Eindelijk zwanger!

Zucht Chantal… het staat zo mooi he… zo’n banner onder je naam :inlove:



En voor de andere dames ben ik natuurlijk ook heeeeeeel erg blij :inlove:

@Vicky wrote:

Zucht Chantal… het staat zo mooi he… zo’n banner onder je naam :inlove:


Ja gaaf he :inlove: :inlove: :inlove: Je moest eens weten hoe blij ik ben :inlove: :inlove: :inlove: (om het zeker te weten heb ik vandaag test nr 6 gedaan en weer was die positief)

van mij ook een super gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn (eindelijk)

Voor iedereen die nu zwanger is, van harte gefeliciteerd!!!



Hier word ook al heel lang gehoopt (niet alleen gehoopt) op een zwangerschap…maar daarom is het jullie niet minder gegund.

John, mooi topic!!



Meiden ook namens mij van harte gefeliciteerd!!!



:-* Gismo

gefeliciteerd :dance:

Oh wat mooi, wat goed!!



Gefeliciteerd meiden! :dance: :-*

Wat mooi



Ook namens mij: VAN HARTE GEFELICITEERD, geniet van de zwangerschap en over een x aantal weken houden jullie allemaal een prachtig kindje in je armen.



En voor de andere dames: heel veel succes, ik hoop dat 2008 ook jullie jaar mag worden.

Mooie post John!



Ook van mijn kant van harte.

We hadden het er thuis nog over dat het nu voor een aantal dames nu wel gelukt is.

Ook hier duimen we op een voorspoedige zwangerrschap en mooie kokbabies!

@mukkemuk wrote:

@Debbie & Lana wrote:
(is annaatje misschien zwanger omdat je dit topic opent :mrgreen: )




:lol: :lol: :lol:




Goh, wat grappig :roll: :x



----





John, je wist het al, maar erg mooi geworden! Lief dat je hem hier op KOK zet voor de zwangeren! :thumbup:

Meiden, gefeliciteerd! 2008 wordt jullie jaar! :-*

@renzosmam wrote:

@Krabje wrote:
Goh dat is lief!!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen!!!



Emodoosje begint weer te huilen

Liefs, Chantal
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa van jouw wist ik het nog niet!!!




Ikke ook niet! En ook ik vind het FANTASTISCH!!! Ik weet wel dat ik niet echt met jou klets, Krab, maar ik volgde het wel eenbeetje. Super gefeliciteerd!!!

Ik heb deze mooie kaart op mijn koelkast hangen… Ik ben er heel erg trots op… Hij is super mooi…



en het mooie ervan is, is dat mijn half zusje 1,5 jaar geleden voor mij een tekening heeft gemaakt, van een zwangere vrouw, hand op haar buik, andere uitgestoken en met twee vlinders die wegvliegen… Ik zal hem morgen eens inscanne… hij lijkt 2 druppels water… :slight_smile:



John en Anne :smiley: nog bedankt voor de mooie kaart :-*

@Daantjuh wrote:

Ik heb deze mooie kaart op mijn koelkast hangen… Ik ben er heel erg trots op… Hij is super mooi…



en het mooie ervan is, is dat mijn half zusje 1,5 jaar geleden voor mij een tekening heeft gemaakt, van een zwangere vrouw, hand op haar buik, andere uitgestoken en met twee vlinders die wegvliegen… Ik zal hem morgen eens inscanne… hij lijkt 2 druppels water… :slight_smile:



John en Anne :smiley: nog bedankt voor de mooie kaart :-




:- :-*

ooooooooooooooh Daantjuh en Krabje zwanger???



gefeliciteerd



:dance: :dance: :dance: :dance: :shock: :dance: :dance: :dance:

:mrgreen: dank u

2008 wordt een TOP-jaar!!! :dance:

@NoortjeP wrote:

2008 wordt een TOP-jaar!!! :dance:




Van jou wist ik het al en ben ook heeeeeeeeeeel blij voor jou… :inlove:

@Daantjuh wrote:

John en Anne :smiley: nog bedankt voor de mooie kaart :-*


Graag gedaan… toen ik aan jou dacht kreeg ik het idee. Leek me gepast dat jij 'm als eerste zou zien en een ‘kopietje’ om te bewaren :wink:

:-*

@NoortjeP wrote:

2008 wordt een TOP-jaar!!! :dance:




Beloof je dat?? :wink: :pray: