elke morgen 1 a 2 uur naar opstaan een bloeding..

Sorry geen ervaring, het is denk ik ook niet iets wat veel voorkomt. Hoewel sommige vrouwen het hun hele zwangerschap houden.



Al denk ik niet dat ‘druk’ de oorzaak kan zijn, je bent immers nog maar zo kort zwanger.



Sterkte, wachten is moeilijk :hug:

Ik heb het ook gehad bij de zwangerschap van Nadine tot de 20 weken ongeveer en daarna van week 29 tot bevalling En er loopt hier inhuis een springlevend meisje in huis

@Mywish2 wrote:

Ik heb het ook gehad bij de zwangerschap van Nadine tot de 20 weken ongeveer en daarna van week 29 tot bevalling En er loopt hier inhuis een springlevend meisje in huis




ook zo alleen s’morgens een bloeding na het opstaan en verder de hele dag niet, en zonder krampen of buikpijn?

Als je zo twijfelt of het vreemd vindt, zou ik gewoon even de vk/gyn bellen



Sterkte!

@EstHe wrote:

Als je zo twijfelt of het vreemd vindt, zou ik gewoon even de vk/gyn bellen



Sterkte!




ik maak mezelf helemaal gek…al een week…



ik heb de vk al heel vaak gebelt…ze zegt alleen maar dat ik moet afwachten tot de echo…dat de kans 50/50 is…



Het blijf allemaal erug vreemd…vandaag bijvoorbeeld…ik krijg elke morgen een bloeding…iets wat s’nachts druppelt en zich ophoopt in de vagina en dan naar buiten komt als ik loop/stofzuig/dweil enz…



Bloeding gehad za/zo/ma/di vandaag moet ik werken, als ik werk dan maak ik niet s’morgens schon thuis maar als ik s middags terug kom, vandaag alleen aangekleed, de kleine gedaan, gegeten en ben door mn vriend naar het werk gebracht.

Hier heb ik zittend werk in een callcenter, loop alleen naar de wc en terug



En vandaag heb ik geen bloeding gehad vanmorgen…tis net dat als ik bijvoorbeeld de hele dag op de bank zou liggen ik geen bloeding krijg, en als ik actief ben…dan wel…dat vind ik het vreemde…

Hoi Kim,



Ik kan me je onzekerheid en frustratie dat je niet eerder langs mag komen helemaal voorstellen.



Voor mijn huidige zwangerschap heb ik helaas een miskraam gehad met 6 weken. Ging heel anders dan wat jij nu meemaakt, dus daar kan ik je ook helaas niet mee helpen. Ik zag 's middags eerst bruin bloed, toen was ik een klein beetje ongerust. Daarna krampen en helder bloed en stolsels, toen wist ik dat het fout zat. Daarbij voelde ik me al een hele week niet zwanger meer, dus ik wist daardoor ook al dat het niet goed zat.



Helaas moesten we toen nog een paar dagen wachten voordat ik naar de vk mocht voor een inwendige echo (inderdaad niet leuk als je de hele tijd bloed ziet en gewoon wil weten wat er nu aan de hand is). Voordat ze de echo maakte zei ze inderdaad dat er 50% kans was dat het toch goed was (had dus plotseling weer een klein sprankeltje hoop), maar mijn gevoel bleek helaas toch goed te zijn, omdat er niets meer te zien was op de echo.



Helaas kun je nu dus echt niets anders doen dan afwachten en toch hopen dat het goed zit, of je voorbereiden op slecht nieuws (dat deden wij toen maar uit zelfbescherming). Heel veel sterkte :hug:!



Michelle

dank je wel voor je reactie :-* en wat erg dat het bij jou niet goed zat :frowning: :hug:





Ik heb net toch nog een keer de vk gebelt en dit hele bovenstaande verhaal uitgelegt… het klinkt voor haar alsof het niks ernstigs is, het kan dat de baarmoeder wat gekanteld is of er iets is aan de baarmoeder mond…ook staat de baarmoeder mond niet geheel dicht als je al eens een kindje gehad hebt.



Zij vond het logisch klinken dat als ik de hele nacht gelegen heb en er wat sijpelt aan de binnenkant dat dat zich ophoopt en dan s morgens 1 malig eruit komt en daarna de hele dag niet meer.



Omdat het donkerrood/zwart achtig is maakte ze zich niet heel druk omdat het oud bloed is.



