Eigenlijk nergens geen last van, raar?? Of juist fijn??

Hallo allemaal,

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb een test gedaan na 4 weken en 2 dagen. Heb 2 testen gedaan en bij allebei gelijk heel duidelijk ZWANGER!! :dance: Dus heel blij na maar 5 maandjes “proberen”!

Op mijn NOD had ik wel last van vage buikpijn en steken en een dag voordat ik de test deed was ik wel misselijk. Een paar dagen geleden had ik ineens een heel erg pijnlijke plek in mijn rechterborst, zelfs bij niet aanraken! Maar die plek was een dag later ook weer weg. Ook rommelende buik gehad 2 dagen maar nu ook weg.

Om een lang verhaal kort te maken, ik voel me nu eigenlijk heel erg goed! En heb nergens geen last van, alleen beetje emotioneel dat wel…

Is natuurlijk erg prettig :smiley: want ik heb andere verhalen gehoord maar ik denk nu toch van tja moet ik eigenlijk nergens last van hebben?? Is dan misschien toch meer een bevestiging van? Wordt er toch stiekem wel een klein beetje onzeker van… :think: is ook mn eerste zwangerschap. Graag hoor ik jullie ervaringen!

Op 20 mei heb ik mijn eerste echo…

x

ik heb ook bij mijn zwangerschappen heel veel geluk gehad niet gespuugd. had wel na ongeveer 7 weken dat ik af en toe wat misselijk was en af en toe hoofdpijn vanaf een week of 14.verder niks.fijn toch!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van.

Heeft me een hele tijd erg onzeker gemaakt.

Maar achteraf ( ja altijd makkelijker praten)

Was het juist fijn!

Nu bij deze zwangerschap echt heel ziek, zwak en misselijk

Ik had/heb ook heel weinig klachten. Heb af en toe wat misselijk gevoel, ben wel regelmatig moe, maar verder eigenlijk nauwelijks wat te voelen. Dat maakt(e) mij ook wel onzeker. Aan de andere kant, je menstruatie blijft weg, dus dat is ook wel weer een heel duidelijk teken.

Voor mij zal het toch nog onwerkelijk blijven tot we volgende week onze eerste echo hebben gehad. wel begint mijn buik nu wat te veranderen, dat geeft toch wel een idee dat het toch echt wel zo zal zijn.

Sterkte met wachten :wink:

Ik werd met week 7 zo misselijk als het maar zijn kan.

Dus wat niet is kan nog komen, maar ik hoop voor je dat het wegblijft!!! :thumbup:

@Kirsten wrote:

Ik werd met week 7 zo misselijk als het maar zijn kan.

Dus wat niet is kan nog komen, maar ik hoop voor je dat het wegblijft!!! :thumbup:

Ja ik wilde dus ook al zoiets neerzetten.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het je bespaard blijft, maar je bent pas 5 weken zwanger.Je kan nog van allerlei kwaaltjes last krijgen.

En natuurlijk van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap :dance: :-*

Ik heb ook nergens last van. Alleen als ik te lang niets eet krijg ik een vaag misselijk gevoel en ik ben best wel moe. Afgelopen zaterdag lag ik al om 21 uur in m’n bed… da’s niks voor mij in het weekend! Wordt er ook wel onzeker van. Maar aan de andere kant is het natuurlijk hartstikke fijn om de eerste periode zo door te komen. Als ik eenmaal de eerste echo heb gehad kan ik er waarschijnlijk pas echt van genieten.

Dank voor al jullie reacties nu al! Hier heb ik wat aan! Weet ook dat ik me niet druk moet maken, maar tja, zo gaat dat he :wink: !

En idd, de ongesteldheid is nog steeds weg hoor!

En bedankt voor de felicitaties! Vind het nog zo onwerkelijk dat het nu echt zo ver is!

x

Kom je trouwens ook meeschrijven bij de decembermama’s?

Ehhh, ik ben helemaal nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe het werkt, lijkt me wel leuk decembermama’s, waar kan ik dat topic vinden??

Die kun je hier vinden: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72358&postdays=0&postorder=asc&start=0

En, dat was ik nog vergeten, GEFELICITEERD!

Nou, ik heb het gevonden hoor!! En jij staat in het lijstje met dezelfde uitgerekende datum als ik!! Ik ben nu precies 5 weken zwanger, dus sinds vandaag! En ik ben ook 30 jaar en is ook mijn eerste kindje, nou aardig wat overeenkomsten dacht ik zo! :smiley:

Jij dus ook GEFELICITEERD!! :dance:

Dan ben je al de 3de met 31 december als datum. Kunnen we lekker samen gaan aftellen. Leuk!

Enne, hoe krijg je die dagen onder je bericht? Dus hoe ver je bent?

Daarvoor moet je even in dit topic kijken: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232

Ik had ook nergens last van…kwam bij mij pas rond de 12 weken…:slight_smile:

Dus geniet er maar lekker van dat je nergens last van hebt!

De banner werkt dus alleen klopt deze niet helemaal voor mij, ik ben vandaag namelijk precies 5 weken zwanger en niet 4 weken en 6 dagen, scheelt maar 1 dag maar toch… 26 maart laatste eerste ongesteldheidsdag… kan je dit nog aanpassen?

Als 26/3 je laatste menstruatie begon klopt het volgens mij hoor.

Oeps, ik snap het denk ik al :stuck_out_tongue: !

Een dag komt er natuurlijk pas bij als hij echt helemaal is afgelopen!! Dus na vandaag zal hij op 5 weken staan! Tja, zwanger en blond he!

:lol: