Eigenaardigheden

Wat is de meest eigenaardige eigenschap van jullie dreumes?

Die van Stan toch wel dat hij niet zonder lange mouwen kan slapen!!! Zelfs niet toen het zo heet was…

Hij pakt met z’n linkerhand z’n rechtermouw, trekt die over z’n handje en friemelt dan met z’n twee handjes bij z’n neus. Hij gebruikt z’n mouw dus zoals een ander kind een doekje of knuffel gebruikt…

En afleren? Doekje in de plaats van z’n mouw? Nee hoor, hij moet echt een mouw hebben!!!

Hebben die van jullie ook zulke dingen?

sil wil het liefst zijn blote sokkenschoenen niet aan(lees:sandalen)

hij krijgt daar maar priktenen van…

charity slaapt op haar buik en legt haar beer onder haar buik en kruis zodat ze dus met haar billen in de lucht ligt ziet schattig uit maar mij lijkt het niet fijn liggen haha

@niki10605 wrote:

Die van Stan toch wel dat hij niet zonder lange mouwen kan slapen!!! Zelfs niet toen het zo heet was…

Hij pakt met z’n linkerhand z’n rechtermouw, trekt die over z’n handje en friemelt dan met z’n twee handjes bij z’n neus. Hij gebruikt z’n mouw dus zoals een ander kind een doekje of knuffel gebruikt…

En afleren? Doekje in de plaats van z’n mouw? Nee hoor, hij moet echt een mouw hebben!!!

Hihi, heb ik eindelijk nog zo slaapzakfanaat gevonden! Myrthe kauwt op haar slaapzak. Het liefst op de mouwen, maar als het warm is, neemt ze genoegen met één van de onderste punten. Tegenwoordig heeft ze ook een doekje in bed, maar de slaapzak is absoluut onmisbaar… :mrgreen:

@charity wrote:

charity slaapt op haar buik en legt haar beer onder haar buik en kruis zodat ze dus met haar billen in de lucht ligt ziet schattig uit maar mij lijkt het niet fijn liggen haha

Zo slaapt Tijn ook heel vaak!!!

Eh het meest eigenaardige?

Ik dat dat hij nog steeds altijd in het wipstoeltje zit/ligt terwijl hij morgen al 17 maanden is. En hij wil het zelf hoor. Hij gaat er echt helemaal lekker in ziiten en kijkt dat zo tevreden om zich heen.

hihi, dat deed Aniek ook hoor, zelfs nog wel tot 2 weken geleden, maar nu is het gedwongen afgelopen, de wipper is weg. Peter klom eruit en vanwege de verhuizing hebben we hem weg gedaan.

Aniek heeft overigens een tik met putten op straat… je zou soms bijna bang zijn dat ze die tik ook houd. Maar als ze dus buiten loopt dan moet ze op elke put even stil staan en stampen :lol: Het klinkt blijkbaar erg leuk… ik maak me nog geen zorgen verder, maar hoop wel dat ze het niet blijft doen…

Kim stopt ALLES in haar nek. Ze denkt waarschijnlijk dat daar een hele grote opbergzolder zit ofzo. Speelgoed, lapjes, poppetjes, schoenen, sokken, eten als ze niet meer wil, bordje als ze klaar is met eten…alles gaat in haar nek!

Hoe ze er aan komt :? :? Maar het is wel een heel schattig gezicht :inlove: :inlove: :inlove:

Is het eigenaardig genoeg??

