elke morgen 1 a 2 uur naar opstaan een bloeding..

Hallo allemaal,

Ik wil graag weten wie er nog meer bloedingen heeft gehad bij 4 of 5 weken zwangerschap en of het bij jullie goed is gegaan of niet.


Ik ben er afgelopen Woensdag achtergekomen dat ik zwanger ben, dinsdag avond heb ik een bloeding gehad (helder zonder stukjes, een plasje in de wc zeg maar) en woensdag morgen rond half 9 nog wat bloed verloren, ik ben toen bij de verloskundige geweest en die heeft een echo gedaan en er was een vruchtzak te zien maar het is nog te vroeg om te kunnen zien of er wat in de vruchtzak zit..

Nu heb ik woensdag verder geen bloed meer verloren en donderdag en vrijdag ook niet.

Vanmorgen sta ik aan het aanrecht en voel ik wat lopen, ik naar de wc...en ja hoor...weer een plasje helder bloed, zonder stukjes (sorry :silenced: )

Ik heb de verloskundige gebelt maar dat kan natuurlijk ook niks zeggen, en het is nogsteeds te vroeg voor weer een echo...ze zei dat soms meerdere vrouwen bloedingen hebben in het begin van de zwangerschap en dat als je een miskraam krijgt dat het dan een soort hevige ongesteldheid is dat ook aanhoud daarna..

Bij mij is de bloeding nu weer weg maar ik vind het zooo eng :( ben echt bang dat het fout gaat... :cry: :cry:

Ik zou graag van jullie willen weten of jullie dit ook meegemaakt hebben..

Wel heb ik genoeg zwangerschaps hormoon, heb gisteren een test gedaan die in een paar seconden 2 dikke donker paarse strepen liet zien, en ik ben misselijk, pijnlijke borsten en heb pijn in mn onderrug..

:-*



Tis heel raar....elke morgen verlies ik wat bloed..een plasje ten grote van een ei..zeg maar..zonder stolsels, zonder buikpijn..donker rood/zwart/bruin achtig

Tis net of als ik s nachts plat lig dat er dan wat lekt binnen in ofzo...de baarmoeder mond of een ader ofzo..en als ik dan opsta smorgens en ik loop een half uurtje dan komt het eruit..en als het eruit is na een paar minuten is het bloeden ook meteen klaar...dan verlies ik geen druppel meer de hele dag..tot de volgende morgen...ik kan de klok erop gelijk zetten, ongeveer binnen een half uur/uur als nadat ik wakker ben komt het eruit...

Komt iemand dit bekend voor??

He Kim wat vervelend en eng :hug:

Ik heb zelf bloedingen tijdens de zwangerschap gehad, begon bij 5 weken en met 6 weken werd een miskraam geconstateerd. Mijn schoonzus had bij 3 zwangerschappen bloedingen, 2 werden een miskraam, de laatste zwangerschap is geeindigd in een heel mooi meisje :inlove: Het kan dus twee kanten op gaan en je kunt waarschijnlijk niet veel meer doen dan afwachten. Sterkte :hug:

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik bruin bloed (oud) verloren van enkele dagen vóór NOD tot twee weken na NOD. Dit is een goede zwangerschap geweest.



Bij mijn tweede en derde zwangerschap heb ik rood bloed rond 5-6 weken zwangerschap verloren en bij beide was dit helaas mis. Bij de tweede zwangerschap wisselde dit tussen bruin en rood bloed en stopte soms ook zelfs weer iets.



Bij mijn vierde zwangerschap geen druppel verloren en ook een goede zwangerschap geweest.



In mijn geval was rood bloed dus geen gunstige uitkomst helaas.



Sterkte meid! Ik :thumbup: voor je!!

Dat je bloed verliest, wilt niet altijd zeggen dat het eindigd op een miskraam.



Maar als je stolsels en erge krampen hebt. Dan helaas wel!

Het kan 2 kanten opgaan bij jou en het enige wat je moet doen is afwachten. Hoe moeilijk het ook is.



Sterkte :hug:

Rood bloed betekende dat het fout zat, bij mij althans toch :cry:



veel sterkte met het geduld, want die onzekerheid is echt… :wall:



:hug:

Helder rood bloed is helaas vaak geen goed tegen.

Wat de rest ook al aangeeft, je kunt jammer genoeg niet meer doen dan afwachten.

Ik heb 2 keer een missed abortion gehad dus ik had geen bloedverlies.

Heel veel sterkte :hug:

@Mariiyelle wrote:

Dat je bloed verliest, wilt niet altijd zeggen dat het eindigd op een miskraam.



Maar als je stolsels en erge krampen hebt. Dan helaas wel!

Het kan 2 kanten opgaan bij jou en het enige wat je moet doen is afwachten. Hoe moeilijk het ook is.



Sterkte :hug:




Ik heb geen stolsels en ook geen krampen, ook stopt het gewoon weer…dat vind ik zo raar…



Dinsdagavond 1 bloeding en woensdag morgen een bloeding, toen 2 dagen geen druppel…nu vanmorgen weer een bloeding om half 9 en nu de hele dag verder geen druppel en ook geen buikpijn of krampen.





