Eindelijk zwanger!





Ik wil tussen alle vreselijke gebeurtenissen hier op KoK via deze weg toch een paar dames feliciteren die na lang wachten eindelijk een zwangerschapsbanner in hun onderschrift hebben mogen plaatsen. We moeten de erge dingen niet vergeten, maar ook wel stilstaan bij de blije berichten.



Dames, ik weet dat jullie zwangerschap niet geheel zorgeloos zal zijn, maar hopelijk wel voorspoedig. En dat er nog een aantal andere KoK bezoekers die heel graag mama willen worden jullie mogen volgen.

(Dit gegeven is dan ook de inspiratie geweest van bovenstaande afbeelding)

Zeg, ging jij niet naar bed? :mrgreen: :mrgreen:



Ik sluit me er volledig bij aan! Natuurlijk zijn er vreselijke gebeurtenissen geweest, maar de blije berichten mogen niet vergeten woden. Van mij uit ook een enorme proficiat en een zalige zwangerschap gewenst! Op naar de wolkjes van baby’s die in 2008 zo vreselijk welkom zijn!

Mooi John! Ik sluit me er geheel bij aan!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ladies :-*

Wow John ik had al meer werk van je gezien maar dit is ook prachtig. Ik sluit me helemaal bij je boodschap aan





(en hoop me binnenkort ook bij dat lijstje dames aan te mogen sluiten :mrgreen:)



PS ik was even op het verkeerde been gezet door de titel van dit topic icm je recente onthulling … :doh:

hahahaha kiddo… ik dus ook… :shock: … niet dat ik het jullie niet gun hoor, whahaha, maar zo snel na die ‘onthulling’ …



maar vind je intentie heel mooi john, en de afbeelding die je hebt gemaakt zegt eigenlijk alles…



Ik zal er (hoogstwaarschijnlijk nooit) niet bij horen, maar weet wel wat het is om te wensen maar telkens teleurgesteld te worden…



Ik hoop dan ook op een mooi jaar met veel streepjes en weinig teleurstellingen en treurige berichten(we hebben in de afgelopen weken al genoeg gehad voor de rest van het jaar)…

Mij was het ook al opgevallen dat er een paar dames die er al lang op hoopten nu eindelijk zwanger waren…

Had het ook al bij de maartmamma’s 06 gepost omdat wij ook weleens goed nieuws wilden hebben…



Dames: gefeliciteerd…



gr patricia

Lieve meiden, van harte gefeliciteerd ! Ik voor een mooie zwangerschap !



John, lief zo’n topic voor deze meiden.

Op een hele fijne zwangerschap dat die negen maanden maar snel voorbij mogen zijn, met als eindresultaat een prachtig levend en gezond kindje



Liefs Marielle de mama van de maan :vlinder:

(is annaatje misschien zwanger omdat je dit topic opent :mrgreen: )

@Debbie & Lana wrote:

(is annaatje misschien zwanger omdat je dit topic opent :mrgreen: )




:lol: :lol: :lol:

Lief van je John, ook ik ben bij wijze van helemaal uit mijn dak gegaan toen ik hoorde van een 3tal mensen die zolang hebben moeten wachten op een zwangerschap nu eindelijk zwanger zijn. Was plaatsvervangend helemaal in de gloria :smiley: Ik :pray: dat de zwangerschap goed mag verlopen en er mooie beebjes geboren mogen worden.

Idd John!

Mooi gezegt!

Dames…ik hoop heel hard voor jullie mee en alle dames die druk bezig zijn…er komt een dag…écht!! :hug:



:-* Sas

John wow wat een prachtige afbeelding…



ennuh dames ik duim dat alles goed mag gaan.

Hey John,



Wat ontzettend lief van je, ook ik zal er nu zeker niet bij zijn om zwanger te raken. Ooit zal het heus kunnen want zeg nu zelf je weet al dat iets snel kan gebeuren dat er iets op je pad komt waar je mee verder kunt.



Ik heb zelf zo erg gestreden, wil zo graag mama worden maar helaas nu de scheiding op tafel ligt , zal een zwangerschap heel lang lang op zich kunnen wachten, denk ik wel het allermoelijkste en ergste gebeuren nu met de scheiding om dat op te geven.



Dat er anderen wel zwanger raken na vele moeite, na heel veel inzet, door lichamelijk en geestelijk kracht te moeten geven om iets te berijken heb ik respect voor, en als dan eenmaal die wens vervult word is het top !!!



Even 2 dames o.a NoortjeP en Daantjuh, toen ik dat las, dacht ik YES>.



Zo wil ik ook graag nog toewensen o.a Ineke, Ikke Rhiannion… ( zijn er en paar hoor)



Dank je wel JOhn, ik deel de gedachte met je mee, dat er ondanks het vele verdriet juist de mooie dingen niet vervaagt mogen worden en erg van belang zijn om te koesteren.



Met veel liefs bianca

lieve meiden ook vanaf hier van harte gefeliciteerd en ik hoop zo dat er nog voor velen :pray: ook die wens mag uitkomen!

Ook van mijn ontzettend gefeliciteerd. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. Ik duim voor jullie! :thumbup: :-*

Goh dat is lief!!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen!!!



Emodoosje begint weer te huilen

Liefs, Chantal

@Debbie & Lana wrote:

(is annaatje misschien zwanger omdat je dit topic opent :mrgreen: )


Nee, het betreft hier dames die al jaren aan het knokken zijn om moeder te worden en in het verleden soms zelfs al een kindje tijdens hun zwangerschap verloren zijn. Het is dit groepje op KoK die ik een hart onder de riem wilde steken. Anne hoort hier absoluut niet bij.

@Krabje wrote:

Goh dat is lief!!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen!!!



Emodoosje begint weer te huilen

Liefs, Chantal
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa van jouw wist ik het nog niet!!!

Oh meis…

Nou deze emodoos zit ook met tranen in haar ogen!





Gun het jullie zo…

Kan er niet over mee praten hoe dat voelt om er zo lang op te moeten wachten maar kan er wel over mee praten hoe diep zo een wens kan zitten…

Dikke :hug: nogmaals voor jullie!

Renzosmam: Thanks :-*