat.
Ik gebruik Pampers Active Fit. Nooit geen doorgelekte luiers hier :thumbup:
Ik bedacht net ineens het volgende:
Je kunt evt ook van zo’n plastic ombroekje (tja weet ik veel hoe die dingen heten :? :wall: ) kopen die mensen gebruiken die katoenen luiers gebruiken, deze dan 's avonds om de luier doen, dan wordt de romper en de rest niet nat lijkt me. Ik weet het ook niet, maar mensen die katoenen luiers gebruiken hebben toch ook niet constant baby’s met natte kleren??
Zo’n luierbroekje zou je kunnen proberen. Maar gaat dat niet ontzettend broeien als je dat gebruikt in combinatie met een wegwerpluier???
ik heb dat nog niet meegemaakt hiero…
pampers :thumbup:
En trekken jullie aan de zijkanten ook allemaal het elastiekje naar buiten toe??? Als je de luier omdoet en je trekt nog eens tussen de beentjes de luier uit elkaar dan heb je net de anti lek randjes te pakken en dan gaat ie idd lekken.
Ik doe Yara de luier om en trek er niet weer aan tussen de beentjes e ze is nooit nat moet ik bekennen.
Op het werk ( met ouderen) hebben we nieuwe incontinentie luiers en daarbij werd het nog weer duidelijk uitgelegd dat daar vaak de fout wordt gemaakt.
Ik dacht wat voor ouderen geldt ,geldt misschien ook wel voor kindjes??
Dus maar proberen dacht ik zo! Misschien heb ik dan de gouden tip gemaakt!
bij mijn 2 kindjes heb ik gelukkig dit probleem nooit gehad gelukkig (afkloppen )
ik gebruik iedere keer andere pampers: huggies, pampers, ah, lidl net waar ze in de aanbieding zijn mss kun je zo uitproberen welke pamper jouw kindje het beste zit? :think: ik weet dat vriendinnen van mij hetzelfde probleem hebben gehad met bumblies :eh: die zijn overgegaan op andere!
Sebastiaan die drinkt 's avonds ook nog echt heel veel en hij heeft de huggies of ah aan zonder problemen
ik hoop dat je er iets mee kunt :think: