Eigenlijk nergens geen last van, raar?? Of juist fijn??

@Estha wrote:

De banner werkt dus alleen klopt deze niet helemaal voor mij, ik ben vandaag namelijk precies 5 weken zwanger en niet 4 weken en 6 dagen, scheelt maar 1 dag maar toch… 26 maart laatste eerste ongesteldheidsdag… kan je dit nog aanpassen?

26 maart was ook op een donderdag he :slight_smile: Dus je bent op een donderdag uitgerekend en elke keer op een donderdag een weekje verder :slight_smile:

Hier trouwens ook totaal nergens last van. Niet bij de zwangerschap van Emma en nu ook niet (7 weken vandaag). Nou ja, nergens… ik ben wel heel erg moe vaak. Dat was vorige keer ook zo. Maar er zijn ook wel dagen dat ik niet moe ben hoor.

Ik heb zeker in het begin ook helemaal nergens last van gehad. En nu heb ik nog eigenlijk alleen maar een beetje last van mijn borsten. Thats it. Niet misselijk, niet moe, niet emotioneler, niks!

En ondanks dat ik twee goede echo’s heb gehad (morgen de derde, spannend) blijf ik mijn onzekere momenten houden!! Ik heb vorig jaar twee miskramen gehad dus daar zal het ook wel aan liggen. Maarja, kwaaltjes hoeft dus niet altijd.

Gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Hier ook weinig tot geen klachten…

En heb af en toe ook wel dat ik denk van is het wel zo??

En andersom denk ik soms van alles te voelen omdat ik graag iets wil voelen.

Tis gewoon nog zo’n gek id dat er zoiets bijzonders in je lichaam gebeurt en je er eigenlijk weinig van merkt!

Maar goed het kan idd allemaal nog komen, dus ik prijs me nog niet gelukkig :wink:

Maar kan niet wachten tot de termijnecho!!

:-*

ik heb ook totaal geen klachten gehad! Lekker ervan genieten!!!

Thanks!

Nou mijn echo was goed :inlove:

En nu ga ik ook echt genieten, deed ik wel al hoor, maar nu nog meer :mrgreen: Lekker genieten zonder klachten!

Helemaal goed!!! Genieten, nu helemaal na je goede echo’s!!

Ik ga vanavond met mn moeder uit eten en dan ga ik haar vertellen dat ik zwanger ben! Tis wel vroeg maar mocht het mis gaan dan vind ik het wel fijn als mijn moeder het weet…

Iedereen alvast fijn weekend!!

x

Tja, dat moe zijn is er nu wel ineens ook bij mij!! Halverwege de middag begint het… en ik maar zeggen dat ik helemaal nergens last van heb! Het kan dus idd zomaar omslaan! :smiley:

Succes met vertellen tegen je moeder, leuk!

Ik heb het in dit geval meteen na de test tegen mijn ouders gezegd. En met vijf of zes weken wist iedereen het. Ik wilde gewoon wat positieve reacties omdat ik best bang was.

Phoe, ik ben ook moe!! Komt niet vaak voor. Helemaal niet erg :mrgreen:

Nou, mijn moeder was helemaal de weg kwijt!! We gingen uit eten en toen gaf ik haar een kaart waarop stond: Een Kleinkind! Had ze echt nooit verwacht! Daarna naar mijn vader gereden en ook een kaart gegeven, was ook helemaal verrast!!! Super leuk hoor! Heb zeker geen spijt dat ik het al heb verteld!

Nu eindelijk slapen, echt wel moe maar toch ook een soort adrenaline van deze avond :smiley: !

Hopelijk hebben we morgen weer meer energie!!

x

Hallo allemaal,

Hier nog een die kwaalloos is… Ik moest 1 juni ongesteld worden, en niet geworden, positief getest maar verder…

Is het niet te geloven dat ik zwanger ben omdat ik echt nergens geen last van heb.

Het enige wat ik heb is pijn onder in mijn buik, had vandaag wat afscheiding, wel wit. Hoop wel dat dat normaal is.

Ik mag pas 25 juni naar de verloskundige…

Natuurlijk vraag ik het ook zowat aan iedereen die ik tegenkom of het wel normaal is, maar echt veel zekerder wordt ik er niet van.

Ik hoop dat jullie mij een beetje meer zekerheid kunnen geven, zodat ik niet heel de dag loop te stressen :wall:

groetjes!!

Hoi Jany,

Ik ben dit onderwerp gestart toen ik ongeveer 5 weken zwanger was. Toen had ik dus ook helemaal nergens geen last van. Nou, daar hoef je je dus echt helemaal niet druk om te maken hoor! Inmiddels ben ik heel erg moe al een aantal weken en mijn borsten gaan ook langzaam aan groeien en mn broeken zitten steeds strakker. Ik heb met 8 weken mn eerste echo gehad en alles was helemaal goed!

Geniet nu nog maar dat je nog nergens last van hebt want dat komt nog wel waarschijnlijk en zo niet, helemaal geen probleem.

Witte afscheiding heb ik ook regelmatig last van en is dus een typische zwangerschapskwaal! Dus je hebt er wel last van :smiley: .

Probeer deze periode ook te genieten van het feit dat je zwanger bent want het kan ineens wel snel gaan!

hallo estha,

Bedankt voor je reactie, het lucht wel een beetje op hoor moet ik zeggen…

Ik moet nog zolang wachten tot ik hier naar de verloskundige mag, ik hoop dat ik dan ook gelijk een echo krijg in het ziekenhuis.

Hier in Spanje ligt alles een beetje anders, en ik weet ook niet precies hoe en wat , ze doen er ook allemaal heel relax over van aah joh komt wel goed…

typisch spaans dus hihi…

Hoe kom je aan die leuke banner??

En jij wat leuk dat je snel weer naar de VK mag hoor!!

groetjes jany

Als ik terugkijk op de eerste weken zwangerschap kan ik me echt niet één kwaal bedenken. Ik was niet moe, geen pijn aan mijn borsten, niet misselijk. Heel onwerkelijk dan dat je zwanger bent! Inmiddels zijn we vier echo’s verder en ben ik al ruim 17 weken. Het enige wat er nu veranderd is zijn mijn borsten (aders en mijn tepels) en ik merk dat ik sneller moe ben na een drukke dag en dan ook minder kan hebben. Maar nogmaals, het is dat mijn buik nu steeds dikker wordt anders zou ik het nog niet geloven!!!

geniet er nog maar even van want als je verder bent in je zwangerschap dan komen er wel kwaaltjes hoor… :lol:

ik heb bij allebei mn zwangerschappen in het begin weinig last gehad van kwaaltjes of vervelende dingen… die kwamen later wel… :inlove:

achja je weet waarvoor je het doet toch! :inlove:

gefeliciteerd trouwens…! :-*

zoals de meiden al zeiden geniet er idd nog maar ff van… want de kans is groot dat het nog komt maar hoeft niet natuurlijk!

maar gefeliciteerd!!!..

hier nu 7 wkn en de kwaaltjes zijn heftiger dan bij de andere 2 pfff…wou dat ik 5 weekies verder was en het een stukkie minder was :frowning:

Hai!

Ik ben vandaag 6 weken zwanger en heb nog niet zoveel klachten. Ik heb alleen erg veel last van maagzuur. Herkennen jullie dat? En wat kun je er het beste aan doen?

Groetjes!