Eindelijk borstverkleining

Ben gister gebeld door het ziekenhuis. Volgende week vrijdag wordt ik geopereerd. Vindt het heel spannend vooral met de 2 mannen, 2 en 5 jaar, maar we zien het wel. Eindelijk geen rugpijn meer en schaamte.

Top meid :thumbup: ook wel spannend en hopen dat je snel opknapt!

Sterkte alvast :hug:

Succes!! :-

En heel veel sterkte!! :hug:



Niet te veel tillen de eerste weken hoor!! :naughty:

Laat je mooi verwennen oke??!! Is belangrijk! (spreek uit ervaring!)



:-

Heel veel succes hoor!! :clap:

Sterkte meid! Komt helemaal goed! Bij mij is het bijna 10 jaar geleden en ik bind het nog steed de beste beslissing ever!

Zo knap hoor, dat je deze stap heb gezet.



Sterkte voor de komende periode.



Gr Marielle :vlinder:

Fijn voor je! Veel succes en sterkte, ik hoop dat het allemaal gaat meevallen en dat je blij kan zijn met het resultaat.

heel veel succes!

ben benieuwd naar je ervaring!

Spannend!

Heel veel sterkte, hopelijk herstel je snel!

Heel veel succes :thumbup:

Ik hoop op een mooi resultaat voor je.

Heel veel succes en sterkte hoor.

Dat het je mag brengen wat je er van hoopt.

Supergaaf voor je, benijd je stiekem wel een beetje, maar ik moet nog even een jaartje geduld hebben. Maar goede reden hiervoor natuurlijk. (zie balk)

Ik ben ook onwijs blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Heb ook gewacht tot mijn gezinnetje compleet was. Dus nu na 5 jaar na de geboorte van mijn eerste.

Ik had er eigenlijk een operatie al voor gepland staan op 01-05-2007, maar toen bleek ik 5 weken zwanger :inlove: :inlove:

Super! Kan me voorstellen dat je het ook heel spannend vindt!

Ben ff nieuwsgierig: wat voor maat heb je en wat voor klachten?

Ik geef nu nog lekker bv aan mijn kleine, maar in m’n hoofd ben ik hier ook over na aan het denken voor over een tijdje. Heb 80F/G en makkelijk last van m’n nek en rug. Heb ook RSI klachten gehad en ben er nog steeds gevoelig voor, en ben er van overtuigd dat m’n borsten daar ook een rol in spelen. Maar vind het wel een hele stap! Dus ik hoor graag wat jouw overwegingen geweest zijn en hoe je de knoop hebt doortehakt. En moet je bijvoorbeeld een bepaalde tijd wachten na borstvoeding ivm het klierweefsel? En is het nog steeds zo dat je er behoorlijke littekens aan over houdt? (vind ik altijd zo oneerlijk: borstvergroting zie je niks van, borstverkleining heb je enorme naden zover ik weet…)

Ik weet niet af je vraag specifiek gericht is, maar ik heb nu 80G/H, voor de ze zwangerschap was dat 80F/G, en voor mijn 1e zwangerschap 75C/D



Flink toegenomen dus na 2 x zwanger zijn.



Voor vergoeding hoef je volgens mij geneens klachten te noemen als je al een grotere cup hebt dan DD, alles wat daarboven zit wordt volgens mij zo goed als helemaal vergoed!



Tja dat het lelijke littekens geeft zal mij niet boeien, nu vind ik het ook heel lelijk al ben ik gewoon gekleed, het past gewoon helemaal niet bij mijn lijf. Het ligt er ook aan wat voor operatie je krijgt en of de tepel eraf moet. Bij mij hoefde de tepel er niet af, maar weet niet of dat volgend jaar nog steeds zo is. (ik was al gepland voor een operatie toen ik zwanger bleek, vandaar dat ik dit weet)



Bij mijn ziekenhuis willen ze straks pas een jaar na de bevalling opereren. Ik wil wel proberen of ze dit eventueel eerder willen doen ivm, de leeftijd van onze 2e straks. Of ik moet nog 3 jaar wachten, en dat wil ik absoluut niet!

Hallo,



Allereerst Movanlo: jeeeeeeeee wat gaaf!!! Super :thumbup: :thumbup: Ik ben zeer benieuwd hoe je het gaat ervaren!!! Ben je al nerveus of heb je zoiets van he he laat maar komen die hap!!!



Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes!!! En wacht met smart op je verhaal!!!



Nikki: ook ik ben een van de mensen die zich heeft aangemeld voor bvk. Ik heb 1 oktober mijn eerste afspraak met de plastisch chirurg. Hopelijk denkt hij er net zo over als ik, want ik heb maat 85F. Ik ben alleen wat te zwaar, maar gezien mijn schildklierafwijking zal het geen probleem mogen zijn.



Mijn beweegredenen om het te laten doen zijn onder andere de klachten. Nek, schouder, rugpijnen, een bobbel onder mijn nek die regelmatig zeer doet. Een andere reden voor mij is het psychische vlak. Kleren kopen is rampzalig…de bovenkleding dan he. Leuke doorgeknoopte tuniekjes pas ik nooit vanwege mijn boezem. Bh’s kopen kost klauwen met geld en ik wordt er alleen maar depri van. Genoeg redenen dus om de stap te zetten. Wat misschien wel een leuk forum voor je is is: http://www.borstenforum.nl…. daar staat heel wat info en heel wat ervaringen!!



Dus ik ga er met vol vertrouwen vanuit dat ik volgend jaar geopereerd wordt. Er is nog een heel klein stemmetje wat roept: PAS OP: straks is het weer nee… :mrgreen: Alleen mijn gevoel zegt me dat het deze keer wel gaat lukken :mrgreen:



Nou succes met prakkedenken!!!

Inderdaad: hoewel ik ook klachten heb, is het kopen van kleren ook hééél frustrerend! Nooit eens een leuke blouse op een heel enkele uitzondering na, en dan nog staan de knoopjes meestal een beetje open.

Bedankt voor die forum tip: ik zal er eens kijken…

Ik had zelf ook al een heel verloop bijgehouden op die site, maar bij mij is het nu even op een laag pitje. Mijn verhaal lees je onder de naam Annema1972 :mrgreen:



Ik ben zelf 1.78 met een gewicht van " normaal" rond de 70 kilo, dus is de verhouding bij mij ook wel ver te zoeken (cup 80F/G, nu alweer 80G/H)



Kleding kopen is dus ook niet leuk, boven alles XL, of groter, dus de taille is vaak veel te wijd.



Maar bij mij geen enkel probleem met de goedkeuring van de verzekering, de PC zei dat al, dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat mijn BVK niet vergoed zou worden. Als dat niet het geval was geweest dan betaal ik het zelf! Maar de machtiging voor een operatie blijft dus maar een jaar geldig (tot april 2008) maar dan opereren ze nog niet omdat ik eerst moet “ontzwangeren”