Eigen kinderopvang starten

Hallo!



een mama met ambities in de kinderopvang hier :wink:



Ik werk als gastouder, heb alle benodigde papieren, plenty ervaring met kinderen en nu… zwanger van de tweede. Om het in huis toch allemaal wat rustiger te houden zit ik er sterk over te denken om mijn gastkindjes op een andere locatie op te gaan vangen. Dat brengt met zich mee dat ik dus een officiële kinderopvang wordt en niet meer als gastouder werk maar als kinderopvang. Dan kunnen er ook makkelijk meer kinderen bij enz.



Dat wil ik.

Lijkt me fantastisch.

Ik ben allemaal dingen aan het uitzoeken over locaties hier in het dorp, subsidie enz.

Mijn gastkindjes komen nu van half zeven smorgens tot haast wel zes uur savonds. De moeders werken inz e zorg en dus onregelmatig en de flexibiliteit (elke week weer andere dagen en tijden) wil ik absoluut gaan bieden in mijn nieuwe bedrijf.



Wat zijn andere wensen van moeders wat betreft kinderopvang? Voorkeur voor horizontale of verticale groepen? Hoeveel kinderen in 1 groep? Dingen waar je nu tegenaan loopt en die je graag anders zou zien?



Ik hoor het heeeeel graag!!

Ik vind een aparte babygroep altijd wel prettig…Maar een verticale groep heeft ook voordelen.



kan ik me ook aanmelden als leidster:mrgreen: :mrgreen:

wauw… wat jammer zo ver weg… zoiets moet ik ook hebben

ik vind apparte babygroep niet een pre… tygo zit nu op een kdv waar dit wel is

maar die ervoor had alle leeftijden door elkaar

en vond dat ook wel wat hebben… tygo speelt ook nog graag met veel jongere kindjes van een jaar ofzo… hij is gek met babies

kan hij helemaal in op gaan als hij daar een keertje speelt

minder bedrijgend ofzo ?



flexible uren :thumbup: … iets wat je weinig vind

ik werk in de zorg en mijn man is vrachtwagen chauffeur dus dat is vaak echt een gedoe om dat allemaal te regelen

dus dat is wel iets wat mij aan zou spreken

Flexibele uren zijn idd erg prettig Zeker voor mensen die onregelmatig werken