elke ochtend luier doorgelekt

@schoen wrote:

En trekken jullie aan de zijkanten ook allemaal het elastiekje naar buiten toe??? Als je de luier omdoet en je trekt nog eens tussen de beentjes de luier uit elkaar dan heb je net de anti lek randjes te pakken en dan gaat ie idd lekken.

Nee, wij trekken nergens aan. Het lekt ook bijna altijd aan de bovenkant en niet bij de beentjes. Wat wel vaker het geval is, is dat de bovenkant van de luier een beetje naar buiten draait na een nacht slapen. Manlief denkt nu dat misschien het rompertje hierin komt en zich dan ‘volzuigt’ of zo :think: .

@Cindy wrote:
Ik gebruik Pampers Active Fit. Nooit geen doorgelekte luiers hier :thumbup:

Met de Active Fit hadden we het ook, maar inderdaad wel minder vaak, dus morgen toch maar weer Active Fit inslaan, maar dan een maatje groter. Hopelijk lost dat hier het probleem op.

Hoi,

Wij hebben hier nog geen last van (afkloppen…) met de Pamper luiers, (maar wat nog niet is, kan nog komen).

Dus ik lees maar ff mee met de evt. tips. :mrgreen:

Wat ik me wel afvraag…blijft bij jullie dan wel het matrasje droog?, zo niet wat doen jullie daar tegen? extra moltons ofzo :think:

Groetjes van Mij

Nee, geen nat matrasje, want tussen die luier en het matras zit nog een romper, een pyjama en een slaapzak. Die absorberen wel hoor!

@Jolanda77 wrote:

Een grote maat verzuipt hij in. Hij heeft al maat 4 van Bumblies.

Deze waren bij ons echt geen succes! Ik heb een gratis pak gekregen, maar heb meer dan de helft ervan weggegooid. Wat een dramaluiers.
Krui*vat gaat véél beter!
Nou... wie heeft de gouden tip!!!!

Geen gouden tip helaas, kan je wel zeggen dat dit weer over gaat. Sven had het ook (had laatst zelf een topic geopend bij dreumesvraagjes over precies hetzelfde probleem :mrgreen: ), maar bij hem is het ineens weer over. Niet meer kletsnat 's morgens terwijl ik dus eigenlijk niks verandert heb. Heb dat wel geprobeert maar er was niets wat verschil maakte. Dus ben weer terug gegaan naar de oude vertrouwde kruitvat luiers en nu gaat het al een tijdje weer goed. Weet ook niet hoe het kan :think:

wat al eerder werd gezegd kantoenen luiers je kan ze nu kant en klaar kopen met een leuk motiefje erop zal je wel naar de prenetal moeten ofzo 1 x wassen elke dag en kan miss dan droog de nacht door

Wij hadden het probleem met poepluiers, ik bleef wassen, elke ochtend was het pret :thumbdown:

Ik ben toen vor de nacht luierbroekjes gaan gebruiken en dan een wat ruime maat (niet te groot natuurlijk :wink: ) Sindsdien gaat het eigenlijk altijd goed, dus misschien een keertje proberen?

Isabel is dus ook een buikslaper (met de billen hoog in de lucht :inlove: ).

Ik hoop voor jullie dat het ook helpt tegen grote/veel plasjes :mrgreen: .

Groetjes Alex

ik gebruik al vanaf haar geboorte voor 's nachts pampers baby dry.

(deze week overigens in de aanbieding bij etos en dekamarkt 3=2 betalen!)

In negen maanden hebben die ons nog maar drie keer in de steek gelaten, ik ben er erg tevreden over. Mss proberen waard?

De luier zit altijd erg vol s ochtends, maar lekt niet door.

suc6!

Sindskort gebruik ik Huggies en daar ben ik redelijk tevreden over! Af en toe gaat 't nog wel mis, maar ik denk dat het meer ligt aan hoe ik de luier omgedaan heb…(dat ik iets fout doe met die antilekgootjes…), of ik moet toch een grotere maat nemen nu. Maar als de luier vol zit, lekt ie in ieder geval niet door! :thumbup:

Ik denk dat de wonderluier niet bestaat (jammer genoeg… :wink: )!

Bij al mijn kinderen gehad en dan is het gewoon experimenteren met luiers. Voor mijn dochter (lekt op buik voor, de rand vouwt om) heb ik nu bijvoorbeeld als test Pamper 4+ terwijl ze overdag Pampers 4 draagt.

nou, ik heb Pampers baby dry gehaald maat 4 ( omdat ik van Bumblies ook maat 4 heb.) Maar wat vallen die luiers klein uit zeg! Ik krijg ze bijna niet dicht!

Ben benieuwd hoe het vannacht gaat!

Ja, het viel mij toevallig vandaag ook op bij een vriendin! Haar kindje is even oud en even groot als die van mij en zij heeft maat 4 pampers, maar hier toch echt 3 van het Kruidvat. Maar de luiers zijn echt even groot. Vreemd he?

Ik wist niet dat pampers klein uitvallen. Ik heb ook nog nooit een ander merk gehad omdat ik tevreden ben met deze. Sem heeft wel een maatje groter. 4+ heet dat geloof ik.

Nou, 1x lekvrije nacht gehad!!!

Hier weer letterlijk zeiknat: romper, pyjama, slaapzak…Men wat piest dat kind veel! Ik heb al eens eerder Pampers geprobeerd en dat maakte toen geen verschil. Misschien toch nog eens proberen? Wat is het verschil tussen Baby dry en Active fit?? Ik heb echt geen flauw idee…

Ik zou toch echt een keertje luierbroekjes proberen!!!

Ik gebruik al binan een jaar naar alle tevredenheid de luiers van de Lidl, ik heb maat 4 overdag en maat 5 voor 's nachts en hier geen doorgelekte luiers meer :mrgreen:

Toen ik nog maatje 4 gebruikte was Chris 's ochtends wel nog al eens nat maar nu ik maat 5 gebruik helemaal niet meer :mrgreen:

dus mss toch de gouden tip? leve de pampers :mrgreen:

volgens mij is babydry meer voor 's nachts en nog niet actieve kindjes (rollen, kruipen, lopen :lol: ) en active fit voor onderzoekers :mrgreen:

ik vind ze nog fijner dan babydry alleen zijn ze in vergelijking stukkie duurder, ik koop ze ook alleen in de aanbieding en sla dan gelijk goed in :mrgreen:

Nou, hier maakt het echt niks uit wat we voor luiers gebruiken. Sinds maandag gebruik ik Active Fit en van de vier keer is hij al twee keer doorgelekt, met vanochtend toch wel het ‘hoogtepunt’. Zelfs de slaapzak was helemaal nat :? . Dus Kruidvat, Pampers Baby Dry of Pampers Active Fit, maatje groter, het maakt gewoon niet uit hier. Terwijl we vorige week een aantal droge nachten hebben gehad. Het enige dat we nog kunnen proberen zijn luierbroekjes, maar ik heb hier al een complete luieropslagplaats (stomme 3=2 reclame :mrgreen: ). Vannacht toch maar weer de Baby Dry :roll: .

Ik heb baby dry gehaald. Eerst maat 4 maar deze vallen echt klein uit. Nu heb ik maat 4+. Deze zitten hem een stuk beter en ik mag het afkloppen maar ik heb nog geen natte bende gehad!