Hielden de zwangerschaps symptomen bij jullie aan?

Symptonen kunnen aanhouden tot de hcg uit je lichaam is. Dus ook nadat je miskraam hebt gehad… En dat is nou zo balen dat je nu echt in de onzekerheid zit.



Maar ik lees ook veel verhalen dat vrouwen bloedverlies hebben en alsnog bevallen zijn van een gezond kindje.



Wanneer krijg je weer echo?

Ik verloor bloed op mijn NOD, dus dacht dat ik ongesteld was. Opeens hield het op en heb na 2 dagen een testje gedaan die tot mijn verbazing positief was. Inmiddels ook al een echo gezien waarop hartactie was te zien. Het zou dus ook een innestelingsbloeding kunnen zijn.



Vervelend he die onzekerheid, zeker omdat het zo pril is en een echo dus ook geen duidelijkheid geeft.



Bij mijn mk heb ik overigens geen krampen gehad, pas toen het echt doorbrak wel. Maar dat was toen wel heel duidelijk dat het niet goed zat, zoveel bloed dat ik toen verloor! Symptomen hielden bij mij ook aan, totdat hcg uit mn lijf was.

@Mariiyelle wrote:

Symptonen kunnen aanhouden tot de hcg uit je lichaam is. Dus ook nadat je miskraam hebt gehad… En dat is nou zo balen dat je nu echt in de onzekerheid zit.



Maar ik lees ook veel verhalen dat vrouwen bloedverlies hebben en alsnog bevallen zijn van een gezond kindje.



Wanneer krijg je weer echo?




volgende week vrijdag heb ik weer een echo…die 6 dagen duren nu zoooo lang… :frowning:

Die 6 dagen duurt jaaaaaaren. Kan me voorstellen! Maar houd de moed en probeer afleiding te zoeken :slight_smile: :hug:

@Mariiyelle wrote:

Die 6 dagen duurt jaaaaaaren. Kan me voorstellen! Maar houd de moed en probeer afleiding te zoeken :slight_smile: :hug:




Dank je wel, morgen is het verjaardags feest van mijn zoontje en maandag is hij echt jarig en gaan we wat leuks doen, dus de afleiding is er gelukkig wel :slight_smile: en dan is het alweer dinsdag daarna…

Het feit dat je geen buikpijn en stolsels hebt vind ik dan wel weer positief klinken. En ook dat het steeds een eenmalig ‘plasje’ bloed is. Hopelijk is het van e innesteling meid. Veel sterkte!!

Ik heb bij alle 2 de zwangerschappen tot aan de 16 weken bloedverlies gehad, ook helderrood. dat bloed kwam van mijn baarmoedermond af. de gyn heeft een een keer gekeken of het adertje dicht te branden was, maar dan zou hij de hele baarmoedermond onder handen moeten nemen, daar kon niets tegen op… :mrgreen: het is alle 2 de keren goed gekomen.

Maar ik begrijp je onzekerheid maar al te goed. Het is niet tof! Sterkte en hopelijk over een paar dagen een goede echo!

met 4 weken (4de zwangerschap) en 5.3 weken (2de zwangerschap) bloedverlies gehad, zonder stolsels en krampen. Helaas beide keren een miskraam…

He wat een onzekerheid

ik heb het wisselend bloed en goede zwangerschappen en heb ook een aantal keer dat het fout is gegaan echter vroeg in zwangerschap



ik had ook bloed in de baarmoeder zitten zien ze op de echo als een soort vlek zeg maar dat kan jij ook hebben . Ik hoop voor je dat alles goed is

Tis heel raar…elke morgen verlies ik wat bloed…een plasje ten grote van een ei…zeg maar…zonder stolsels, zonder buikpijn…donker rood/zwart/bruin achtig



Tis net of als ik s nachts plat lig dat er dan wat lekt binnen in ofzo…de baarmoeder mond of een ader ofzo…en als ik dan opsta smorgens en ik loop een half uurtje dan komt het eruit…en als het eruit is na een paar minuten is het bloeden ook meteen klaar…dan verlies ik geen druppel meer de hele dag…tot de volgende morgen…ik kan de klok erop gelijk zetten, ongeveer binnen een half uur/uur als nadat ik wakker ben komt het eruit…



Komt iemand dit bekend voor??



Ik ben heeeeeeel benieuwd bij de echo vrijdag,

even omhoog halen… heeft iemand dit ook gehad?



alleen s morgens wat bloed verlies… binnen een uur nadat ik wakker ben kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik wat bloed verlies…zonder krampen, zonder buikpijn of stolsels, daarna de hele dag geen druppel meer…



zou er s nachts wat kunnen lekken? een ader of ergens in de vagina, of baarmoedermond?..misschien dat als ineens de baarmoeder weer zakt s morgens na de hele nacht liggen dat er een ader springt door de druk?



ik hoop dat iemand misschien weet wat het kan zijn.



groetjes kim.

jammer…dat helemaal niemand een idee heeft of het ook gehad heeft… :frowning:

hier ook tot 2 keer toe bloed verloren aan het begin van de zwangerschap van mijn jongste… en allemaal goed gegaan…