Eindelijk borstverkleining

Ben weer thuis. operatie is meegevallen. zit nu nog helemaal ingepakt. zodra ik meer puf heb zal ik wat meer schrijven. Verschil is er al te zijn kan niet wachten.

Jeetje, je hebt het al gehad!!! :thumbup: :thumbup:

Hoe voel je je nu???

Ben erg benieuwd naar je verhaal!! Maar doe eerst maar es lekker rustig aan en geniet van alle verwennerijen!!!

Ohh ik ben zo benieuwd naar je verhaal!!

ik ook!

fijn dat de operatie zelf is meegevallen!

Ik heb een bvk gehad in nov 2003. Het is één van de beste beslissingen die ik ooit genomen heb. :dance: :dance:



Movanlo: veel succes tijdens het herstel.

Ik hoop ook jouw verhaal binnenkort te lezen.



liefs en alle goeds !

Gerda

Hier ben ik weer. Het is inmiddels anderhalve week geleden en ben zo blij dat ik het gedaan heb. Je ziet het echt. Moet zeggen dat de pijn mij meevalt maar de vermoeidheid is iets wat ik niet verwacht had. Ik moet echt rusten 's middags anders red ik de avond niet. Ik heb gelukkig hulp van mijn moeder die 3 dagen bij mij is anders wordt het met de kleinste, stijn is 2, echt een probleem. Tillen en dingen boven je macht doen gaat echt nog niet.

Hallo,



Nou ben blij dat het goed met je gaat en dat de pijn je meevalt.

Wat betreft de vermoeidheid, geef daar gewoon even lekker aan toe, dan ben je er staks het snelst overheen!!



Wat super dat je er blij mee bent!!! Ik kan me er steeds een beetje meer bij voorstellen.



Ik heb gister mijn 1e consult gehad en die is oke. We gaan proberen mij nog voor mijn trouwdag 20-08-2008 te opereren. En dan wel zo dat ik ruim op tijd klaar ben… dus geen kantje boord operaties.

Ben daar al superblij mee dus kan me heel goed voorstellen hoe blij jij moet zijn nu het achter de rug is. Kan bijna niet meer wachten :mrgreen: :mrgreen:



Laat je de komende tijd een lekker verwennen…en neem die 6 weken rust echt…anders krijg je straks een terugval…dat is me gister heeeeeeeeeeeel duidelijk ingewreven!!!

wat goed zeg, dat het zo is mee gevallen!

die vermoeidheid… ja, proberen eraan toe te geven.



zit er nog verband omheen?

en zo ja: hoe lang moet het er om blijven?

Ik ben op vrijdag geopereerd en mocht zondag met drains weer naar huis. Dinsdag erna is het verband eraf gehaald en zijn nog wel mijn hechtingen beplakt met pleisters. Dinsdag as weer terug dus hou jullie op de hoogte. Maar een ding is zeker als ik in de spiegel kijk ben ik zo blij en iedereen ziet het en vindt het echt mooi dus dat doet je ook goed. Het is alleen met 2 kids wel heftig.

wat heerlijk zeg, dat je zo blij wordt als je naar jezelf kijkt!! :dance:

hopelijk heb je een beetje hulp her en der met die twee koters, lijkt me ook erg vermoeiend als je niet mag/kan tillen

en ze hebben natuurlijk ook zo door dat je niet zomaar ff achter ze aan kan hollen.

Hallo daar,



Movanlo: hoe is het nu?? voel je je alweer wat beter???



Voor mij gaat het nog een week of 6 duren. Ik heb de goedkeuring van de verzekering en mijn operatie gaat of 19 of 21 november plaatsvinden.



Ik ben best blij :mrgreen: :inlove: :mrgreen:

Weer even na een lange tijd een berichtje van mij. Ben helemaal blij dat ik het gedaan heb. Voel me nu ook lekker. Ben een tijd lang moe geweest van de narcose dit viel me behoorlijk tegen maar nu ga ik in het nieuwe jaar eindelijk een mooi nieuw setje kopen. heb nu nog mijn bh’s aan van voor de zwangerschap om te proberen met een beugel.

Hallo,



Ik ben inmiddels ook al 5 weken geleden geopereerd en heb er net zoals jij nog geen dag spijt van gehad. Heb nog wel wat naweeen van de narcose, maar dat is meer de vergeetachtigheid. Mijn energie heb ik al wel weer terug. Ben zelfs alweer 1 dag (gister) aan het werk geweest.



Inderdaad nog 1 weekje, dan mag ik ook een "leuke Bh"aan. Heb nog niet geshopt, maar dat ga ik even samen met manlief doen. Hij heeft me altijd bijgestaan bij het rampzalige kopen van Bh’s, dus nu het leuk wordt vind ik het ook leuk om dat met hem te doen. Ben wel erg benieuwd waar ik uitkom in een gewone bh. een B of een C.



Tja het nieuwe jaar kan niet al niet meer stuk…ben zoooooo blij met mijn nieuwe boobs :inlove:



Ik ben trouwens ook een trouw forumlid van http://www.borstenforum.nl. Heb je daar al wel es gekeken?? Staan ook foto’s van mensen die aan het zelfde geopereerd zijn. Ik had nooit gedacht dat ik daar mijn foto’s zou neerzetten, dat vond ik TE. Echter ook ik heb ze er van de week neergezet…geeft wel een beetje aan hoe trots ik ben!!!



Nou nog een fijne eerste kerstdag!!!



Liefs,



Louise