Omdat het elke morgen precies na 1 of 2 uur is dat ik wakker ben en ga bewegen denk ze dat het wat onschuldigs is, ik heb nog nooit een bloeding gehad s middags of s’avonds, alleen de allereerste bloeding was s’avonds, een week geleden, de rest is altijd s morgens.



Ze had nog genoeg hoop dat het goed zat en zei dat we het vrijdag na gaan kijken …



heel diep van binnen denk ik dat het goed zit… :shifty: alleen durf ik die gedachte niet te hebben…dus ik probeer er gewoon van uit te gaan dat er misschien niks te zien gaat zijn op de echo vrijdag…

Meid, veel sterkte. Nog twee daagjes…het komt steeds dichterbij.

:hug:

@Pé wrote:

Meid, veel sterkte. Nog twee daagjes…het komt steeds dichterbij.

:hug:




idd ben bijna de uren aan het aftellen, dank je wel :-*

@kim86 wrote:

@Pé wrote:
Meid, veel sterkte. Nog twee daagjes…het komt steeds dichterbij.

:hug:




idd ben bijna de uren aan het aftellen, dank je wel :-*






pffff nog 1 dag…morgen om deze tijd ben ik van de onzekerheid af… :pray:



De kwaaltjes zijn der iig nog… :sick: , pijnlijke (.)(.) , en pijn in mn rug/liezen/bovenbenen…

Kim, wat een spanning joh… nog steeds elke dag die ‘bloedingen’? Ik duim heel hard voor je dat het gewoon allemaal in orde is!

Wat een ellende he, dat wachten! Wel fijn dat de verloskundige nog positief is. Wie weet, ik duim mee dat het allemaal goed zit (ik ben zelf gelukkig direct weer zwanger geworden en nu al bijna 20 weken, maar was idd niet een fijne periode rond kerst vorig jaar).



Toevallig zag ik laatst het programma ‘Draagmoeder gezocht’ en daarin had een draagmoeder een flinke bloeding (rond 20 weken geloof ik). Leek helemaal fout te zijn, maar uiteindelijk bleek de placenta voor de baarmoederhals te liggen, en daardoor kwam die bloeding. Met de tweeling was alles goed. Dus het kan inderdaad ook iets redelijk onschuldigs zijn.



Sterkte nog even met wachten!

bedankt, jullie reacties doen me goed :thumbup: :-*





Ik heb gisteren en vandaag geen bloeding gehad…aan de ene kant ben ik heel blij natuurlijk…aan de andere kant schiet het door mn hoofd: ojee…misschien is het gewoon al die dagen los gekomen elke morgen ofzo…en is nu de baarmoeder leeg… :o :shifty:



maar…dan zou er wel wat meer uit moeten komen lijkt me… ik heb nu bloedingen gehad op



vorige week dinsdag

vorige week woendag ochtend

zaterdag ochtend

zondag ochtend

maandag ochtend

en dinsdag ochtend voor het laatst…



Werd wel elke dag minder vanaf zaterdag… :shifty: :eh:

Ik duim nog steeds voor je meis :pray: Veel sterkte morgen, ik hoop op goed nieuws

Wat een onzekerheid… :hug:

Ik hoop echt voor je dat je beebje er nog zit :pray:

Als denk ik eerlijk gezegd ook dat je er ook bij stil moet staan dat het laatste wat je schrijft wel waar kan zijn natuurlijk… Je bent nog erg pril zwanger en dan hoeft de bloeding niet heel erg heftig te zijn voor een mk.

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, maar ik denk dat je nog wel ff met beide benen op de grond moet blijven staan.

Ik wens je voor morgen veel sterkte en hoop op een prachtige/goede echo voor je! :pray:



:-*

Er zijn vrouwen die gewoon doormenstrueren als ze zwanger zijn.



Veel succes morgen. Hopelijk slaap je vannacht wel goed :hug:

Ik denk dat er niks ernstig is… Het kan ook goed aflopen als je al hoort dat er veel vrouwen zijn die alsnog onschuldige bloedingen krijgen terwijl ze zwanger zijn.



Stel dat het miskraam is, dan had het door moeten zetten lijk mij. Dan was het nonstop bloedingen tot het schoon is.





Ik ga voor je duimen! :pray:

Ik duim mee voor een goede echo morgen! :pray:

Bedankt!!! :-* :-*

Succes vandaag. Laat je het ons meteen weten als je meer weet?

Ik :thumbup: voor je!