Midas zet als hij klaar is met eten het bord op zijn hoofd :mrgreen: Altijd lekker als je macaroni gegeten hebt en dat hoogblonde koppie opeens oranje is :roll:

fotoooooooooooooooooooooooooooooos van die leuke eingenaardigheden :inlove:

Terwijl ik dit topic startte, besefte ik me dat ik inderdaad eens een foto moet maken. Maar dan wel overdag als hij toch bijna wakker wordt ofzo, anders vind ik het zo sneu met de flits…

Ik vind een aantal van jullie eigenaardigheden echt geweldig, vooral die van alles in d’r nek en die van dat bord op z’n kop!!! :lol: :lol: :lol:

Zijn er nog meer??? :mrgreen:

Jesper is dol op lampjes en lichtjes. Als ik het licht aan doe, reageert ie ook zo overdreven geshockeerd: oooooh oohhhhh , en slaat dan beide handjes over zijn mond. Daarna roept ie :uittttt. En ja, dan moet ie ook echt weer uit…

Op vakantie liep ie 's avonds ook naar iedere lantaarn toe en wees naar boven en moest iedere richtingaanwijzer van iedere geparkeerde auto even aangeraakt worden (deze brandden uiteraard niet eens).

Hij heeft het er maar druk mee :doh: :inlove:

@essie wrote:

Jesper is dol op lampjes en lichtjes. Als ik het licht aan doe, reageert ie ook zo overdreven geshockeerd: oooooh oohhhhh , en slaat dan beide handjes over zijn mond. Daarna roept ie :uittttt. En ja, dan moet ie ook echt weer uit…

Op vakantie liep ie 's avonds ook naar iedere lantaarn toe en wees naar boven en moest iedere richtingaanwijzer van iedere geparkeerde auto even aangeraakt worden (deze brandden uiteraard niet eens).

Hij heeft het er maar druk mee :doh: :inlove:

Ha ha ha, heel herkenbaar hier.

En hier nog meer eigenaardigheden. Merijn wil alle deuren, hekjes, kastdeurtje, etc etc dicht hebben. Als iets openstaat, moet het dicht :roll:

Hier nog zo één. Kan niet normaal over een parkeerterrein met auto´s lopen. Alle achterlichten moeten even aangeraakt worden of hij probeert of de deur van de auto misschien open gaat (hij zit graag achter het stuur :roll: )

Ook in de supermarkt hangen van die beveiligingscamera´s met een rode knipperende lamp eronder. Daar moet hij me ook altijd even op attent maken met een wijzend vingertje en een kreet :inlove: .

@Gootje wrote:

Hier nog zo één. Kan niet normaal over een parkeerterrein met auto´s lopen. Alle achterlichten moeten even aangeraakt worden of hij probeert of de deur van de auto misschien open gaat (hij zit graag achter het stuur :roll: )

Ook in de supermarkt hangen van die beveiligingscamera´s met een rode knipperende lamp eronder. Daar moet hij me ook altijd even op attent maken met een wijzend vingertje en een kreet :inlove: .

Het is alsof ik Merijns verhaal lees :mrgreen:

Eigenlijk is het dus helemaal niet eigenaardig! Lampjes aanraken van auto’s is heel normaal voor een dreumes… :shock:

@essie wrote:

Eigenlijk is het dus helemaal niet eigenaardig! Lampjes aanraken van auto’s is heel normaal voor een dreumes… :shock:

Daar heb je misschien wel gelijk in! :lol: :lol:

@niki10605 wrote:

hahahahaha dit heb ik ook heel lang vol gehouden en als ik heeeel moe ben doe ik het stiekem nog wel eens. slaap trouwens wel gewoon met korte mouwen ondertussen :wink:

:mrgreen:

wat grappig al die ‘‘vreemde’’ dingen, moest echt een beetje lachen.

Kan alleen ff niet zo snel iets bedenken van Dewi.

Ze moet in elk geval altijd een doekje (spuugdoekje) bij zich hebben.

Lotte moet niets hebben van vieze handen, daarom is ze ook met geen mogelijkheid in het zand te krijgen. Vanavond in het badje vond ze zelfs het zeepsop al eng en vies! :? Ze zat in het badje, maar haar handen erin stoppen, ja dat heeft even geduurd voor ze dat deed en dan het speelgoed waar ook nog eens sop aan zit…